úterý 23. července 2013

"Umělecký" koutek

Myslím, že fakt, že jsem se poprvé od prváku na střední dotkla pastelek, je hoden zaznamenání. Jen by bylo fajn, kdyby nebyly starší a tupější než já. A kdyby se mi nelámaly v ruce. A kdybych až ke konci "tvorby" nezjistila, že ano, skutečně máme doma i jiný fix, než tu tlustou krávu na popisování CDček a tedy ne, skutečně jsem na tom nemusela potit krev, kdybych to zjistila dřív. A taky by mě vůbec hrozně zajímalo, co mě přimělo strávit několik hodin nad kouskem papíru tvorbou toho nejjapanofilnějšího, co mě zrovna napadlo. Což byl skutečně originální záměr pramenící z dlouhodobého popichování ze strany babičky.


Ale když už jsme u té kresby a malby - je fajn, když lidé znají vaše zájmy. Podívejte, co mi potom chodí za krásné obálky~

Děkuju, Lucy <3

17 komentářů:

Polly řekl(a)...

krasna malba o.O

Shinigami řekl(a)...

Krásný! Měla bys pastelkovat častěji :)

Dada řekl(a)...

Óóó, to je skutočne krásne, súhlasím s komentárom vyššie, mala by si kresliť častejšie a chváliť sa svojimi výtvormi na blogu, na také pekné maľbičky sa teda rada pozriem! :P

Reni řekl(a)...

Hezké barvičky, i když ses s nimi musela tak prát :D Zbožňuji ozdobené dopisní obálky, vážně. Nebo origami jako dárek k objednávce, člověk má z toho pak ještě větší radost.

Ely řekl(a)...

Polly, Shinigami, Dada: Moc vám děkuju, jsem ráda, že se líbí <3

Reni: Ha, origami jsem k objednávce ještě nikdy nedostala, ale odteď po něm oficiálně toužím! :D

Lucy řekl(a)...

Jééé, ty sis to vystavila na blog! :D No není zač :D Vedle tvojí pastelkové nádhery se můj drak docela stydí!

Kaja Kamisama řekl(a)...

Vypadá to dost dobře - a ty barvy se ti opravdu povedly, já osobně bych toho stínování asi moc schopná nebyla xD

modratuzka řekl(a)...

wow, moc se ti to povedlo. :) hele, nechceš nám taky něco pěkného namalovat na kolej? :3

Domi řekl(a)...

Krása *_* jsi moc šikovná

Ely řekl(a)...

Kaja, Domi: Děkuju vám moc <3

modratuzka: Kují ^^ A co by to mělo být? :)

modratuzka řekl(a)...

portrét senseie jak se usmívá a říká nám, že jsem awesome a jen tak dál! :D potřebujeme něco motivačního. :D

Ely řekl(a)...

modratuzka: Lucí, já se obávám, že až tak velkou fantazií nedisponuju :D :D

modratuzka řekl(a)...

:D :D škoda.

Hana H. řekl(a)...

V podstatě už všichni všechno napsali. :D
Ale jo, budu trapná a taky napíšu: kresli více! :)

Ely řekl(a)...

Hana: Vůbec nejsi trapná, budu se snažit ^^

Nicca řekl(a)...

Nádhera, měla bys kreslit častěji :)

Ely řekl(a)...

Nicca: Děkuju <3

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely