úterý 3. září 2013

Review na face-up od Niam

Původně jsem si říkala, že se tu už o panenkách nebudu dále rozepisovat, ale po příchodu dnešního balíčku jsem toto rozhodnutí rychle přehodnotila. Navíc mi několik z vás psalo, že by chtělo vidět výsledek a přeci jen, tohle by mohlo zajímat i majitele BJD, kterých v mém okolí není zrovna málo. Přicházím tedy s review na služby Niam, která se věnuje malbě face-upů jak pro klasické asijské kloubové panenky, tak pro panenky Monster High.

Warning: velmi dívčí článek!

Jak už jsem jednou zmiňovala, Niam se na Natsuconu mojí MH slečny ujala zcela zdarma, chtěla zaplatit jen zpáteční poštovné. Předem jsme se přes email domluvily, jak bych si zhruba face-up představovala, osobně mi potom ještě nabídla několik dalších možností, co by s panenkou šlo provést. Donesla mi i ukázky, abych se mohla pořádně podívat, případně si materiál na vlasy i ohmatat.
Nakonec jsem nadšeně souhlasila i s body blushingem a přečesáním, povedlo-li by se Niam něco pěkného s vlasy provést. Panenku jsem tedy předala 24.8. a dnes, 3.9. dorazil expresně poslaný pojištěný balíček. Jinak řečeno, naprosto bleskové služby. Po celou dobu jsem navíc byla s Niam ve spojení, informovaná, občas jsem odpověděla na nějaký dotaz nebo upřesnila své přání. Byly mi nabídnuty i fotky, ale s díky jsem odmítla, protože jsem se chtěla těšit až do poslední chvíle a zažít to pravé překvapení.


První věc, která mě překvapila, byl fakt, že se moje stále ještě bezejmenná slečna vrátila v originální MH krabici. Zadruhé jsem si všimla šatů, se kterými jsem vůbec nepočítala a málem jsem odpadla, když jsem zjistila, že si kromě vší té práce s obličejem, tělíčkem a vlasy dala Niam záležet i na překrásných operličkovaných šatečkách. Drobné korálky lemují jak pas, tak i spodní okraj šatů.
Obličejík jsem v tu chvíli ještě moc dobře neviděla (jak lze na fotce vidět, potvůr se schovávala za papírovou částí obalu), ale ihned jsem si všimla kytičky ve vlasech - očividně další neplánovaný bonus!


Po jejím vyndání z krabičky jsem se málem rozplynula. Pakliže jsem si celé dětství hrála s autíčky, teď si to očividně zcela vynahrazuju i se vší tou infantilností okolo. Měla jsem chuť ji umačkat, případně sníst, protože... ty vlasy! Ten obličej~ Myslím, že jsem prožila předčasné Vánoce. Mé hloupé za tmy a deště focené fotky bohužel nedokážou její jemný obličejík dobře zachytit, proto bych případné zvědavce ráda odkázala k Niam, kde má zveřejněný úžasný photoshoot.


Panenky MH sleduju už nějaký pátek a tohle je zkrátka jeden z těch nejkrásnějších face-upů, co jsem kdy viděla, to bez legrace. Navíc přesně dle mých přání a pokynů. A k tomu ošacení zdarma!
Shrnuto a podtrženo, jsem samozřejmě s Niam navýsost spokojená a její služby bych doporučovala využít komukoli, kdo shání kvalitního a cenově dostupného face-up umělce pro svou drobotinu. Niam nabízí také možnost rerootu i tvorby účesu, přičemž má na výběr několik druhů materiálu a já si myslím, že z takové nabídky si každý vybere. Pokud jsem kdy s ušklíbnutím zavrhovala přehnaná tvrzení typu "udělila bych jedenáct bodů z deseti", dnes mám chuť s podobným výrokem přijít sama.

Ještě jednou mnohokrát děkuju!

18 komentářů:

Lucie Škrabalová řekl(a)...

Tak ta krasavice byla pro tebe? :) S Niam jsme jí několikrát probíraly a musím říci,že je to masterpiece..naprosto chápu,že jsi tak nadšená, ona má zlaté ruce :) Jinak tedy ty šatky jsou moc milý dárkem ♥ Tak ať dělá radost

Ely řekl(a)...

Kůzle: Slovo "masterpiece" ji skvěle vystihuje, ano ♪
Radost dělá, velikou :)

Shinigami řekl(a)...

Nádhera!!! Vůbec jsem netušila, že někdo u nás tak nádherný face-upy dělá!

Shinigami řekl(a)...

Áááá, v detailech jsem objevila Andrejinu "školu"! :) Velký to vzor a modla všech "fejsaperů" a majitelů BJD :)

Kaja Kamisama řekl(a)...

Pěkná práce, to pozadí k ní pěkně sedí :3

Stella řekl(a)...

Niam je strašně šikovná a všechno, mně dělala minulý design na blog :3 panenka je krásná

Ely řekl(a)...

Shinigami: Jsem ráda, že můžu alespoň své příležitostné čtenáře seznámit s úžasnou Niaminou tvorbou ^^ "Andrejinu školu"? :)

Kaja Kamisama: Hehe, taky jsem si říkala ^^

Stella: Ona umí i designy na blog? To už člověk nechápe, jak může mít jeden člověk tolik talentů! :D

Reni řekl(a)...

Je vážně nádherná. Kdybych celou svou výplatu neutratila na Ebay, asi bych taky pouvažovala o nějaké té úpravě panenky. Přemýšlela jsem, že bych si ji upravila sama, ale přijde mi příliš drahá na jakékoliv experimenty, tak jsem svojí Drakulauře akorát nalakovala nehty a na víčka nalepila řasy :D

Shinigami řekl(a)...

Ely: Náhodou, já už jsem pravidelný čtenář :P

Na komentář to bylo moc dlouhé, tak jsem pro tebe udělala o Andreje článeček u mě :)

AndrejA: Nicolle's Dreams

Shinigami řekl(a)...

Reni: Je jasné, že pětistovka se ti zdá jako velká suma, ale MH dollzky jsou jen laciné plastové šunty. Radši nechci ani vědět, jaká je výrobní cena (hádám tak kolem stovky). Alespoň nějakou hodnotu jim dokáže dát až kvalitní re-root. Opravdu DRAHÉ a vzácné panenky jsou třeba ty od Mariny Bychkové. Jedna kompletní porcelánka od ní stojí jako nové auto.

Ely řekl(a)...

Shinigami: Aww, to jsem ráda, že jsi pravidelný čtenář <3
Ó, děkuju za zajímavý článek! :) Vyjádřím se pod něj :D
(Podívala jsem se na stránky Mariny Bychkové. Wow! Jaktože jsem ani o ní ještě neslyšela, když některé fotky přitom znám? Stydím se.)

Shinigami řekl(a)...

Ely: Kdysi jsem byla obviněna, že poučuju, ale tak to není! Já strašně ráda píšu o tom, co mě zajímá, ale zároveň musím mít pro KOHO :) Takže není zač děkovat, mě to těší :)

Marina je legenda i mezi dollmakery. Původně studovala šperkařství, takže doplňky pro její panenky jsou většinou ze zlata a stříbra. Navíc svoje porcelánky maluje vypalovacími pigmenty na porcelán a stringuje je drátem a pružinami, takže pokud se nerozbijí, jsou v podstatě nesmrtelné. Pro sběratele je to zároveň skvělá investice. Miluju její práci.

Dášenka Boušková řekl(a)...

Ó Bože! Ó Bože!! Tohle mi nemůžeš dělat. Já se snažím šetřit a namlouvám si, že MH panenku nepotřebuju. Už minule jsem slintala když jsem zahlédla fotku přemalované panenky, ale TOHLE!!!

Ely řekl(a)...

Dagmar: Jsem ráda, že ti konečně můžu nějak oplatit ty chvíle, kdy mě tvé články nutí nakupovat kosmetiku :D

Dada řekl(a)...

Krásna! A to ešte stále nemá meno? :D

Ale presvedčilo ma to, že aj ja chcem svoju MH bábiku a budem si experimentovať s face-upmi! :3

Ely řekl(a)...

Dada: Má, Aoha se jmenuje, jakkoli divné to je :)
Jé, to jsem už zvědavá na výsledky! ^^

Nicca řekl(a)...

Náádhera, už u minulého článku s face-upy od Niam jsem se rozplývala a teď opět :P

Ely řekl(a)...

Nicca: Jsem moc ráda, že se líbí ♪

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely