neděle 18. srpna 2013

Kotě a medvěd

Po minulém článku a následné diskuzi s nějakým tím hejtem cítím potřebu trochu odlehčit téma. Než zase začnu sepisovat něco o obrazu ženy v japonské společnosti, než začnu vychvalovat své nové korejské přírůstky do kosmetické poličky či sepisovat další negativní reakce vyvolávající reportáže, musím se zkrátka a dobře pochlubit dvěma roztomilostmi, co si u mě doma v poslední době našly místo~

Kočičí (nejen kosmetická či kapesníčková) taška - vyhrána v aukci za pár korunek. Akorát že na ní šla cena opravdu hodně vidět. Zvíře jsem odnitkovala, ostříhala, ovšem přešívat to teda nehodlám. Takže pokud na vás tohle někdy na eBayi vykoukne, opravdu nedoporučuju kupovat.
Z čeho mám ale radost největší a ničím nezkaženou - Reni mi při našem extra krátkém setkání darovala bloček s Rilakkumou! *__* Vůbec jsem to nečekala a žmoulala ho v ruce ještě dobrou půlhodinu, než přišla nutnost pobrat čerstvě získané nákupní tašky.

Jak teď tak na to koukám - ono se to obojí tváří stejně, že?

14 komentářů:

Křehká Figurka řekl(a)...

Škoda že není kotě zdokumentováno před a po....ale Ten Rilakkuma bloček...hauuuuuu ^^

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: Došlo mi až pozdě, že by bylo fajn vyfotit, co je prodejce schopen poslat ^^'

Dášenka Boušková řekl(a)...

Já si takhle objednala krásnej pytlík ninja zajíčka a to co mi přišlo má přibližně ten tvar, ale bohužel tisk bílé barvy na černém podkladu je natolik nekvalitní, že bude jednodušší když si to samé vyrobím znovu sama.
Velkou radost mi momentálně dělá mávající kočička na silikonovém poklopu na hrníček.....asi budu muset udělat článek o kuchyňských roztomilostech.
Ale toho Rilakkumu ti stejně závidim.

Ely řekl(a)...

Dagmar: Ha, já chci vidět článek o kuchyňských roztomilostech! ^^

Reni řekl(a)...

Jé, ty jsi to sem dala :3
Něco podobného, jako s tou kočičí taštičkou, se mi stalo zrovna nedávno. Objednala jsem si jednu pandí, plyšovou, ale je v takovém stavu, že moc dlouho pohromadě asi nezůstane :D

Kira řekl(a)...

To je tak cute *_* Hlavně ten sešitek <3

Ely řekl(a)...

Reni: Samozřejmě, vždyť je to tak kjůt, patří to sem! :3
Á, to je mi líto! Doufám, že jestli je to z eBay, dala jsi prodejci co proto? >:D

Kira: Je, že? ^^ Reni je zlatá~

Reni řekl(a)...

Ely: Nechala jsem to tak, moc peněz to nestálo, takže jsem asi lepší kvalitu nemohla čekat. Příště si už ale dám větší pozor :D

Nya-chan Production řekl(a)...

So cute~ :<

Elysia řekl(a)...

Jé, bloček s Rilakkumou! ^-^ Škoda, že tady se takový roztomilosti tak špatně shánějí.

Ely řekl(a)...

Elysia: Jedině vyrobit, no :/

Reni řekl(a)...

Elysia: Pokud by jsi měla zájem, vyrobila jsem jich pár navíc a vůbec nevím, co s nimi :D

Elysia řekl(a)...

Reni: Děkuji za nabídku, ale mě momentálně naprosto nadchnul nápad na ruční výrobu. ^-^

Nikola Mills řekl(a)...

je to hrozně roztomilé! :))

Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely