pátek 5. září 2014

Vyhlášení


Přišel čas vyhlásit můj úžasný čajový v pondělí ukončený giveaway s naprosto epickou účastí sedmi lidí. Děkuju všem sedmi snaživcům za tu trochu námahy, kterou vyvinuli~ Koukám, že příště to bude chtít nějakou kosmetiku či čtivo. Nebo zkrátka jen jednodušší otázky, abych zaujala širší publikum?

Výherkyni mnohokrát gratuluju a odesílám email s dalšími informacemi ^^


6 komentářů:

Reni řekl(a)...

Gratuluji výherkyni, tento giveaway mi asi nějak ušel :D

Tokyo Haru řekl(a)...

Sakra, asi jsem tvůj blog nesledovala tak důkladně :D úplně mi uteklo. O ty dobrůtky bych měla velký zájem :))..no gratuluju výherkyni

Ely řekl(a)...

Reni, Tokyo Haru: Styďte se, a já tady depčila kvůli nízké účasti :D

Křehká Figurka řekl(a)...

Měly jsme se vsadit! Jsem ti říkala, že vyhraju s epičtějším počtem lidí v mé GA :D. Pochybuju, že by mi za 10 dnů, co to ještě poběží přibyli další lidé :D.

Jo a gratuluji výherkyni. To Nestlé bych si dala. ^^

Ely řekl(a)...

Figurka: Já hazard nevedu :D Ale jsem opravdu zvědavá, jak se to vyvine :3

Nicca řekl(a)...

Gratuluji :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely