neděle 21. prosince 2014

Fairy lights! Fairy lights everywhere!

Přerušuju pravidelný program a přináším něco zcela mimo mísu, protože... proto.

Celá věc se má následovně: kamarádka pořizovala vánoční osvětlení → Kamarádka zmínila, že měli též růžovou → Ely nadšeně běžela pro růžová blikátka → Kamarádka následující den doporučila ještě jiný obchod, kde jsou prý světelné řetězy k dostání i ve fialové → Ely proto téhož dne bleskově napsala zápočtovou písemku, shrábla si svých pět švestek a střelhbitě přes odjezdem domů běžela ještě pro ta fialová.

Výsledek: můj pokoj teď vypadá jako setting Avatara. Nebo jako Zangarmarsh z World of Warcraft. Případně, jak Shinigami trefně podotkla, jako oblast The Grove z Guild Wars 2. Prostě je to fyzické zpodobnění kouzel, magického psychedelického lesa a kdoví čeho všeho, a přestože fotky tu atmosféru nikdy nezachytí, snažila jsem se. Bohužel jsem se ale nesnažila natolik, aby mě například napadlo poklidit, nebo to vyfotit tehdy, kdy zrovna nebudu mít Tokio Hotel povlečení. Sakury a jeřábi byli zpsychedelizováni, welcome to my bordelmamá fairy room!

A jestli to na vás není dost magické, představte si, co je to za ráj, když si sundám brýle a mžourám na to bez potřebných skel o třech dioptriích. Ha. Teď už vážně jen čekám, kdy se tu přerazím o nějakého jednorožce.

Fialová obkličuje celý pokoj. Protože prostě deset metrů, no neberte to.

 
A já teď do tohodle ráje pastelových muchomůrek zapadám víc než kdy dřív. Od pátku jsem 100 % pinkhead. Podle mě v barvách plameňáka, podle naprosté většiny mého okolí v odstínech žvýkačky, jen hintzuovi očividně připomínám "jemně propečeného lososa".

18 komentářů:

dorrykun řekl(a)...

Bowie!

Ely řekl(a)...

Dorrykun: Yup! ^^

Johanka řekl(a)...

Z toho bych se asi zbláznila :D
Jemně propečený losos zní jako jméno nějaké indiánky... (jejíž otec dostal totemem po kebuli jestli takto svou dceru pojmenoval :D:D)

Ely řekl(a)...

Johanka: Tož já nevylučuju, že se to někdy v budoucnu přihodí O:) Je to nějaká kosmická náhoda, že už dva večery u tohoto osvětlení poslouchám stále dokola song "Indiánky"? :D

Dášenka Boušková řekl(a)...

Já si letos pořídila svá první světýlka v životě. Jsou bílá, na dvě tužkovky, z IKEA a strašně krátká, tudíž se mi sem vejdou akorát. Miluju je. Nejspíš je po vánocích ani neuklidím.

Polly řekl(a)...

Fandim ti! viem si predstavit tu atmosferu, som typ cloveka, ktora dlho potreboval mat svetielka na zahlavi postele...milujem proste taketo dekoracie!

Ely řekl(a)...

Dášenka: Ony se dělají i na baterky? To by mě nejspíš zruinovalo, svítívám hodiny a hodiny ^^' Určitě to tam máš teď nádherné, nechceš taky ukázat foto? :3

Polly: Moc mě těší, že se ti líbí! ^^

Reni řekl(a)...

Tohle je můj dětský sen! :D Nikdy jsem moc světýlek neměla, protože jsem se bála, že vyhořím. A zrovna můj pokoj by hořel skvěle :D

Ely řekl(a)...

Reni: Vůbec to nezmiňuj, to je jedna z mých nejhorších nočních můr! :D Léta jsem se bála byť jen svíčku zapálit ^^'

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Ely! :-)
Tvůj pokoj je naprosto senzačně osvětlený! Nemohu se vynadívat! ♥
A já musím říci, že tvá nynější barva je bezvadná! Strašně moc se mi ten odstín líbí a tobě nesmírně moc sluší! :-)

Měj se krásně Ely! :-)
Ahoj Šavrda

Ely řekl(a)...

Šavrda: Jsem moc ráda, že se ti pokoj i moje vlasy líbí, děkuju za takovou milou chválu! ^^ Jsi poklad :)
Taky se měj krásně~

Nicca řekl(a)...

:D Teda, a já jsem se spokojila jen se světýlkama kolem jednoho okna! + teda musím zmínit asi 30m světýlek na tůjích (živém plotě) + barevně blikající stromeček před barákem + blikající garáž.. ani nevím jak se mi to podařilo, ale svou bláznivou náladu jsem nějakým zázrakem přenesla i na tatínka, který pak běhal po obchodech a sháněl řetězy se světýlkama. :D

Ale stejně na Tvůj pokojíček nemám, to je daleko větší šílenost. :D

Ely řekl(a)...

Nicca: To musí vypadat úžasně! *____* No, ještě že já nemám k dispozici zahradu, to by nedopadlo dobře :D *představuje si, co všechno by šlo provést s 30m světýlek v pokoji*

Shinigami řekl(a)...

K dovršení té psychedelie už chybí jen šňupavé cukroví :D
A já se letos zmohla jen na černý stromek (konečně). Jsem lama! :D

Rose Tascher řekl(a)...

Vypadá to nádherně :)

Ely řekl(a)...

Shinigami: Já jsem kolikrát jak sjetá i bez toho, nepotřebuju :D Černý stromek?! :D

Rose Tascher: Děkuju, jsem moc ráda, že se líbí~

Tereza O. řekl(a)...

No tedy, to je panečku světýlek! Vypadá to luxusně :3 a dokonale si umím představit, jak tam se svou vypečenou lososovou barvou zapadáš ^_^ Krása!

Ely řekl(a)...

Tereza O.: Děkuju za chválu, jsem ráda, že se ti světýlka líbí <3

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely