středa 17. září 2014

Co nenadchne ani neurazí (Tony Moly Delight Circle Lens Mascara review)

Čas na trochu korejské kosmetiky.
Před nějakou dobou jsem tu popisovala smíšené první dojmy z řasenky Cats Wink 3Go Mascara od Tony Moly, které se nakonec šlechetně ujala máti. Pravdou je, že jsme potom ještě dvakrát doobjednávaly, protože tahle roztomilá kočičí drobnost se jí nakonec velmi zalíbila jak finančně, tak i svými vlastnostmi a skutečně jí přirostla k srdci. Kdykoliv se blížil nějaký svátek nebo Vánoce, v průběhu líčení odcházela z koupelny do mého pokoje, aby mi výrobek po sté prvé vychválila a nenápadně tak naznačila, že by klidně upotřebila další balení.
No, akorát že potom se kočičí řasenka v obchodech přestala vyskytovat. A protože mě stále nebavilo dostupnost kontrolovat, když jsem viděla, že je to beznadějné, moje matka, starší ročník, se prosímpěkně dokonce naučila pracovat s eBay a čas od času si tam korejskou dekorační kosmetiku s přetrvávající nadějí vyhledává. Co naplat, tahle edice je už beznadějně pryč a její verze "kočičky" se momentálně prodává jako vzácnost za nějakých šest stovek. A pak se mi někdo divte, že si svých oblíbených produktů vždy zavčasu nahamouním hromádku.

I rozhodla se tedy máti vyzkoušet něco jiného od stejné značky, doufaje ve stejné vlastnosti. Oko nám padlo na Delight Circle Lens Mascara, protože kartáček u varianty Volume Circle vypadal opravdu takřka identicky. A tvar kartáčku je 50 % úspěchu. Navíc, tahle růžovost vyšla ani ne na stokorunu. Tony Moly nabízí ještě další dvě varianty, Curling a Clear Circle.


Protože by asi korejský produkt nebyl korejským produktem, kdyby se nemohl chlubit nějakou zajímavou přírodní přísadou, tahle řasenka údajně obsahuje arganový olej a výtažek z černé rýže, prý na ochranu citlivé oblasti okolo očí. Jak může mít řasenka takový efekt, po mě vědět nechtějte, něco se do reklamy přece napsat musí.


A spokojenost? Rozhodně je to dobrá řasenka, to ne, že ne. Je kvalitní a nedrolí se, nerozmazává. Ale ze srovnání s "kočičkou" nevychází nejlépe. Za prvé jaksi méně barví. Těžko říct, zda je to tekutější konzistencí, složením nebo kartáčkem, ale je to zkrátka takové decentnější a jemnější. Za druhé nejde dobře dolů. Přestože výrobce uvádí, že je snadno smývatelná vodou, buď mají v Koreji jinou vodu, nebo odlišnou definici slova "snadný".

Obojí může být pro někoho velmi žádaná vlastnost a výhoda, my ale hledaly duplikát micky, což se nepodařilo. Neoddiskutovatelně je to decentní řasenka za pakatel, záleží ale na vkusu. Pro máti (a bohužel tedy i pro mě) hledání pokračuje.

4 komentáře:

hitomi řekl(a)...

Sakra, já si tu kočičí nestihla objednat :( tak to už mám fakt smůlu, 6 stovek jsem do řasenky ochotná investovat :) Zatím se navíc spokojeně držím své miss manga od Loreál, která mi naprosto vyhovuje. Ale já nejsem na řasenky moc náročná. Dokud ne moc nedrolí a nepatlá, obvykle jsem schopná si s ní ty řasy nějak nabarvit :))

Ely řekl(a)...

hitomi: Já taky nechápu honbu za ideální řasenkou, podle mě je to všechno tak nějak podobné a hlavní pro mě je, aby se mi to neobtiskovalo pod okem a alespoň nějak splňovalo svůj účel :) Ale tak třeba jsme ještě nenatrefily na ten pravý poklad, abychom prozřely :D

Anonymní řekl(a)...

škoda, že je testovaná na zvířatech...hold lidi co nejsou lhostejní k chlupáčům to mají těžší :)

Ely řekl(a)...

Anonymní: Hmm, nejsem lhostejná, jen o tom člověka nenapadne při nákupu přemýšlet :/

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely