úterý 30. prosince 2014

Šťastné a ušaté

Svátky byly pohodové, prolenošené, projezené, protulené a prospané. Máti zredukovala zapálení pro předvánoční úklid, hladinu stresu i počet druhů cukroví, který se tak letos snížil na "pouhých" patnáct. Celý byt tlumeně svítil, z reproduktorů a našich hrdel se co chvíli ozývaly koledy, v mém případě prokládané s vánoční atmosféru jistě skvěle dokreslujícími kusy od Mansona, k němuž jsem si po letech zase jaksi našla cestu. A abychom to poslouchání neměli tak jednotvárné, u pečení (nejen) naše rodina díky aktivní babičce jakéhosi sdílného jedince z japonštinářské skupiny na Facebooku poslouchala namísto vánočního projevu "pana prezidenta" raději jistého senseie, vysílaného rádiově. Na internetu bylo několik dní mrtvo, ale teď už zdá se všichni strávili všechny ty hromady cukroví a salátu a aktivně zveřejňují dárečkové posty. Tož bych se asi taky měla pochlapit, říkám si.


Dárků, darů a dárečků jsem letos dostala opravdu požehnaně, slavila jsem totiž na vícero frontách: jednak na koleji s děvčaty, se kterými jsme si vyměnily pár drobností a já tak dostala první ušaté dary tohoto prosince, za druhé pak s Křehkou Figurkou a její tlupou, nu a za třetí samozřejmě klasicky doma s rodinou. A do toho všeho mi navíc pošťačka přinesla nečekaný balík. A několik dalších předávání prezentů mě ještě stále čeká!
Část nadílky jsem si nadšeně vyfotila ↑, a protože mě některé výše zachycené dárky nadmíru zaujaly ať už pozitivně, nebo bohužel právě naopak, zasvětím jim několik řádků.

Králičí brož od BramboO
Součástí předvánoční Vánoční párty pořádané Křehkou Figurkou byl i výborně zorganizovaný Vánoční skřet, tedy výměna dárků mezi anonymním dárcem, pozvanou osobou a jejím přiděleným svěřencem. Figurka se do toho vrhla naplno a pomáhala vybírat dárky tak, aby nás všechny skutečně potěšily, což se, myslím, opravdu povedlo. Od svého "skřeta" jsem dostala velikého plyšového králíka, lahodný zelený čaj a od Figurky samotné navíc úchvatnou "origami" králičí brož značky BramboO, takže jsem měla dvojnásobnou radost, která se následně změnila na nadšení trojnásobné, protože se zdálo, že i mou svěřenkyni plyšový dáreček potěšil. Máte-li rádi netradiční ručně vyráběné šperky, v tomto případě plastové černobílé kousky nejrůznějších originálních tvarů a podob, rozhodně můžu BramboO jen doporučit. Brož se zdá být opravdu bytelná a doufám tedy, že se mnou bude na klopě kabátu dlouho.


Stojánek na náušnice ve stylu Anna Sui
Netuším, zda se jedná přímo o repliku skutečného produktu značky Anna Sui, či zda je stojánek pouze stylizován do podoby něčeho "rádoby-Anna-Sui" bez reálné předlohy. Tak jako tak, design se mi moc zalíbil a proto jsem si o něj napsala Ježíškovi (= objednala, zaplatila, naúčtovala Ježíškovi).
Základem při nakupování podobných plastových drobností z Číny je pořádně si zásilku po jejím obdržení zkontrolovat a v případě jakéhokoliv problému zboží ihned reklamovat. To se ale jaksi provádí poněkud blbě, když to dorazí v listopadu a člověk se k tomu dostane koncem prosince. Žádala jsem proto máti, aby obsah balíčku řádně prozkoumala a hlásila případné škody. Ježíšek prohlásil, že je vše v pořádku, proto jsem prodejci udělila pozitivní feedback. A následně pod stromečkem zjistila, že je Ježíšek líná nepořádná lemra, když jsem ze sáčku vysypala černou drť. Sada "slož si sám" tedy rázem nabrala nový rozměr ("slep si sám") a následně mě pobavila ještě jednou – když jsme zjistili, že do sebe díly vůbec nepasují! Jednotlivé části se proto musely ještě pořádně opilovat. A stejně je to jaksi vachrlaté, celé se to viklá a nemyslím, že by to přežilo silnější nápor větru. Pakliže tedy hledáte nějakou odkládací konstrukci pro svou sbírku náušnic, rozhodně zvolte jiný model, na eBay je pěkný výběr.

Hello Kitty EDC od Avonu
Avon momentálně nabízí několik produktů značky Hello Kitty, mezi nimi i tuto limitovanou edici EDC. Máte-li rádi takové ty po žvýkačkách a sladkostech vonící dětské vůně, které bývají k dostání třeba v H&M, rozhodně neváhejte, kontaktujte svou Avonlady a tuhle roztomilost pro "malé slečny" si pořiďte – minimálně v příští kampani je ještě k dostání. Květinově ovocná vůně směsi meruňky, jasmínu a vanilky je dokonalá a hlavně, přestože se jedná pouze o EDC a měla by tedy vydržet méně než EDT, skutečně voní po dobu několika hodin a ne jako ty legrácky z "háemka". Krabička i samotná lahvička jsou opravdu rozkošné, krásný design.
Přiznávám, že se původně mělo jednat o dárek pro mou malou nevlastní sestru, ale jakože... přičichla jsem, vyzkoušela, upřela na Ježíška psí oči a dar uzmula.


Etude House Princess Happy Ending Rose Cheek Blusher (Coral Rose)
Odstín Coral Rose téhle tvářenky od Etude House naživo vůbec neodpovídá promočním fotografiím, na kterých se zdá být zbarvený více do růžova a MNOHEM světlejší. Reálná barva takřka přesně souhlasí s mojí fotkou. Nicméně, na štětci je to sice silně růžové, na pleti ale vytvoří pouze jemný třpytivý nádech, čímž se to zase kompenzuje. Překrásné knižní balení rozhodně neurazí. Vychází-li tedy člověk z Dášenčina tvrzení, že má Etude House polovinu produktů skvělých a polovinu úplně na nic, podařilo se mi nejspíš trefit do těch povedených 50 %.

A co se toho zmíněného nečekaného balíku týče, to mě zase jednou něco absolutně posadilo na pozadí. Odesílatelem je Šavrda a krabice skrývala plno překrásných převážně ručně vyráběných věcí s tématikou Asie. Šavrda, které jsem já sama netušíc tohle nenadálé překvapení, poslala pouze pohled =___=

Z balíčku na mě vykoukla i drobotina jako prasátka Monokuro Boo, červený "králík rebel" s cigaretou v puse nebo obří kancelářská spon(k)a s Miffym ^^
Zkusím tentokrát zkrátit své nadšené žvatlání na minimum a jen poznamenám, že jsem měla docela problém všechny tu úžasnosti z balíku vysvobodit, jak se mi třásly ruce. Šavrda, mistr ve tvorbě amigurumi, naplno předvedla své rukodělné umění, když dokázala vyrobit tohoto pruhovaného operličkovaného emotivního králíka. K ušaté vlastnoručně vyrobené rodince se zařadil i skřítek, který může díky drátkům v tělíčku dokonce pózovat. Nechci ani pomyslet, kolik práce jí musel, kluk jeden rozkošnej, dát.

Zřejmě proto, abych už nebyla zaskočená tím, co si pro mě osud připraví, dostala jsem i několik věcí na čínské metody věštění: mince na I-ťing a tyčinky na Kau Cim (tuší někdo správný český přepis?). Věštění či spíše řešení otázek a problémů za pomocí tří čínských mincí a 64 hexagramů z Knihy proměn (I-ťing) pro mě nebylo neznámé, cosi jsem už o tom kdysi četla. Kau Cim, metoda věštění s 78 dřevěnými tyčinkami, je pro mě ale zatím jednou velkou záhadou – zejména proto, že je v balení pouze 25 tyčinek číslovaných od 26 do 50. Buďto je tedy můj osud zpečetěn, nebo se jedná pouze o třetinu balení, nebo mi něco uniká. Tak jako tak, nanuky si z toho může člověk udělat vždy, že~

Všechny dárky mě nesmírně potěšily, ještě jednou ohromné díky všem Ježíškům! <3


Stává se pomalu zvykem, že se lidé na koncích svých "chlubících" vánočních článků čtenářů dotazují, cožepak pěkného dostali od Ježíška oni. Půjdu na to jinak: Jaké byly vaše Vánoce? Udělali jste ostatním radost?

12 komentářů:

Křehká Figurka řekl(a)...

No já z toho balíčku od Šavrdy slintám nehorázně! MonokuroBoo a "rebel" králík mě dostávají...a pak pan Háčkovaný <3 awwwwwww.
A hele, kdepak jsi nakupovala od Etude House? :D

Dášenka Boušková řekl(a)...

Hello Kitty parfém se mi líbí, už jsem koukala na ostatní HK věci od Avonu, ale trochu se bojím že by mi šampón ani kondicionér nesedli. Bohužel ani přehnaná sladkost vůně mě zas tolik neláká.
Od Etude House mám teď objednaný nějaký 101 Play Pencil a lak na nehty tak jsem hodně zvědavá jaký budou. Jednoho krásného dne snad třeba objednám z oficiálních stránek, až budou mít nějakou skvělou akci v kterou pořád doufám.
Hodně se mi líbí ten bílý králíček s černýma ouškama na první fotce a brož je taky hodně zajímavá. O stojánku na šperky jsem už kolikrát přemýšlela ale říkám si že by na to sedal prach a mě by nebavilo to otírat.

Johanka řekl(a)...

Mně nejvíc nadchl ten skřítek, vypadá tak... děsivě, ale dobře! :D
Mé dárečky tedy radost dělaly všude, kam se dostaly. V rodině si ovšem předáváme v 90% hlavně knihy, takže když znám preference, nedá se ani šlápnout vedle :)

Ely řekl(a)...

Figurka: Jsou všichni úžasní, že? ^^ Objednávala jsem z eBay, jako vždy, chceš odkaz na konkrétního prodejce nebo přímo listing? :)

Dášenka: Šampon ani kondicionér jsem nezkoušela, protože prostě moje super citlivá kůže, takže ti o nich bohužel nemůžu nijak poreferovat :/
Co se stojánku týče, já už mám u šperků tolik chytačů prachu, že kus černého plastu moc rozdílu neudělá :D

Johanka: Souhlasím, je absolutně úžasně bizarní, pokud by to šlo takto definovat. Miluju ho~
To je skvělé, že jsi rozdávala radost, dostáváš ode mě pět bludišťáků! :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Ely! :-)
Teda jo! Dostala jsi spoustu úžasných dárků! :-)
Ty jsi musela být strašně moc hodná! :-)
Škoda toho stojanu na náušnice, že jo? :-( Ale jinak vypadá naprosto skvěle! :-)

A jak jsem ti to už psala, pod tvou velikánskou chválou se moje tváře šíleně moc červenají! ♥♥♥
Děkuji ti za tvé reakce, to natolik pohladilo, že vícero dárků není přeci třeba! Pohled je nádherný, co děláš? Jak mi ho mamka donesla, juchala jsem tu radostí. Však víš, že pohledy zbožňuji. :-)

Já jsem se snažila udělat radost všem, rodině, přátelům i svým chundelatým mazlíčkům. Snad se zadařilo, nikdo si nestěžoval. ;-)

Měj se krásně Ely. Šavrda. :-)

Ely řekl(a)...

Šavrda: Teda, nevím, jestli jsem zrovna byla "strašně moc hodná", že jsem toho tolik dostala – spíš jestli se třeba Ježíšek nebál, že kdyby mě řádně nepotěšil, byla bych zlá O:)
Mojí chvály na tvou šikovnost a štědrost, drahá Šavrdo, není nikdy dost, zasloužila bys jí mnohem, mnohem více <3 Mohla bych napsat oslavný odstavec o každé roztomilosti v balíčku, ale snažila jsem se krotit.

Tereza O. řekl(a)...

Takových krásných dárečků! Tady byl asi někdo hodně moc hodný :)
Všechno je to nádherné, ale musím se přiznat, že brož mě úplně dostala. ♥_♥

Ely řekl(a)...

Tereza: Hodný? Well... možná. Občas. Někdy :D Určitě koukni na FB stránku nebo Fler od BramboO, má tam plno zajímavých a krásných věcí :)

Nicca řekl(a)...

Tak ten ušák od Šavrdy je náádherný! :)

Ely řekl(a)...

Nicca: Souhlasím, úplně jsem se do něj zamilovala~

tatomymo řekl(a)...

Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

Anonymní řekl(a)...

Hello Kitty je nejlepší. Já teď dostala tyto hodinky http://www.brawat.cz/hello-kitty-hodinky/, jsem z nich nadšená :-D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely