úterý 21. ledna 2014

Pojďme se trochu pousmát, podívat se na statistiky a nahlédnout do Misshaboxu

Je hrozně fajn, když se umí někdo brát s nadsázkou. A obvykle to bývá hrozná psina, týká-li se to Japonců. V uplynulých letech a měsících jsem čas od času narazila na velmi povedená a vtipná videa rozebírající japonské kulturní zvyklosti, tradice a etiketu a vlastně až po docela dlouhé době mi došlo, že vše pochází z jedné série a všechny je má na starosti ta samá skupinka.

Řada videí s názvem The Japanese Tradition s humorem popisuje, jak už název napovídá, japonské svátky, pokrmy, zvyklosti a vzorce chování, přičemž si bere na paškál zejména nejrůznější stereotypy. Celou tuhle legraci má na svědomí komediální duo Rahmenz (ラーメンズ). Videa byla původně cílena na japonské publikum, tak nějak se to ale přihodilo, že si získaly velkou popularitu i v zámoří.
Některá lze objevit s anglickými titulky i na Youtube, bohužel ale nejsou všechna otitulkována. Spojujícím prvkem všech krátkých snímků je, že se zpočátku tváří seriózně a může proto chvilku trvat, než se vám nad hlavou objeví otazník, následován červíčkem pochybnosti, a než vám poté dojde, že si z vás autoři prachsprostě utahují a vy nesledujete žádné informační ani vzdělávací video. Přehnaně důvěřivým či vyjímečně neznalým to taky u některých z videí nemusí dojít nikdy.


Když se ale podíváte na nadpis, zjistíte, že chci dnes zmínit hned několik věcí, takže se rozhodně nezastavím u jídelních hůlek. Při překročení 50 000 zhlédnutí jsem totiž opět plánovala vypsat ta nejlepší klíčová slova, pod kterými se mě kdo pokoušel v temných uličkách internetu objevit. ŽelGacktu po mě v poslední době očividně všichni chtějí pouze recenze korejské kosmetiky a informace o studiu japonské filologie, moc jsem se tedy tentokrát nepobavila.
Pro první skupinu: hele, tady máte od úžasné Koedy a Amayi fotky nového Misshaboxu a též pár informací o jeho obsahu~


Krabička je opět moc pěkná a dala by se tak snad počítat jako dárek navíc. Uvnitř navíc skrývala docela hezké kousky - plné balení produktů Time Revolution Immortal Youth Cream (10ml), Black Ghassoul Foam Cleansing Bar (80g), Super Aqua Perfect Cleansing Tissue (40 kusů), Natural Konjac Cleansing Puff (White Clay, jeden kus) a The Style Lucid Nail Polish - Dazzling (8ml) a vzorečky Super Aqua Cell Renew Snail BB Cream, Super Aqua Cell Renew Snail Cream, Time Revolution Extreme Toner a Time Revolution Dream Silky Lotion. Jinak řečeno se obsahem krabičky staly i testery v dnešní době populárních šnečích produktů (které si mimochodem holky pochvalují). Taktně pomlčím o tom, že přesně po tomto laku v přesně tomto odstínu jsem vždy toužila a doufala jsem v jeho získání v minulém boxu, zamáčknu slzu a budu doufat, že mi Gackt smůlu v budoucnu vynahradí.
Jinými slovy, patrně protože jsem do něj tentokráte odmítla investovat, je dle názoru mého i holek druhý Misshabox povedenější než jeho růžový předchůdce. Nuže, odváží se někdo z vás vyměnit své finance za krabičku i příště?

Pro druhé zmíněné zvědavce se zájmem o můj obor: jen se ptejte, děťátka, však já vás odradím! Mohla bych vám třeba dopodrobna vylíčit písemku z japonštiny z minulého týdne a její finální úkol s textem o piktogramech, fonogramech, ideogramech a podobných životně důležitých pojmech, bez jejichž znalosti by člověk v dnešním světě nepřežil snad ani jediný den. To by mělo stačit na týden bezesných nocí snad každému. Studium se teď navíc komplikuje i z důvodů ryze praktických - po přestěhování katedry nám to do školy trvá dvacet minut, včasné přesuny mezi hodinami (anglistika zůstává v původní lokaci) se tak stanou výkonem takřka nadlidským. Sice budeme všichni krásně štíhlí a ve skvělé kondici, je to celé ale tak trochu na hlavu, když si vezmu, že jsem studijní kombinaci s oborem na pedagogické fakultě před třemi lety zamítla právě kvůli případným mezikatederním vzdálenostním a přesunovým obtížím.

No, a vrátím-li se ještě naposledy k těm klíčovým slovům - jednoho podivného hledajícího sem přivedla slova "vykastrovala penis", což mi alespoň trochu zvedlo koutky.

28 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Ely, abych trochu parafrázovala: "Stydím se, stydím. Takovou komentářovou prodlevu jsem tuším nikdy neměla, leč nedalo se nic dělat." Ostatně už teď se mi za to blogspot pomstil a komentář musím psát podruhé, protože mi ho předtím nejspíš sežral T-T ach jo...

Jestli pořád ještě zkouškuješ, tak přeji hodně štěstí~!! Jinak zájemcem o VŠ studium oboru už nejsem, nicméně nějaké to stěžování na písemky, školu a vůbec si i tak vždycky moc ráda přečtu. (to zní asi trochu škodolibě :D promiň! Ale ty o tom píšeš tak vtipně a poutavě~)

A díky za tip na videa - v rámci prokrastinace se na ně určitě podívám. Jen doufám, že to není nějak návykové - kdyžtak mě máš na svědomí, protože se dnes chci přeci jen ještě něco naučit.

A pořád si nemůžu zvyknout na to, že je Missha už oficiálně v ČR. Zajímalo by mě, jestli někdy bude následovat i nějaká...roztomilejší značka ^^

Ren
PS: A nikdy nepochopím, jak se sem přes ta klíčová slova mohou dostat. Korejská kosmetika a studium ok, ale kastrace? O.o spletité jsou cesty internetu. A nebo že bych tady minula nějaký zajímavý článek? ;D
...tak, snad jsem z původního komentáře nic nezapomněla, uf...

Johanka řekl(a)...

Já si nemůžu pomoct, nejvíc mě zaujal ten penis. :D
Ale další videa si určitě dohledám, pobavilo mě to. :D

Kaja Kamisama řekl(a)...

Ach jo, proč nemám vtipná klíčová slova? :(

TSal řekl(a)...

"Jen se ptejte, děťátka, však já vás odradím!" Tuším, že jsi byla jedna z těch, co mi před zahájením studia psali mejl. A odradila jsem? Neodradila. Japonštiny chtivé entity jsou nepoučitelné a nevěří ani slovo xD

P.O.L. řekl(a)...

Kde se zjišťují ta klíčová slova?:)

Ely řekl(a)...

Ren: Děkuju, že sis našla čas (a trpělivost, vzhledem k zákeřnosti mazacího Bloggeru) na tak krásný a dlouhý komentář, moc ráda od tebe zase slyším <3
Musím se pochlubit, že už se mi povedlo dozkouškovat, takže teď akorát sedím doma a trápím se s bakalářkou. Tož jestli by ti to nevadilo, přeložila bych si to tvé popřáné štěstí ze zkouškové anabáze na tvůrčí proces O:) O škole samozřejmě budu psát i v budoucnu - jsem moc ráda, že tě takové věci baví číst~ Smím se ptát, jaktože už nejsi zájemcem o studium? Skončila jsi v jiném oboru? :)

To taky stále přemýšlím, zda se na náš trh chystá i nějaký jiný korejský gigant. Musím říct, že pokud by se tak stalo, to by byl pro mě teprve nezvyk O.o

Slavnostně přísahám, že jsem tu kastraci nikdy nerozebírala. Myslím. Nevím. Doufám. Snad :D

Johanka: No to se tedy ukazuješ v pravém světle, jestliže tě tu ze všeho nejvíc zaujal kastrovaný pohlavní orgán xD

Kaja Kamisama: To nevím :( Snad se do budoucna zadaří~

T'Sal: Tušíš naprosto správně, máte mě spolu s Ladou na svědomí. Ona mě tehdy svým blogem nalákala a ty jsi mi to nerozmluvila, ani když jsi měla příležitost :D (Ale ne, jsem vám oběma hrozně vděčná, že jste vlastně způsobily, že jsem tam, kde jsem, a že jsem tím, čím jsem <3)

P.O.L.: Najeď si do administrativy blogu na Bloggeru, v Menu klikni na Statistiky a až se ti rozkliknou, tak na Zdroje provozu. Klíčová slova jsou úplně poslední položkou na stránce :)

Dášenka Boušková řekl(a)...

Aaaaa když vidím ty vzorkové flaštičky se slizovými produkty, tak se mi vaří krev. Jedna mi nedávno přišla s nějakou objednávkou a dostat z ní obsah ven je docela operace. Samo to vytéct odmítá. Vyklepávání taky moc nefunguje. Takže jedinná možnost je vycucnout to injekční stříkačkou.

Reni řekl(a)...

Nevím, proč ten nadpis čtu, jako "Pojďme se zasmát tomu, co máme v Misshaboxu", pořád jsem nechápala, co je na tom Misshaboxu tak vtipného :D Ty šnečí produkty bych chtěla vyzkoušet, ale pořád se k tomu nějak nemůžu dostat.
Čekala bych, že u "vykastrovala penis" spíš někomu najede můj blog :D

Křehká Figurka řekl(a)...

Penis!
To mě fakt pobavilo :D:D:D

Ely řekl(a)...

Dagmar: Skutečně? To by člověk od Korejců vůbec nečekal. Řekla bych totiž, že většinou si s baleními nejen pěkně pohrají, ale berou ohled i na funkčnost, že O.o

Reni: Hahaha, to taky nevím :D Z toho, kolikrát jsme tu ty genitálie zmínily jen v komentářích je teď ale zcela jasné, že při vyhledávání penisu bude najíždět už vždy a pouze mé doupě O:)

Křehká Figurka: No, jako bych to právě neříkala :D ↑

Shinigami řekl(a)...

Tak jsem se rozhodla, že napříště budu v OC u Sakura's stánku požadovat minimálně dvacatery hůlky, abych mohla machrovat s Galaxií :D

Anatomie tedy není zrovna mým koníčkem, ale sím, sím, pančelko, jak se kastruje penis? :D

Shinigami řekl(a)...

PS: Ač kosmetice neholduju, protože moje pleť nesnese pomalu ani čistou vodu, nechala jsem se zlákat a přispěla jsem Misshe lehce nechutnou částkou :D Tak doufám, že to bude stát za to :)

Tokyo Haru řekl(a)...

To s těma hůlkama bylo parádní :D, ale já většinou držím hůlky jako pero :D. Jak oddělovat hůlky, pamatuji si na to, jak jsem to dělala poprvé a taky mi to nešlo :D. Missha box..nějak moc mě to nezaujalo. Já mám raději nakup po jednotlivých kusech :)). Věřím, že ta Japanologie musí být náročná. Ikdyž mám Japonsko moc ráda a jejich jazyk se mi líbí, ale ke studiu bych si netroufla.

Zoey řekl(a)...

Mně taky zářivý Misshabox přišel. Teda já zrovna mám plet skoro bez kazu (jizvy), který by se musel řešit nějakým slizem z hlemýžďů, které humálním přístupem odchytnou v přírodě, odeberou sliz a opět pustí do přírody. Ano, poctivě jsem si přečetla příbalový letáček o postupu sbírání slizu xD Prostě jsem spíš na ty vypínací a hydratační krémy, esence, toner atd. Konkrétně třeba to mýdlo pro mě má naprosto odpudivou vůni oříšků, což vysloveně nesnáším, ale tak co bych nevydržela, když mi ten box přišel nějakou náhodou, protože se mi platba stornovala a já za to nezaplatila ani cent :D

Ely řekl(a)...

Shinigami: :D! No, jelikož by se měly kastrací odstanit pohlavní žlázy, kastrovala bych osobně o pár centimetrů vedle, ale co já vím, že. Google je Bůh, neměly bychom se s ním přít. Ostatně, z mého okolí je na penisy machr akorát Astrak, který se tu čas od času vyskytne, tož třeba se znenadání odněkud vynoří a pěkně ti zde onu proceduru vylíčí O:)
Jsem zvědavá na tvé dojmy! :)

Tokyo Haru: Když o tom mluvíš, uvažuju, jak vlastně držím hůlky já, ty jo. Člověk nad tím nepřemýšlí, než na to přijde řeč ^^ Hlavně už jsem je hrozně dlouho v ruce nedržela. Kdysi jsem přitom měla weaboo etapu, kdy jsem tím jedla téměř cokoliv :D

Zoey: Šnečí informace zaujaly mnoho lidí a troufám si tvrdit, že tomu údajnému humánnímu postupu nevěří nikdo z nich :D What the... to je mi ale pointa na závěr komentáře! :D

Astrak řekl(a)...

Penisy pro tentokrát nechám stranou. Jen jsem přišel říct, že ten text nebyl nijak složitý.:D

Ely řekl(a)...

Astrak: Zvláštní je, že i W-sensei přiznal, že byl text příliš složitý~ Lehké to bylo jedině metodou naprostého ignorování obsahu a pouhé logické snahy dostat z těch vět do odpovědi tu část, co chce slyšet. Čili ano, měla jsem tu část bez chyby, ale stejně prostě cítím a tvrdím, že to těžké bylo :)

Lucie Škrabalová řekl(a)...

Děkuji moc za odkaz na videa, vypadá to velmi zábavně,takže určitě dohledám i ostatní. :) O Misshaboxu jsem slyšela, ale vůbec jsem nevěděla, že vypadá takhle,tak děkuji za osvětu i v tomto směru. :) Jinak klobouk dolů před oborem co studuješ, nedokáži si něco takového představit a mám pocit,že je to přesně ten typ oboru, kde přežijí jen ti silní. Jsi dobrá ^^

Astrak řekl(a)...

Tak na těch N1 jsme měli nějakou psychologickou studii nebo povídání nějakého malíře o tom, jak vzniká umění, že jo.:D

Ely řekl(a)...

Kůzle: Jsem moc ráda, že tě článek zaujal~ Děkuju moc za takové pohlazení ega, zrovna se trápím nad bakalářkou a tvoje slova mě opravdu úplně nakopla do práce <3

Astrak: Tak jasně, to je samozřejmě úplně jiný level, samozřejmě to taky není test pro třeťáky přece :3 Chápu, že ti v porovnání s N1 asi připadal test lehký, ale my ostatní tupci to cítíme jinak :D

Nicca řekl(a)...

Vykastrovala penis? :D To by mě zajímalo jak to našlo Tvůj blog.. Pamatuju jen na ten divný japonský svátek penisů, tak možná kvůli tomu :D
A Missha box tentokrát vypadá úúúžasně.. Ten první bych nevyužila, ale tento 100% ano :)

Ely řekl(a)...

Nicca: Á, máš úplnou pravdu, ten článek mi na mysl vůbec nepřišel! :D Box šel i dodatečně dokoupit, možná je v nabídce stále :)

Astrak řekl(a)...

Simtě, jsi měla víc bodů než já. Respektive klasicky nejvíc.:D

Ely řekl(a)...

Astrak: A stejně jsem ten text považovala za těžký, tož to už má nějakou výpovědní hodnotu, ne? :D

Anonymní řekl(a)...

Ely: Hódně opožděná odpověď (když tady se tak krásně rozjela debata o kastraci, že jsem ten tvůj komentář ke mě docela přehlédla :D ). Jsem ráda, že můj komentář udělal radost, protože když jsem ho odeslala, tak jsem výslednou délkou byla spíše zděšena :D
Jinak gratuluji ke splněnému zkouškovému a samozřejmě přeji hodně tvůřčích sil a trpělivost s bakalářkou! Jsem si jistá, že výsledné dílo bude velice čitelné a zajímavé ^^
Zájemcem o studium už nejsem hlavně proto, že studium tak nějak nemělo zájem o mě...aneb neúspěšné příjimačky na FF UK. Skončila jsem tedy jinde (...PF...) - zájem o Japonsko mě ale pořád drží ;) (ovšem na vyloženě vysokoškolské studium tohoto oboru už nepomýšlím... i když to bylo sakra dlouhé rozhodování :D )

Ren

Ely řekl(a)...

Ren: (Je jedno, zda je odpověď pozdní, mě na to Blogger upozorní tak jako tak a jsem moc ráda vždy, když napíšeš~)
Děkuju za gratulaci a povzbuzení! Je mi moc líto, že ti to na FF UK nevyšlo. Zároveň ale věřím, že to tak třeba mělo být a osud ví, kam tě vede. Mnoha lidem studium původní zájem a nadšení úplně zkazilo, kdežto tobě takhle třeba vydrží ještě mnoho let :) Doufám, že jsi na PF alespoň trochu šťastná a že se ti daří ^^

Anonymní řekl(a)...

Ely: Nemáš vůbec zač ^^
Jinak přesně těmito slovy se utěšuji :) Nikdo mi nic neznechutí a vše je čistě v mé režii~ A navíc je v rámci UK možnost zvolit si některé předměty z jiných fakult, takže mě tam určitě na některých volitelných předmětech uvidí často :D
(ale jsem hodně zvědavá, kam mě to teď zavede... přeci jen jsem na úplně jiném oboru, než jsem si pěkných pár let představovala. Třeba to nějak magicky propojím :D )

Ely řekl(a)...

Ren: Tož až školní rok trochu postoupí a ty mi tu zase někdy přijdeš něco okomentovat, tak se určitě nezapomeň zmínit, jak si se studiem spokojená! :)

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely