čtvrtek 22. srpna 2013

Moje seznámení s českou pobočkou Missha

Česká pobočka mé oblíbené korejské kosmetiky Missha funguje v Brně už nějaký ten pátek (od června, nepletu-li se). Přiznávám se bez mučení, moje první reakce poté, co jsem se dozvěděla o jejím otevření, byly následující:

1) Huh?
2) Stejně to mám levněji z eBay či jiného zahraničního internetového obchodu s asijskou kosmetikou. Navíc bez přirážky na poštovném v rámci České republiky.

Netušila jsem, že nemám tak docela pravdu, proto jsem s tímto na českou Misshu zanevřela. Znovu mě zaujali až při akci, která zněla tuším "při nákupu nad 500Kč malý BB Signature Real Complete zdarma". Mé nekonečné zásoby BB krémů však utnuly myšlenku na větší objednávku hned v zárodku.
Nakonec jsem se ale k nákupu, respektive objednávce, přeci jen dostala - před několika týdny mě napadlo, že bych se ráda o prázdninách podívala do Brna, jelikož je z našich velkých měst jediné, které ještě nemám alespoň povrchově projité a zmapované. A proč bych přitom tedy nezavítala i do Misshy?

Při proklikávání stránek za účelem zjistit otevírací doby a lokaci obchůdku jsem si taky letmo prohlédla i nabídku. A tak nějak jsme si všimla, že mají v nabídce Missha M Cover Master Makeup Base (Green) za 96 Kč. Nejlevnější cena v hlubinách internetu činí 17$, průměr je nějakých 22$. Čímž mi byl, jakkoliv mě to překvapilo, okamžitě vyvrácen můj již zmíněný počáteční myšlenkový pochod číslo 2. Ono to od nás není dražší, u některých produktů očividně právě naopak.
Okamžitě jsem tuto informaci napsala celé své na korejské kosmetice závislé bandě a přesně dle předpokladů jsem nakonec objednávala čtyři kusy. Nechtěla jsem totiž vše vláčet z Brna a rozhodla se vyzkoušet i zásilkové služby tohoto obchodu. To se sice neobešlo bez překážek, protože byla v e-shopu chyba (zboží se při rozkliknutí košíku tvářilo jako nedostupné), vše ale bylo bez problémů telefonicky vyřešeno moc milou slečnou. Takže ve čtvrtek objednáno, v pátek expedováno, v pondělí doma. Za zmínku jistě stojí i směšně nízké poštovné při platbě předem na účet - pouhých 30Kč! Jelikož znám ceny České pošty, zmateně nechápu. Dobírka navíc stojí klasických 80Kč, nevím tedy, proč to elektronicky vyjde tak levně. Ale nestěžuju si~


Samotný produkt je klasická báze se zeleným nádechem pro účely zamaskování zarudlých míst. Produkt navíc obsahuje výtažek ze zeleného čaje a bílé moruše, díky čemuž pleť opečovává a rozzáří. Za sebe musím říct, že příjemně voní a svoji práci plní, stejně jako většina bází má ale tendenci zvýraznit popraskanou kůži, takže opatrně. A hlavně pozor na množství, aby to potom neprosvítalo pod make-upem - člověk by pak nejspíš díky zelenému odstínu vypadal, že je mu mírně nevolno. Co ale Missha M Cover Master Makeup Base umí skvěle - mimořádně dobře kryje kruhy pod očima.
Za zmínku určitě stojí i SPF20 a PA++. Balení má 40ml, takže pokud zrovna není člověk rudý jako rajče a nemá potřebu zamazávat si celý obličej, vydrží opravdu, opravdu dlouho. Tuba je s pumpičkou, což je prima.



Toliko k on-line nakupování, teď se ve svém povídání přesunu ke kamennému obchodu. Sice jsme musely výlet několikrát odložit kvůli předpovídaným tropům, nakonec se nám s máti ale přeci jen podařilo vyrazit a udělat si takový malý rodinný výlet spojený s obdivováním zboží v prodejně Missha. Tu najdete v přízemí pasáže Rozkvět na Náměstí Svobody.


Uvnitř luxusně vypadajícího obchůdku na mě čekalo mnoho regálů s věcmi, které jsem dosud jen tiše obdivovala na internetu, a jedna moc milá a ochotná slečna/paní prodavačka ^^ Pokud mi až do chvíle, než jsem zapadla mezi zboží, nebylo jasné, proč proboha nakupovat korejskou kosmetiku osobně, už po několika krocích mi to došlo. Možnost vyzkoušet si různé druhy BB krémů, porovnávat odstíny ... (Zamilovala jsem se do M Perfect Cover #13, hned poté do Signature Real Complete... A teď babo raď!)


Protože přiznejme si to, kupovat přes internet lesk na rty nebo oční stíny, to je zkrátka vyloženě sázka do loterie. A kdyby se někdy odstín na fotce shodoval s tím, jak potom produkt vypadá v reálu na člověku, to by byl potom asi ten pomyslný jackpot. Čili být z Brna, jsem na tom asi finančně bledě. Lákadlo v podobě Misshy by bylo pravděpodobně příliš veliké.

Při této své návštěvě jsem se ale držela zkrátka a pouze se šla podívat, nemají-li čistě náhodou v nabídce Creamy Latte Cleansing Foam (Protože Dagmar.), abych si onen voňavý zázrak ovoněla a případně zakoupila. Ještě prý v nabídce není, čekají ho ale brzy - škoda. Tak tedy budu doufat, že se v budoucnu ještě někdy do naší jihomoravské metropole dostanu a vyzkouším si konečně i nákup v kamenné prodejně. Po své návštěvě jsem totiž svůj počáteční přístup přehodnotila a jsem nakonec moc ráda, že se Missha dostala i na náš trh~


12 komentářů:

Johanka řekl(a)...

Tak dík, už vím, kam střelím další peníze. Grr. :D

Ely řekl(a)...

Johanka: Prosím, hihihi O:)

Křehká Figurka řekl(a)...

Awww takže jsi tam konečně byla! Ta zelená báze mě taky dostala, ale stále váhám. Každopádně poštovné je skvělé. Co se týče obchůdku, nevím, jaké je slečna/paní prodavačka, ale asi bych uvítala nějakou korejku, minimálně asiatku, aby to mělo ten správný nádech :)

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: Myslím, že v USA už bys byla nařčena z rasismu :D Ale vážně - chápu, co máš na mysli, ale musím říct, že slečna (či paní :D) prodavačka je opravdu zlatá~ A fotku tří Asiatek, pro správnou atmosféru, máš případně hned za ní, za pokladnou :D

TSal řekl(a)...

Že bychom se teď se sestrou konečně dokopaly k nákupu nějaké té kvalitnější kosmetiky? xD

Dášenka Boušková řekl(a)...

Až jednou pojedu do Brna, musim si koupit rovnou i zpáteční lístek, protože tam nechám asi všechny peníze. Teď ještě kdyby tak Etude House otevřel v Praze a budu spokojená.

Ely řekl(a)...

T'Sal: Jen do toho, z vlastní zkušenosti i z toho, co vidím ve svém okolí - kdo kdy korejskou kosmetiku zkusil, už nikdy nic jiného nepoužil :D

Dagmar: Né, jen to ne! :D Já jsem v Praze poměrně často, to by nedopadlo dobře :D

moon řekl(a)...

ja som na ten obchod velmi zvedava, este som od otvorenia v brne nebola ale v septembri to pojdem pohladat urcite:D a teda si ma dost prekvapila s tymi cenami, mala som pocit ze vsetko tam bude predrazene :D urcite chcem omrknut kolko stoji perfect cover (team 13!:D) a signature dramatic base boomer :D

Ely řekl(a)...

moon: Já byla cenami taky překvapená, je to takový standart oficiálního obchodu, přičemž zrovna ta báze, kterou tu zmiňuju, je úplně bomba ^^
Pro info o cenách mrkni na jejich stránky případně - missha.cz :)

Nicca řekl(a)...

Chjo, prooooč mě nutíš utrácet :D

Ely řekl(a)...

Nicca: Protože některé věci za to stojí xD

Violets řekl(a)...

Misshu mám ráda, sice toho zatím nemám moc, ale do obchůdku zajdu a obvykle neodejdu s prázdnou :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely