čtvrtek 26. června 2014

In the process of becoming a flamingo (Manic Panic x Directions)

Mám to za sebou, ale dokud neuvidím diplom, ničemu nevěřím. Přijatá jsem byla na oba obory, tak ještě můžu pár měsíců váhat.

Stále se nicméně nacházím ve stavu absolutní deziluze, který nehodlám veřejně vysvětlovat, moje pocity by se ale daly vystihnout slovy "fuck it all", pokud už to mám říct takhle naplno. Protože očividně jakkoliv se člověk roky snaží, stejně se vždy může něco pokašlat. A fyzický následek tohoto rozpoložení?
S vlasy mi nikdy nikdo nic nedělal, za celých dvaadvacet let mé existence, protože když už jsem na to měla věk, neměla jsem na to jaksi ve vhodném stavu ty své padavé vlasy. Něco se ve mě ale i přes potenciální riziko plešatosti zlomilo. Den před obhajobou jsem si nechala hlavu jen s mírnými záchvěvy nervozity z výsledku odbarvit (přinejhorším to kadeřnici zůstane v ruce, že), s mokrými jasně žlutými vlasy následně odkráčela domů a tam si na sebe namatlala růžovou barvu jako nejvyšší protest proti společnosti. V mysli jsem měla určitý velmi světlý pastelový odstín růžové do oranžova... kterého se mi jako zázrakem přesně podařilo dosáhnout. Nahoře mám tedy své tmavé blond, nyní též do růžova, dole tento pastelový fluff.

Článek o něčem takovém, jako je západní kosmetika či péče o vlasy, ode mě jen tak neuvidíte, protože se o takové věci zkrátka nezajímám. Jednou to snad ale společně přežijeme, protože... jedná se růžové vlasy, lidi! Pro mnohé možná věc nezajímavá, já jsem ale nadšená jako malé dítě ^^

Po druhém odbarvení to bude jistě hezčí, nyní se ale musím spokojit s tímto.
Čekala jsem, že se za mnou bude otáčet více lidí než obvykle, paradoxně ale fascinuju spíše malé děti, které jsou ochotny i kráčet pozpátku, jen aby si mě mohly déle prohlédnout.

Samozřejmě jsem na prvotní otestování musela zvolit tu nejšetrnější možnost a rozhodla jsem se tak pro semi-permanentní barvu Manic Panic, odstín Cotton Candy, který jsem zapomněla vyfotit. Výhodou barev Manic Panic je velmi malá agresivita díky vcelku přírodnímu složení (má to jen jednu vadu na kráse - methylparaben). Značka se navíc honosí označením "veganské", což sice nevím, k čemu mi to má v praxi být, ale tak asi pro dobrý pocit. Všeobecně se tyto druhy barev označují jako vegetable-based a tak to není žádný chemický koktejl, při pohledu na složení mi ale toto spojení se zeleninou přijde poněkud nadnesené.
Ohromnou nevýhodou je malá výdrž a v důsledku toho tedy i poměrně vysoká cena (cca 240 Kč za balení), která může odradit kohokoliv, kdo by chtěl nosit podobné barvy na častejší bázi. Chce-li člověk, aby daná barva nějak vypadala, musí to na sebe skutečně plácnout jednou týdně a rozhodně si nemůže mýt vlasy každý druhý den. Mně balení vyšlo nadvakrát, protože mám vlasy nad ramena, pro lidi s bujnějším porostem je to ale doslova finanční sebevražda. I když zase, má to něco do sebe, vlasy jsou potom neuvěřitelně hebké a příjemné, protože Manic Panic barvy jako by byly už samy o sobě naředěné s kondicionérem. Navíc cítím potřebu zmínit, že mi tahle barva zafungovala jako lepidlo a po pěti letech jsem tak byla absolutně bez sebemenších padacích problémů. Huh.
Po vypotřebování balení mi ale bylo jasné, že buďto můžu začít rozprodávat svůj majetek, abych měla na Manic Panic, nebo musím chtě-nechtě risknout použití o něco agresivnějších barev, které mají zhruba dvojnásobnou výdrž.


Proto další na řadu v testování přišly barvy Directions, odstín Carnation Pink. Balení stojí sice o chlup méně, ale zase je o něco menší. Jelikož vydrží až dvakrát déle a barva je velmi, velmi výrazná, musela jsem ji pro správně pastelový efekt zředit s kondicionérem, a proto to ve výsledku vychází finančně nesrovnatelněji lépe. Protože jsem chtěla jaksi vyvážit vyšší agresivitu barev, zvolila jsem přírodní kondicionér od Alverde, s citrónovými květy a meruňkou. Má správnou hustotu a krásně voní~ Abych dosáhla přibližně stejné barvy jako Cotton Candy od MP, musím ji zředit s kondicionérem v poměru zhruba 1:2 či ještě víc, (větší množství kondicionéru) pokud chci opravdu pastelový odstín. Když jsem rozředila méně, paradoxně s kondicionérem vytvořila tak silnou kombinaci, že svítila daleko více než nerozředěná, což je sice proti vší logice, ale je to tak. S tímhle si tedy ještě užiju spoustu zábavy, než to dokonale vychytám. Další hokusy pokusy plánuju páchat den před promocemi, čili pokud se to nepovede, fotografie budou opravdu.... památeční. Později hodlám experimentovat i s jinými barvami, ale co jiného by více razilo v kombinaci s talárem než právě růžová? >:)

Verdikt: Manic Panic byla skvělá barva na první použití. Nic se nemuselo míchat a je šetrná, bohužel na to, jak krátce vydrží, je to opravdu drahá a nepraktická záležitost. Pro dlouhodobější používání to chce asi opravdu něco silnějšího, například barvy od Directions, které mi prozatím skvěle vyhovují jak svými vlastnostmi, tak cenově~

Co se mého života jinak týče, snažím se pomalu uklidnit, získat zpět schopnost spát více než několik málo hodin v kuse, setřást ze sebe stres a začít se těšit na prázdniny. Též plánuju nakoupit dárečky pro všechny, kdo v poslední době oslavili narozeniny, a začít se konečně věnovat přátelům. Začínám se připravovat i na větší věci jako je moje obvyklá několikatýdenní návštěva Prahy a s tím spojená účast na Natsuconu, ale i maličkosti, jako je třeba Festival čaje, na který mě upozornila Figurka~ ^^

21 komentářů:

Kawaii Eaglin řekl(a)...

No pecka! Růžové vlasy jsem si vždycky přála mít, pak ještě fialové, zelené a modré, žluté a rezavé, ale nikdy jsem nechytla odvahu do toho jít. Nakonec to zkončilo jen u blond (mám jinak hodně tmavé vlasy), ale jak tak vidím tvé vlasy, asi do toho půjdu taky, je to božský ♥__♥....

hitomi řekl(a)...

Wow, ta kombinace barev vypadá naprosto úchvatně! taky jsem vždycky chtěla mít na hlavě podobný šílenosti, ale vzhledem k tomu, jak mám škaredej ksicht, jsem si řekla, že není třeba na něj ještě víc upozorňovat :)) zrzavá tedy musí stačit. možná se jen někdy odhodlám k nějakým křiklavějším oranžovým odstínům.
Jinak samozřejmě velká gratulace! Aspoň ty stresy za něco stály ;)

Dášenka Boušková řekl(a)...

Ha! Výtej do klubu. Já teda používám jenom Manic Panic. Hlavně teda proto, že už od začátku mi bylo jasný že z jedné barvy se nenabarvím a tak jsem si koupila kelímek tmavě červený a ředím ho už dva roky a ještě tak rok budu. Tak měsíc vydrží. Docela se mi líbí vymývání a různobarevnost pramínků. Někdy dokonce při tom ředění schválně kondicionér zamíchám dost ležérně aby to při barvení bylo víc různorodé

Ely řekl(a)...

Kawaii Eaglin: Jsem ráda, že se líbí <3 Tož když už máš blond vlasy, tak není nic jednoduššího, než na to plácnout nějakou barvu, která se ti přinejhorším za pár týdnů úplně vymyje O:) Odvahu a do toho! :D

hitomi: Děkuju za pochvalu i gratulaci~ ^^ Jakej "škaredej ksicht", probůh? Ale kuš, taková krásná bytost! Tvoje zrzavá ti každopádně skvěle sedne, takže to byla rozhodně, alespoň prozatím, dobrá volba :)

Dášenka: Tobě skutečně Manic Panic tak skvěle drží? Četla jsem, že někdo nemá problém a jiným to jde dolů tak jako mě (i když jsem si hlavu zrovna nemyla, ta barva pomalu mizela O.o), tak ti závidím, že zrovna patříš k těm šťastným :) Možná je to i tím mým světlým odstínem? Hmm. Můžu se zeptat, jaký odstín používáš? :3
Též se mi mimochodem líbí různorodost, proto mám schválně některé vlasy zesvětlené víc, jiné míň, líbí se mi ty efekty potom~

Dada řekl(a)...

Óóó, obrazová príloha sa mi páči, je to krásna pastelová rúúúžová s kvapkou oranžovej! <3

Ja tiež túžim po farebných šialenostiach, no keďže hennujem, nemôžem do toho miešať nejakú šialenú chémiu, aby to nedopadlo zle. :D

Ely řekl(a)...

Dada: Jsem moc ráda, že se líbí <3
A to já zase uvažuju, že pokud mě tohle někdy omrzí, vrhnu se na hennu :D Zajímalo by mě, co by vytvořila za efekty na mých místy odbarvených vlasech :3

Křehká Figurka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Křehká Figurka řekl(a)...

Gratuluju, že už to máš za sebou a dostala ses na obě školy! (Veve se mi při našem nedávném rozhovoru zmínila, jak to máš hrozné a o to více jsem pak na tebe myslela! ♥) Rovněž gratuluju k této vlasové změně, protože každý podstatný krok či posun musí být zaznamenán, což na tvých vlasech proběhlo :D. Chceme vidět víc! Nicméně aspoň vím, po kom mám na Festivalu čaje křičet nebo skočit... :D aspoň doufám, že tě takto lépe poznám :3

Dášenka Boušková řekl(a)...

Ono asi záleží jaký odstín člověk zrovna má. Mám Fuchsia Shock a ředím ho stylem půl lahve kondicionéru a půl až třičtvrtě lžičky barvy. Pokud použiju Cotton Candy Pink, tak se mi chytí jen tak napůl a místama budu mít vlasy trochu do oranžova. Po 14ti dnech se budu muset dobarvit.
Obecně lépe drží červené a fialové odstíny. Když jsem měla modrou, tak se během týdne nebo dvou začla měnit na zelenou a nevypadalo to moc hezky. Ta fakt potřebovala pravidelnou údržbu. Růžová postupně se měnící na oranžovou a blond je proti tomu blaho.

Shinigami řekl(a)...

Krásný odstín! :) Když jsem ještě nosila číro ála Miyavi, taky jsem chvilku koketovala s Manic Panic, ale štvalo mě to rychlé vymývání a že na polštáři ta růžová držela líp a dýl než na mých vlasech :D Od té doby už jen černá, černá a má milovaná černá od Welly :P

BTW srdečně gratuluji k diplomu a úspěšnému zvládnutí studijního martýria :)

Anonymní řekl(a)...

Až mě omrzí černá, tak si ji dám zesvětlit se vší parádou a půjdu do nějaký ujetý barvy typu fialová. Alespoň na zkoušku, protože intenzivní vymývání je bohužel problém, kdyby tak bylo něco trvanlivějšího.

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: Děkujuuu za obě gratulace <3 Ó ano, trochu jsem si Veve stěžovala s těmi úžasnostmi, co se mi navíc ještě přihodily. Zvažovala jsem, zda to uvádět i do článku, abych pobavila širší veřejnost, ale raději jsem se rozhodla si to znovu nepřipomínat.
Hehehe, tož to by mě opravdu zajímalo, zda na sebe na Festivalu čaje (konečně) natrefíme :3

Dášenka: Ohledně odstínu máš určitě pravdu. Tvá Fuchsia *čumí na letáček a zvažuje, proč si to výrobce po sobě nemůže překontrolovat a uvádí "Fuschia"* musí držet určitě o moc lépe, tož já to snad ještě někdy vyzkouším, až mi barva dojde. Když mě se napoprvé nechtělo nic míchat a líně jsem sáhla po vytouženém odstínu... ^^' Měla jsem se tě jít rovnou zeptat jakožto svého vlasového gurua :D

Shinigami: Číro jako Miyavi? Hmm, nebyly by někde čistě náhodou k prohlédnutí fotky? O:)
Děkuju <3

Anonym: Fialová je krásná~ I když je to nepodstatné, naprosto ti to schvaluju :D

Mrs. T řekl(a)...

Vypadá to krásně :). Já na něco takového ale nemam odvahu :)

Ely řekl(a)...

Mrs. T: Já jsem dřív taky neměla, ale potom jsem si uvědomila, že sakra žiju jen jednou a kdybych měla strach pouštět se i do takových obyčejných věcí, promrhala bych v životě hodně příležitostí udělat si radost ^^

Shinigami řekl(a)...

Možná bych někde nějaký usvědčující materiál našla, ale protože se za fotky s mou osobou stydím, zásadně je nikomu neukazuju a v ideálním případě se nenechám ani vyfotit :D

trb řekl(a)...

juj to je ale krása! vždycky jsem litovala, že mám svoje vlastní vlasy tmavé, takže mi takovéhle barvy skoro nechytají. bych musela sesvětlovat a pak teprve barvit. ale úplně ti závidím, to zase nebudu zastírat.

Ely řekl(a)...

Shinigami: Sakra, škoda :D

trb: Jsem moc ráda, že se líbí, děkuju <3 Též jsem musela zesvětlovat, vlastně dneska budu podruhé. Tomu se člověk asi nevyhne, pokud chce pěknou barvu :(

Šavrda řekl(a)...

Ahoj ely!
Já jsem nadšená! :-) Barva je super! Musí ti to nesmírně moc slušet! :-)
Růžovou zbožňuji, což asi víš. :-) A jsem ráda, že jsi do toho šla. ;-)
Tak si prádniny krásně užívej a ať se výlet do Prahy vydaří a ty se domů vrátíš pná krásných zážitků!
a mimochodem gratuluji!!! :-)
Ahooooooooj! :-)

Ely řekl(a)...

Šavrda: Ahoj, Šavrdo! :) Aww, děkuju, jsem moc ráda, že se ti líbí :3
Taky si pořádně užívej léta, pěkně si prohřej všechny kosti v těle~

Nicca řekl(a)...

Jů, to vypadá zajímavě :) Jinak tyhle barvy (Directions) jsem už párkrát taky použila, ale výdrž mi i tak přišla strašná a hned se to smylo :(

Ely řekl(a)...

Nicca: Jsou to bohužel jen semi-permanentní barvy, které ještě k tomu drží nejlépe na velmi světlých vlasech, takže člověk naneštěstí nemůže očekávat žádný zázrak :(

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely