sobota 31. srpna 2013

Zelená pochoutka

Mňam! Určitě nejsem jediná, kdo rád chroupe pražené mořské řasy~
Když se mi zase povedl nějaký ten několikakorunový nákup, opravdu jsem myslela, že to bude balení velikosti poštovní známky. Přišel mi ale balíček pražených solených řas velikosti A4. A na omluvu za zpoždění i kosmetický vzoreček. Nestěžuju si. Teda vlastně stěžuju - jak mám s takovým obrovským lákadlem dodržet doporučené denní množství?

Údajně není těžké tuhle pochoutku vyrobit ani po domácku, už si na to brousím zuby. Stačí prý potřít řasu nori olejem (jakýmkoliv druhem, nejlépe ale olejem sezamovým), posolit a připravit buď v troubě, na pánvi, nebo přímo nad ohněm. Zní to jednoduše a pevně doufám, že při převedení do praxe nenastanou neočekávané problémy.


Mimochodem, několik balení korejských řas ve slevě (za 18 Kč, pamatuju-li si dobře) mají i ve Světě oříšků na zastávce I.P.Pavlova. Za McDonaldem doleva. Já neměla čas luštit si složení, potřebovala jsem totiž pádit jinam, proto jsem je všechny neskoupila. Tak kdybyste měli někdo cestu kolem a chuť~

10 komentářů:

Nicca řekl(a)...

mňaaam, dokud je vůbec máš? :)

Ely řekl(a)...

Nicca: Ebay, tenhleten maník, který už je samozřejmě jako aukci nemá :/
http://www.ebay.com/sch/sellermini/m.html?_ipg=&_sop=15&_from=&_nkw=&_armrs=1&LH_BIN=1

Nicca řekl(a)...

Děkuji.. No, budu muset ten Ebay zase začít častěji prohlížet.. Přitom jsem si to už zakázala, protože pak mi z účtu nějak rychle mizí peníze :D

Lucie Škrabalová řekl(a)...

Teda, děkuji moc za typ. To jsem nikdy neviděla a nechutnala,ale ráda to vyzkouším :)

Křehká Figurka řekl(a)...

ňááááám, máš fakt štěstí, vzhledem k tomu, že tam už nic podobně levného není :D (a to už pozoruji delší domu u tvých nákupů :D)

Ely řekl(a)...

Kůzle: Jsou opravdu moc dobré, jen do toho ^^

Křehká Figurka: Ano, to mě se daří často, odchytit nové eBay prodejce, kteří potřebují snadno nahnat feedback, a tak prodávají takové věci :D Ale třeba Japamania je má za pěkných 20Kč, to docela ještě jde, i když je to malé balení :)

Polly řekl(a)...

prazene riasy??? minule som okolo toho v korejskych potravinach chodila a nemala som odvahu vyskusat o.O ...ale asi do toho pojdem!

Ely řekl(a)...

Polly: Jsou opravdu moc dobré, jen do toho! ^^

TSal řekl(a)...

Tak tohle tedy zkoušet nebudu. Nejlepší suši je pro mě totiž suši bez řas xDD

Ely řekl(a)...

T'Sal: Ty, já normální chuť řas taky vůbec nemusím, ale tím pražením nějak zmizí a je to opravdu mňam :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely