pátek 2. srpna 2013

Romantická klasika (Hana yori Dango)

Můj osobní rekord.
Prázdniny se na plnosti schránky zcela zřetelně ukazují. A s pošťačkou si asi brzo začnu tykat. Projevuje se tak mé celodenní sezení u počítače, které má občas i docela produktivní výsledky. Například zde došlá manga: první díl Hana yori Dango. Devět korun, poštovné z Japonska zdarma, asi jsem právě překonala sama sebe. Hell yeah! Nepředpokládám, že bych sérii někdy kompletovala, protože Kamio Youko dokázala svůj příběh naporcovat do neuvěřitelných třiceti sedmi volume, ale je fajn mít doma první díl takové klasiky. Myslím, že mangu není potřeba nijak více představovat, z mých zkušeností znají tenhle příběh, minimálně v seriálovém zpracování, všichni. Věděli jste ale například, že se jedná o nejlépe prodávanou shoujo mangu v dějinách? ^^

Musím říct, že když se tak koukám na kresbu, přijde mi legrační, jak se od roku 1992, kdy tohle volume vyšlo, typická manga výrazně změnila. Pouhých dvacet let a člověka to úplně praští do očí. Jakpak asi bude japonský komiks vypadat za další dvě dekády?


A dokonce jsem ulovila znamenitou ukázku engrish, skvělý exemplář :D


Dva dotazy na jiné téma na závěr:
1) Advik za dveřmi a já, neponaučitelně se nevyhýbajíc tomuto nyní už téměř jen hernímu festivalu, se ho s největší pravděpodobností z důvodů družení se s kamarádkami zúčastním. Potkám tam někoho z vás? Nechci se zase cítit mezi těmi nízkými ročníky jako vykopávka. Zato cítit se tak s někým společně skupinově, to už by nemuselo být natolik depresivní ^^'

2) A ještě se vytasím s jedním dotazem: nemáte někdo zájem o BB cream Missha M Perfect Cover #21? Objednala jsem nějak navíc. Samozřejmě levněji než z oficiálního obchodu, k předání klidně i na Adviku či Natsuconu :) Vůbec mě totiž nenapadá, kam takovou nabídku poslat. Na Facebooku člověk najde nejrůznější  prodejní skupiny spojené s Japonskem, ale na žádnou korejskou jsem nenarazila. Je chyba ve mě?

4 komentáře:

Kaja Kamisama řekl(a)...

ad 2)Klidně bych si vzala, jen kdybys mi poslala obrázek,jak moc je to tmavé a tak :) Samozřejmě i hrubý odhad ceny.

Ely řekl(a)...

Kaja Kamisama: Napsala jsem takový blok textu, že ti to odesílám na maila, abych si tu sama nespamovala :D

Reni řekl(a)...

Styl kresby na ukázce mi trochu připomíná manhwy Královnin rytíř (1997) od Kim Kang-Won. Nikdy Talpress neodpustím, že to přestali vydávat.
Jinak, gratuluji k tak výhodné koupi :D

Ely řekl(a)...

Reni: Ona mi vůbec celkově ta starší manga připomíná manhwu, máš pravdu! :)

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely