sobota 22. listopadu 2014

Co jsem ulovila aneb Vezměme Aukro útokem

Tak jsem po dlouhé době za něco pořídila na Aukru.
Mým úlovkem se tentokrát stal 現代国語例解辞典, tedy příkladový slovník současné japonštiny, za... vlastně za dvacet korun. Váží kilo a má kolem půl druhého tisíce stran. Byla to taková ta náhodná trefa, kdy nevědoucí prodejce pojmenoval aukci "japonská nebo čínská kniha" a jeden z těch výjimečných případů, kdy to skutečně trefil a po rozkliknutí na mě nevybafla například korejština. Jsem si téměř jistá, že v 99 % případů požadované slovíčko vyhledám raději v nějakém on-line slovníku, než abych plýtvala životem listováním v jeho hmatatelném protějšku, je to tedy hlavně takové fancy zpestření knihovničky. Vlastně jsem dobrodinec, přece chudáka slovník nenechám někde opuštěně zapadávat prachem. Raději, ať se pokrývá šedou vrstvou u mě doma mezi hromadami podobně ozdobených přátel.

Poštovné mi Aukro vrátilo díky právě probíhající kampani, v rámci které hradí majitelům karet VISA náklady na dopravu do výše 200 Kč údajně až na dvacet nákupů. To je prostě famózní a ještě se proto nejspíš chystám utrácet víc. Pakliže i vy vlastníte kartu VISA a do této chvíle jste akce nevyužili, vřele doporučuji. Provedete nákup pomocí platby přes PayU, následujícího dne vám poté dorazí ujišťovací SMS a do pěti pracovních dní přistanou finance zpět na účtu. Prostě skvělá možnost, jak pořídit nějaké ty vánoční dárky bez poštovného.


Papírový obal dorazil poškozený, nabouraný při přepravě. Tak nějak nechápu, proč někteří lidé stále žijí v iluzi, že je balící papír a vrstva novin dostatečná ochrana před Českou poštou a jejich manipulací se zásilkami, kdy jeden zvažuje, zda s tím zaměstnanci nehrají třeba rugby.


Obsahuje spoustu zajímavých věcí, které bych v něm nikdy nečekala. Například tato 色ガイド docela pobavila.
Čas od času mě až překvapí, jak je vlastně japonština aktuálně populární jazyk. Sjela jsem si takhle ještě během své nedovolené dovolené v Praze spočinout do Palladia do McDonaldu na čaj a internet a jen co se posadím, zaposlouchám se a zjistím, že vedle mě probíhá pravděpodobně výuka japonštiny nějaké slečny vedená Japonkou středního věku, a na žádné nízké úrovni to rozhodně nebylo. Tak jsem si tak poslouchala ty dvě, které by asi nikdy nenapadlo, že jim někdo z ostatních strávníků rozumí, a snažila jsem se příliš neculit.

11 komentářů:

Nya-chan Production řekl(a)...

Nádjernej~ =w=

Ely řekl(a)...

Wolfii: Že jó ^^ A nádherně voní~

Shinigami řekl(a)...

Tak tomu říkám úlovek za 20,-!!! U mě to Ježíšek tak jednoduchý mít nebude - doplnění mojí japa-knihovničky ho přijde na skoro 2000,- :D

Ely řekl(a)...

Shinigami: Ó, a co pěkného to bude, smím-li se ptát? :)

Shinigami řekl(a)...

Ely: Tímhle tě asi moc neuhranu, ale nutně musím doplnit sbírku Murakami-sama, což k dnešnímu datu čítá 5 knih. A tohle by tě už mohlo zajímat, právě vyšla další kniha Zaklínače - Bouřková sezóna, která prý už není TAK dobrá, ale do sbírky naprosto nezbytná :D

Ely řekl(a)...

Shinigami: Už ta jeho novinka alespoň slevnila, nebo je přesně to důvodem pro tu děsivou cifru? :D O Zaklínači samozřejmě vím, jen teď taktně čekám, zda ho zaregistruje též Ježíšek, nebo si ho po Vánocích nadělím sama. Nerada bych pacholátku lezla do zelí ^^

Shinigami řekl(a)...

Ely: Jestli myslíš ptáčka na klíček, tak ta je z mého wish-listu nejdražší :)

Jednou jsem takhle zaregistrovala Murakamiho Po otřesech, Ježíšek ale rovněž, takže ji můžu číst stereo :D Bohužel nepatří zrovna k mým nejoblíbenějším titulům.

Ely řekl(a)...

Shinigami: No, právě tomu se snažím vyhnout. Tož to prodej nebo tím zatop O:)

Shinigami řekl(a)...

Ely: TY BARBARE!!! XD

Nicca řekl(a)...

Tak to je síla.. Taky jsem hodně nakupovala na aukru a akce s vrácením poštovného mě hoodně mile potěšila :)

Ely řekl(a)...

Nicca: Mě ještě více nadchla zejména v moment, kdy jsem objevila uživatele s předměty za korunu a takřka dvoustovkovým poštovným, na kterém si jejich hodnotu kompenzoval O:)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely