pátek 13. září 2013

To nejlepší z korejských krémů (Tony Moly Red Appletox Honey Cream review)

Nu, dnes zase něco málo o kosmetice, než zase začne škola a člověk se bude muset zabývat "serióznějšími" věcmi. Zmiňovala jsem například, že budu, nerozmyslím-li si to ještě, s Astrakem učit Cčkaře japonštinu? Chudáčci.

Mnoho z výrobků od TonyMoly člověk pozná na první pohled, dostane na ně totiž chuť. Značka pro své produkty vybírá obaly buďto extrémně roztomilé zvířátkové, nebo ovocné. Jablko, borůvka, broskev, mandarinka... přičemž každý druh ovoce ukrývá jiný zkrášlující produkt.
Díky několika vzorečkům, které jsem získala při předchozích objednávkách, jsem od TonyMoly už před nějakou dobou vyzkoušela (a následně bleskově zakoupila) jeden cenově dostupný a velmi kvalitní a účinný produkt - Red Appletox Honey Cream. Ano, medový krém v jablečné dóze, proč ne.


Krém je nažloutlé barvy a hutnější konzistence, díky přibalenému "patlátku" se pěkně nanáší. Dobře se i roztírá, během chvilky se vstřebá. Obsahuje prý výtažek z medu manuka a slibuje zejména antibakteriální efekt, zvýšení elasticity pokožky, taky její vyživení a hydrataci. Musím říct, že zejména pro sušší pleť je to opravdu slast, krém mi velmi pomohl s vysušenou a rozpraskanou pletí. Účinky člověk pocítí už po prvním použití. Po nějakém tom třetím jsem proklínala vzorečkový marketing a otevírala eBay.

Doporučuje se používat pouze jedenkrát až dvakrát týdně, spíše na noc, aby se člověk necítil mastně. Při této frekvenci používání je to navíc téměř nevypotřebovatelný výrobek. Se svými 80ml by měl teoreticky vydržet na nějakých 200-300 použití. Počítám-li dobře, minimální výdrž jsou tedy nějaké ty dva roky. To už je slušné, ne?



Co je ale rozhodně zvláštní, Red Appletox Honey Cream je téměř totožný s jiným medovým krémem na korejském trhu - Royal Honey Hydro Cream od Skin Food. Ten používám už několikátý týden na střídačku právě s "jablíčkem" a jaksi nevidím rozdíl ani v barvě, konzistenci či vůni, ani v účincích. Oba krémy jsou vynikající a přinášejí stejné výsledky. Je tedy asi jen na člověku, který z produktů zvolí. TonyMoly je možná malinko levnější, Skin Food ale zase vyrábí medových výrobků celou řadu (Royal Honey), ze které mi zvlášť například Hydro Essence připadala jako skvělý produkt. Proto by asi vůbec nebylo marné sáhnout rovnou po nějaké sadě s logem Royal Honey. Ale jak říkám, ani s "jablíčkem" člověk rozhodně neprohloupí.

Dorazila mi opravdu velká hromádka vzorečků, mohla jsem tedy řádně testovat~
Mimochodem, ovocná balení od TonyMoly jsou skutečně blbuvzdorná, nerozbitná. Korejci kosmetiku balí výborně, do několika vrstev bublinek. A do bytelných krabiček. Přesto pohleďte, co je schopná Česká pošta provést. A já se divila, proč mi to pošťačka tak rychle předává a mizí za rohem...


Býval to Tangerine Whitening Hand Cream. Absolutně si nedovedu představit, jaká síla musela být vynaložena, aby tohle dokázali. Na to museli upustit klavír, nebo já nevím.
Každopádně je skvělý i tak. Během chvilinky po použití se vstřebá, člověk nemá vůbec mastné ruce. Nebesky voní~ A prodejce mi samozřejmě zašle nový kousek, co víc si přát.

28 komentářů:

trb řekl(a)...

tenhle appletox jsem ještě nezkoušela, ale doma mám někde vzoreček... asi ho jdu tedy najít! mám ovšem doma plné balení tomatoxu a to je fakt úžasné. jinak i já jsem okamžitě kupovala plné balení po vyzkoušení tří vzorečků.

Johanka řekl(a)...

Já jsem si objednala vaječnou masku od Tony Moly, takové žluté vejce a nic moc... asi nemá smysl zanevřít na celou značku kvůli jednomu produktu, co moc nesedl. Budu zkoušet dál. :)

Souxie~ řekl(a)...

Býval to Tangerine Whitening Hand Cream -> Ještě než jsem si to přečetla jsem si říkala: Hmm .. to je vcelku povedený design. Vypadá to jako měsíc seschlá mandarinka :D

Křehká Figurka řekl(a)...

Pořád se ukecávám, že si konečně něco medového koupím, ale stále nic. Většinou vrazím radši peníze do oblečení a doplňků (lolitovský defekt :D) než do krémů.
Poslední fotka mě ale fakt dostala. SNad se tomu uvnitř nic nestalo...jako že by se to rozbabralo nebo tak.

Nikola Mills řekl(a)...

jé tto je skvělé! :)


>>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

Dada řekl(a)...

Ja už som stratila ilúzie o akýchkoľvek zásielkových službách - osobne mi teda ešte nikdy neprišiel šialene deformovaný balíček *musím zaklopať*, ale brat jedno leto brigádoval u istej kuriérskej spoločnosti celkom zvučného mena a bol svedkom, ako pri prekládke notebookov balíky s nimi prosto HÁDŽU, kam treba... XD

Ely řekl(a)...

trb: Ha, na Tomatox se už hrozně dlouho chystám - mám tu i několik vzorečků, ale úplně jsem na ně zapomněla, takže děkuju za připomenutí :)

Johanka: Jé, vím, co máš na mysli. To je mi líto, že ti to nesedlo :(

Souxie: Hahaha, máš pravdu, vypadá tak! :D

Křehká Figurka: No, stalo - nejde to moc otevírat. Původně to měl být dárek, takže... tududumtumtum ^^'

Dada: Ježiši, to je naprosto příšerné! To bych okamžitě povyhazovala, takové lidi...

Silvie H. řekl(a)...

Ty balení vypadají naprosto nádherně! Taky jsem kdysi obdivovala krém, který byl taky "jablíčkový" u babičky a tohle mi ho hodně připomnělo! :D Taky nechápu co Česká p. provedla. O_O Chudák pomeranč! :D

moon řekl(a)...

omg presne pre toto sa vzdy bojim objednavat krehkejsie veci...tiez uz mi prislo par zlisovanych balickov ale konkretny obsah nikdy nedosiahol lvl chudaka tangerine cream :/ (a akurat teraz cakam na paletku, som zvedava v akom stave dojde)
ten jablkovy krem vyzera dobre, ale nevonia ako jablka, ci hej?
nad tangerine kremom som rozmyslala ale zatial ma odradza neprakticky obal (ktory je zaroven pekny :D tak neviem :D:D)

Ely řekl(a)...

moon: Tak to držím palce, aby paletka dorazila v pořádku. Několikrát už jsem je objednávala a vždy byly OK, protože s tím prodejci počítají a důkladně je balí, tak to snad bude dodání bez problémů :)
Nene, nevoní jako jablka, ale jako med :)
Ten Tangerine krém... já bych ho asi doporučila. Rozhodně je to jeden z nejlepších krémů na ruce, co jsem kdy viděla a vyzkoušela. Během chvilinky nejsou dlaně vůbec mastné, hned to vsákne, a překrásně voní~

Dášenka Boušková řekl(a)...

Jej tak ten zmuchlanej balík mi je dost povědomej. Já měla zatím kliku a skoro nic nedoznalo větší damage. Korejci dokonce s tím balením pokročili takovým způsobem, že už mi přišla i celoplastová krabice kterou by snad museli přejet autem aby se ohla. Kamarád jásal, že to je super materiál na křídla letadel, lehkej a pevnej. Akorát ta krabice byla holt ze shopu kde se platí poštovné a ne z ebaye.

Lucie Škrabalová řekl(a)...

Děkuji moc za tip, tohle se fakt hodí. Tony Moly jsem zaregistrovala už dříve, právě díky úžasnýmu designu,ale pokud je to vcelku kvalitní, tak neváhám s objednáváním. Jinak tedy to je solidně sešrotovanej balík..

Ely řekl(a)...

Dagmar: Tak takové balení bych chtěla vidět, s něčím podobným jsem se ještě nesetkala :)

Kůzle: Ó, tak to moc doufám, že ti to bude vyhovovat! :) Zatím jsem ho doporučila kamarádkám a od nich mám taky pozitivní feedback, tož snad budeš taktéž spokojená~

Tokyo Haru řekl(a)...

Tak tenhle výrobek jsem ještě nezkoušela, ale viděla jsem ho snad tisíckrát, ale netušila na co je :D. Ale přišel mi vzorek zdarma toho rajčete, tak vyzkouším :) no to mi povídej česká pošta :(..ale nikdy nevíš kde se mohla stát chyba přeci jen to letí přes půlku kontinentu. Ikdyž český pošťačky to většinou strkají všude možně, aby si ušetřili práci. Líbí se mi tvůj blog :) přidávám si tě :)

Ely řekl(a)...

Tokyo Haru: Když já prostě tak nějak tuším, že ta "chyba" na poště nastane nejčastěji až u nás, nemůžu si pomoct :D
Jsem ráda, že se líbí, děkuju <3 Já zase tebe sleduju už nějaký ten pátek přes Bloglovin ^^

Polly řekl(a)...

tak to je krasa!!! nadherne kremove jablcko ♥ ....
a teda na tu postarku by som sa stazovala!!!

Ely řekl(a)...

Polly: Stěžovat si na poště je jako házet hrách na zeď, to už zkoušela dříve máti. Ale já si hlavně nemyslím, že by za tohle mohla chudák paní pošťačka, tipovala bych, že problém nastal někde při přepravě v rámci ČR :/

Nicca řekl(a)...

Tak to vypadá zase všechno úžasně (až na ten zázrak od české pošty).. zajímalo by mě co z těch vzorečků by sis koupila.. Mohla bys na ně všechny udělat nějakou recenzi :) A taky napsat od jakého prodejce kupuješ :P

Jinak jsem Tě nominovala na Veratile Blogger Award.. Nevím jestli už jsi tenhle článek někdy psala nebo ne, ale doufám že Tě alespoň nominace potěší :)
http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/09/versatile-blogger-award.html

Ely řekl(a)...

Nicca: Budu se snažit vzorečky testovat a něco o nich napsat ^^ No, já nakupuju úplně náhodně, nemám žádné ověřené prodejce, snad jen na BB :) Kdyby tě něco zaujalo, tak se zeptej vždy na konkrétní přípravek a já ti hodím odkaz~

Ó, děkuju, to zní jako velká pocta ^^ Určitě mě to moc těší a moc si toho vážím, děkuju <3
Jdu se k tobě podívat na detaily :3

Nicca řekl(a)...

To jsem ráda :) A na ty recenze se moc těším.. Nikdy totiž nevím jestli bych zrovna ty produkty využila.. Přece jen mám doma kosmetiky neskutečně moc a začínám být čím dál tím víc náročná :D Ale kvůli těch dóziček, kočičích obalů atd bych si aspoň jednu věcičku chtěla koupit :P

Lux Lisbon řekl(a)...

Cčkárov si mala učiť? Tak daj vedieť ak budeš, možno by som si to v budúcom semestri zapísala ale mám teraz C predmetov viac než dosť :D

Ely řekl(a)...

Lux Lisbon: Učím teď, příští semestr... nevím, jestli budu i příští semestr, protože už teď to dělám navíc, ty kredity nepotřebuju :) Tak jedině, chceš-li být se mnou, přijít v pondělí 16:45, jinak asi ... smůla ^^'

Lucy řekl(a)...

Hej Ely nech toho, to vypadá krásně! :D

Ely řekl(a)...

Lucy: Že bych tě nakazila láskou k tomuto druhu kosmetiky? Hahá! :D

Domi řekl(a)...

Jablíčko a pomeranč jsou neskutečně cute ^___^~

Paula P. řekl(a)...

Mám tiež ten mandarinkový krém a je super :-) Ja teraz frčím na Tomatoxe... neviem si vynachváliť :-)

Blog Papi Lapi

Anonymní řekl(a)...

Zajímalo by mě, co říkáte na tento BB krém: http://www.misshashop.cz/missha-m-signature-real-complete-bb-cream-spf25-pa-no-21-light-pink-beige-20g.html? Chtěla bych ho vyzkoušet, tak se předem raději ptám. Děkuji za názory.

Ely řekl(a)...

Anonym: Má velmi podobné vlastnosti jako můj nejoblíbenější BB, tedy Missha M Perfect Cover BB cream. Zdál se mi velmi příjemný, když jsem ho zkoušela, a má silné krytí (ovšem slabší než Perfect Cover). Myslím, že nezklame :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely