pondělí 2. června 2014

Roztomilosti od Dášenky z Roztomilostí

Z nepochopitelného snu o cestování japonskými vlaky jsem se dnes vzbudila do zvuku zvonku. Sklusala jsem si do přízemí pro "balíček", jak zásilku obřích rozměrů nazvala pošťačka, a když jsem viděla, jak a čím je dekorován, a docvaklo mi, od koho a co to je, byla jsem hned dokonale čilá a probraná.

Potřebné vysvětlivky a dojaté ramcání:
Před několika dny mě Dášenka v tom nejlepším slova smyslu absolutně šokovala svým článkem, v němž kromě zprávy o kouzelném giveawayi, který momentálně pořádá, zveřejnila rovněž několik vět o tom, jak jsme ji po dobu jejího pobytu v Japonsku spolu s Figurkou a Vitou těšily svými komentáři, a proto nám něco pošle. Už tehdy se mi naprosto zastavil mozek nad tím, jaktože když JÁ čtu poutavé články, dozvídám se zajímavé věci a můžu si prohlížet spousty fotek (dokonce mi byla jedna s Gacktem adresována!) mám za to ještě dostat odměnu? O.o Připadalo mi to absolutně nereálné a najednou jsem ho držela v ruce, zatímco jsem brala nedočkavě schody po dvou, studujíc medvědí samolepky a konstatujíc, že je to opravdu macek.
K účelům okamžité dokumentace jsem vzala do rukou foťák a zjistila, že jsou baterie jako vždy mrtvé a ani jedna náhodně složená čtveřice ze všech nabíječek, které se mi momentálně libovolně válely po zemi, není správnou kombinací vedoucí k funkčnímu přístroji. Klasika. Samozřejmě musí být zataženo tak extrémně, že je tma pomalu jako v noci, což mi nikdy asi nebylo líto víc. Ani Photoshop navíc moc nezabojoval a přitom tyhle věci by si tolik zasloužily krásné fotky. Balík od Dášenky totiž naprosto dostál názvu jejího blogu, jsou to opravdové Roztomilosti~ Jak už jsem jí psala, kdyby to nebylo vyloučeno (pakliže se nechystá druhý příchod jakéhosi spasitele), asi bych uvažovala o svém potenciálním těhotenství, protože takhle naměkko jsem nebyla, ani nepamatuju. Opravdu mi šly slzy do očí.

Gigant!
Á, kdo má srdce tohle odlepovat a riskovat poničení? -> Rozkucháno jinudy.
Čím jen jsem si tolik krásných věcí, takovou hromadu, zasloužila? Těším se na okamžik, kdy konečně budu mít jednak čas, za druhé možnost tyhle demonstrace lidské dobroty, které mi v posledních měsících okolí předvedlo, oplácet a též tak šířit radost dál. Na své dluhy vůči lidem nezapomínám, ale čas od času se stejně stane, že mi od někoho přijde krásný pohled k nějakému svátku a já se zmůžu akorát tak na face-palm, protože například Velikonoce se mi kvůli škole úplně vykouřily z hlavy.

Sáček: "For You, May Your Days Be Filled With Happines
Ely (jistě zcela adekvátní rekace): "Oh my God, Oh my ******* God!"

Hello Kitty na růžovém origami jeřábovi, překvapivě měkounký donut a kočička z edice すみっコぐらし z UFO catcherů, řekla bych. Koncept posledního zmíněného mě zabil: zvířátka žijící v rohu, mám-li to nějak volně přeložit. Typicky japonské, nebo se to zdá jen mě? Dohledávala jsem si další informace a narazila jsem na oficiální stránku, kde si můžete prohlédnout další druhy a následně objektivně uznat, že moje darovaná kočička je prostě nejroztomilejší O:)


Maličké mačča Kit Katy v Hello Kitty balíčku, maska na obličej (i s návodem k použití ^^), složky s Miffym a あぶらとり紙, totiž papírky odstraňující mastnotu z obličeje. Jsou ukryty v překrásném zářivém zlatém balení s gejšou na obalu, protože se v minulosti tradičně používaly výrazně nalíčenými herci kabuki a právě gejšami, aby se v horkých letních dnech... neroztékali.

<3

Tohle mě docela šokovalo. Též ten obličej znáte? A říká vám něco jméno Dakota Koti, královna Photoshopu, jedna z "living dolls", kterými se v poslední době zabývaly i naše média? Well, Dakota made it! Opravdu mi poklesla čelist.



Pusa mi ale spadla až kamsi na hruď i podruhé u těchto stránek. Dášenka se mi původně snažila sehnat přímo časopis o hubnutí, protože zná mé zvrácené zájmy, a ještě jednou jí za ochotu moc děkuju. Jelikož se ale koupě nepodařila, poslala mi alespoň toto ďáblovo dílo, prý "na prolistování". Ona je to nakonec ale přesně trefa do černého! V této červnové Popteen, tedy v jednom z nejprodávanějších časopisů pro japonské náctileté slečny vůbec, je několik stran věnovaných podobným fotografiím modelek i s mírami a nápisy jako, teď se držte, "zkuste se změřit a bavit se tím, že je porovnáte se sebou"! What the... Ano, pojďme se všechny změřit a porovnávat se s profesionálními modelkami, určitě to bude skvělá zábava.

Každopádně, ještě jednou děkuju, Dášenko, hrozně si toho vážím. Hrozně hrozně moc. A kdybys slyšela, co všechno jsem při rozbalování vykřikovala a jak jsem tu poskakovala, asi by ses docela bavila ^^' Udělala jsi mi slovy nepopsatelnou radost~


Závěrem část mých vlastních nákupů: obří háčkovaný límeček za dvacku a sukně za nějakých 70 Kč s tím, že to přece na obrázku vypadá dobře a nositelně. No... myslím, že budu muset jet letos na Gay Pride, abych si ji na sebe vzala alespoň jednou, než ji zasrčím někam dozadu do skříně.

Už jsem říkala, že když se učím, chodím po bytě? Takže zapínám pedometr a jdu si dát svých dnešních 15 km.

13 komentářů:

Křehká Figurka řekl(a)...

Gratulujiiiiiii :) Taky mi dneska dorazil. Obsah máš moc pěkný. Dášenka se nám trefila podle mého do vkusu. :)) Brečela jsem z toho hodinu :D. Úplně mě to nabudilo!
Bože chci umět s photoshopem. Naše počasí a světlo je dost bídné a podle toho moje fotodokumentace dopadla. Ale to je stejně fuk, protože ten pocit štěstí to příbíjí.
Btw. Ta sukně, kterou sis koupila má úžasné barvy ^^

Dášenka Boušková řekl(a)...

Zjišťuju že jsem hrozně zdeformovaná českou poštou a místo abych prohlížela jak si to pěkně nafotila a popsala, sekla jsem se prvních pár minut na první fotce a zkoumala jak moc pošta pomuchlala balíček.
Hrozně mě těší že máš ze všeho radost a dokonce že jsi i vypátrala co je zač breberka z UFOcatcheru. Že je to breberka žijící v rohu jsem fakt netušila.
Lituju že nejsem milionář, protože po tvých (i ostatních) reakcích mám chuť toho rozdat mnohem víc a posílat balíčky víc než je zdrávo.

ブルーベリー řekl(a)...

Taky bych se nezlobila, kdybych dostala takový balíček :D .
Dakota to dopracovala až do časopisu?! :O

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: (Figurko, Figurko proč mi nechodí emaily, že jsi mi něco komentovala, když při komentářích kohokoliv jiného je obdržím? :/) Jup, dokonale se trefila do vkusu i mě, opravdu to jsou všechno věci, které bych si bývala koupila sama, kdybych měla příležitost! :)
Barvy jsou prima, ale obávám se, že na normální nošení to skutečně není... a když to říkám já, tak to už je asi co říct ^^'

Dášenka: Dorazil náhodou docela v pořádku, řekla bych, štědrý dárče :) Ano, ta rohová čiči, to by člověk... skutečně nehádal :D
Tenhle tvůj pocit chápu, protože ho momentálně sama velmi silně pociťuju. Chtěla bych hlavně tolika lidem tolik věcí oplatit, ale jsem absolutně bez příjmu a bez možnosti příjmu, takže musím čekat na prázdniny, než budu moct alespoň pomvědovat pro katedru. (Celkově vzato jsem na sebe v tomhle ale docela pyšná, 90% toho, co si vydělám, jde na dárky pro ostatní ^^' Všeci mají narozeniny nějak často :D)

ブルーベリー: Zkus se zapojit do Dášenčina giveawayie, třeba se na tebe usměje štěstí! :)
Též jsem byla z Dakoty v šoku, dosud jsem o tom na internetu žádnou informaci neviděla. A že je tam těch stránek s ní opravdu požehnaně!

Šavrda řekl(a)...

ahoj Ely! :-)
No to je naprostá nádhera! :-) Sedím tu s otevřenou pusou a jen žasnu, kolik krásy js dostala! Vidíš to, každý si tě hned oblíbí! Jsi nesmírně úžasná a tak nám dělá obrovskou radost, dělat radosti tobě. :-)

Ty HK mne tedy dostaly! Ale i donut je fantastický! a prostě všechnoooo! :-)
Ely tak si dárečky krásně užívej a gratulujiiiiii ke státnicím!
měj se kásně Ely! :-

Reya Scar řekl(a)...

Už se hrozně těším, až mi přijde ten můj ♥ :3 *pořád ještě brečí štěstím*
U Dakoty mě to tolik nepřekvapuje, už předtím dělala do japonských reklam, ale že je na tolika stránkách, tak to smekám.
Zvířátka žijící v rohu, chudáci, jako by byly někým utlačované :D Když jsem na té jejich oficiální stránce uviděla Kappu, doufala jsem, že bude taky mezi plyšáky, ale vypadá to, že nic. Jednou ho ale sehnat musím! :D

Ely řekl(a)...

Šavrda: Sedím s rukama přitištěnýma na puse a s výrazem "awww" koukám na tvůj komentář. Vždyť ty mi dokážeš zlepšit náladu na celý den dopředu i takovým krátkým psaním, jsi prostě poklad <3 A však jen počkej, až budu mít trochu času něco ti vytvořit... rozhodně nehodlám jen brát :)
Všechno je to fantastické, že? ^^
Děkuju za gratulaci, teď ještě hlavně zvládnout ty druhé státnice. To bude... daleko, daleko horší. Též se měj krásně~

Reya Scar: Ohromné gratulace k výhře! Podruhé si pobrečíš, až budeš balíček rozbalovat, to ti zaručuju :D
Vůbec nevím, že byla Dakota v japonských reklamách, moc děkuju az informace~ :)

Reya Scar řekl(a)...

Ely: Jup, nejen v časopisech, ale objevila se i v televizi, co vím, tak dělala reklamu na nějakou hru pro mobily a v jedné se dokonce objevila společně s Kyary. Co je teď tak úspěšná, lidi na ni nadávají ještě víc :D
A děkuji ^^

Nicca řekl(a)...

Jů, to je nádhera, Dášenka musí být zlatá.. :) Vypadá to všechno nádherně a musím přiznat, že její blog jsem doteď neznala.. hned jdu na něj taky mrknout. :)

Anonymní řekl(a)...

to je hrozný jak jim v tom časáku přeměřují i oči... nemaj tam fotku se 160 cm vysokou Japonkou, že by se s ní srovnala a ironicky zasmála jak se chuděra vyzáblá:)

Ely řekl(a)...

Reya Scar: Zajímavé! A aby nenadávali, komu by nevadilo takové klamání veřejnosti a photoshopové podvody O:)

Nicca: Ano, je zlatá~ Určitě u ní najdeš spoustu článků, co ti tématicky sednou :)

Anonym: Speciálně pro tebe, ale nemám z toho moc dobrý pocit, tak hlavně nezapomeň, že mají Asiatky trochu jinou tělesnou konstituci ^^'
http://i59.tinypic.com/hwb8yq.jpg
http://i61.tinypic.com/wmat13.jpg

Rézie řekl(a)...

Ten límeček je úžasný !

Ely řekl(a)...

Rézie: Děkuju, jsem ráda, že se líbí~

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely