pátek 16. ledna 2015

Ťapky takřka k sežrání

Kdo mapuje tamější nabídku levných drobností, určitě si už všiml, že se novým hitem na eBayi zdají být potištěné ponožky s lahodně vypadajícími vzory – kopie japonských značek s "Haradžuku" módou, jejichž originály se už před měsíci objevovaly v časopisech jako je Cutie, Zipper nebo Kera.
Produkce čínských továren nedávno zpřístupnila roztomile potištěné ponožky lidem po celém světě a... rovnou se do toho v Číně vrhli po svém: člověk teď může pouhým doplňkem vyjádřit lásku ke konzumaci ledasčeho, slaninou s vejci počínaje a pivem či marihuanou konče. V nabídce desítek prodejců ale samozřejmě nechybí třeba ani přesné repliky zmrzlinových nebo cupcake ponožek z aktuálního vydání Cutie ↓

Cutie, leden 2015
Dle prvního čísla nového lolitího časopisu Sličná Antonie je sice možné na některé modely narazit už i v našich kamenných obchodech (například v takovém CroppTown mají prý kočičí fusekle za nechutných 69 Kč), kdo má ale trochu trpělivosti nebo štěstí, může je mít doma opravdu jen za několik málo korun.

Ne, že bych měla nutkání pořídit si cokoliv, co mi doporučí nějaký módní časopis, říkala jsem si ale, že je to na pohled rozkošné a bude se to krásně bít s mým převážně černým oblečením, a tak jsem si několik chutně vypadajících párů vydražila. Přestože jsem si nebyla jistá, zda nebudou ponožky šité jen na drobné asijské nožky, i na moji čtyřicítku to kupodivu pěkně sedne a po oblečení stále připomíná původní vzor, takže se tyto obavy ukázaly jako neopodstatněné. Protože jsem ale na 9GAGu nedávno viděla fotku jedněch kočičích na mužském chodidle, přičemž potisk po natažení takřka zmizel a zvíře nabylo děsivé podoby, asi bych koupi potištěných ponožek s drobnějšími motivy nebo zvířátky nedoporučovala jedincům s nohou velikosti ploutve.

Ne, nejsem hybrid, to není noha.
Pakliže jste se ovšem v poslední době rozhodli zpestřit si šatník podobnými kousky, je třeba vzít v úvahu jednu věc: přestože všechny aukce uvádějí, že jsou ponožky bavlněné, už na omak se to člověku zdá pochybné a štítek jako složení udává 100% polyester. Takže ropa. To je poněkud rozdíl.


A úplně mimo: neměl by někdo zájem o něco z lehounkého japonského čtení, korejské hudby nebo lolita módy? Potřebovala bych se zbavit spousty dětských časopisů, alba Lucifer od SHINee a tote bagu z Bodyline (prodáno) za velmi lidové ceny. Zvědavce a zájemce o více infa nebo fotek odkazuju na svůj mail nebo komentáře, nechce se mi sem spamovat víc, než je nutné~

11 komentářů:

Reni řekl(a)...

Mně se hrozně líbí ty, co vypadají srolované jako sushi, must have :D
Jinak, ten totebag je super, kolik navrhuješ cenu, jen tak pro zvědavost?

Ely řekl(a)...

Reni: Ano, ty jsou taky skvělé! Já ještě nakoupila s bonbóny ve tvaru srdíček a kočičkama a hromadu ponožek jako pidi dárky pro známé, tak začínám mít pěknou sbírku. Dodatečně mě napadá, proč jsem to sakra nevyfotila :D
(Totebag tedy prodán, škrtám z nabídky~)

Tereza O. řekl(a)...

To je škoda, že nejsou bavlněné :( cokoliv polyesterového na sobě nemám ráda, je to hrozně nepříjemné.

(Měla bych zájem o ten pokemon časák, je ještě volný?... :D)

Ely řekl(a)...

Tereza: Určitě :) Je to časopis pro menší děti, takže jen hiragana a žádné znaky, velké písmo, celé v tématice Pokemonů (informace, mapa atd.), 46 stran, pevná vazba. Pošlu dál klidně za kupní cenu, takže 60 Kč, pokud bys chtěla ^^ Můžu ti to případně na maila víc nafotit~

Tereza O. řekl(a)...

Foto nebude třeba, myslím, že na procvičení hiragany mi to bude stačit a ještě k tomu mít takovej kousek doma... :D no je to prostě instabuy :D kdyžtak byla bych asi raději pro komunikaci na fb, jestli to Tobě nevadí, zde je můj fb https://www.facebook.com/tereza.novakova.180

Křehká Figurka řekl(a)...

Neříkej nic o nechutnosti! Ten článek jsem psala já :D

Ely řekl(a)...

Figurka: Ten článek je absolutně dokonalý a kvůli němu nechám v obchodech zanedlouho několik stovek, "nechutná" mi připadá ta nadsazená cena ponožek! :D Seriously, ten článek mě opravdu zaujal asi nejvíce, je velmi praktický, proto na něj taky odkazuju :)

Shinigami řekl(a)...

Já bysem chtěl fusekle s Ryukem :3 :D

Ely řekl(a)...

Shinigami: Nu, tak to asi jedině vyrobit vlastnoručně :D

Nicca řekl(a)...

Hmmm, budu muset zase na eBay, sakra :D Akorát mě děsí Tvá připomínka o ploutvích a zmizení potisku, mám nohu vel. 41 :D

Ely řekl(a)...

Nicca: Myslím, že čtyřicetjednička – vzhledem k tomu, že je to pouze o jedno číslo větší než má velikost – by měla být stále v pohodě :)

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely