pátek 19. července 2013

Sladké mámení (Etude House a TonyMoly review)

Zrovna když si člověk říká, že už má různých mazacích serepetiček dostatečnou zásobu až do konce života a stejně si na veškerou kosmetickou péči vystačí s trojicí kokosový olej - tea tree olej - panthenolový krém, objeví se na blogu Roztomilosti recenze na Sweet Recipe Baby Choux Base od Etude House. Po krátkém vnitřním boji oficiálně prohlašuji Dagmar za strůjce všeho zla a svádím na ni svůj případný budoucí finanční deficit. Protože když už člověk bere jednu věc, proč si do balíčku rovnou nepřihodit další, že. Ve finále jsem tedy objednala Sweet Recipe Baby Choux Base v odstínu #2 Berry Choux a My Lash Serum od Etude House a řasenku Cats Wink 3Go Mascara od TonyMoly, typ #1 neboli "pro objem".

Balíček obsahoval, kromě tří zmíněných produktů, i deset vzorečků! Testery jsou na CC krém, jablíčkový medový krém a bělící sérum od TonyMoly + tři druhy BB krémů od ElishaCoy. Tož, to budu asi zkoušet hodně dlouho.



Sweet Recipe Baby Choux Base
je jeden z produktů jarní kolekce, pro kterou Etude House zvolil koncept sladkostí, aby byla co nejroztomilejší v tom smyslu, že má člověk sto chutí daný kosmetický produkt sníst. Dortíčky, čokoládky, zmrzlinky... Pravděpodobně pro případ, že by jejich výrobky nebyly už tak dost roztomilé.

Zřejmě druhým mým kosmetickým životním omylem byla domněnka, že jestli něco opravdu nepotřebuju používat, je to podkladová báze. Jakmile jsem se ale ponořila do hlubin internetu s cílem zjistit, co že je vlastně na Baby Choux Base tak skvělé, byla jsem už po několika minutách vyvedena z omylu. Asi na žádný produkt jsem nikdy neviděla tak pozitivní recenze, což byl pravděpodobně hlavní faktor vedoucí postupně až k mému nákupu. A teď už můžu dát všem těm pozitivním reviews za pravdu!

Balení je přesně dle očekávání – kouzelné. Uvnitř je kromě samotné skleněné dózičky s krémem i špachtlička (familiérně piplátko), kterou se dá báze nanést na obličej a člověk tak nemusí nehygienicky patlat prsty dovnitř. Když jsem přičichla k samotnému krému, cítila jsem typickou neutrální vůni kosmetiky. Když jsem ale Baby Choux Base nanesla na obličej, vůně se změnila na jemný slaďoučký ovocný odér a já bych si nejraději snědla jak vlastní pleť, tak prsty (Jelikož píšu své první dojmy čerstvě po otestování, stále si co chvíli inhaluju ukazováček). A pokožka po nanesení báze? Absolutně hedvábná, to za prvé. Za druhé, jelikož jsem si vybrala odstín Berry, který slibuje světlejší pleť, i můj obličej, jehož normální zbarvení se pohybuje někde mezi zářivou bělobou a arktickým ledovcem za přímého poledne, je ještě minimálně o odstín světlejší a zářivější. Což je přesně vzhled, o který se snažím - utopenec. Akorát to člověk nesmí příliš přehnat, jinak opravdu splývá se stěnou.


Na obličeji se Baby Choux Base jeví přirozeně matně, pudrově. Jelikož i při použití kapičky pěkně kryje, lze ji využít i jako make-up, zejména natře-li člověk nejkritičtější místa dvěma vrstvami.
Za zmínku by pravděpodobně stály i vlastnosti a složení. S SPF25 a PA++ nabízí Baby Choux Base poměrně slušnou ochranu pleti. V kombinaci s kvalitním BB krémem (například mým milovaným MISSHA M a jeho SPF42 PA+++) pak mám vyloženě pocit, že sluneční paprsky odrážím zpět ke slunci. Prostě dokonalost ve všech ohledech. Kromě neuvěřitelného množství chemie, kterým oplývají kosmetické produkty dnešní plastové doby, obsahuje i výtažky z rostlin a oleje ze semínek.


My Lash Serum je další produkt od Etude House, který jsem se rozhodla vyzkoušet – vlastně dohromady s mamkou. Jelikož mám čas od času zdravotně příšerný vlasopad a řasopad, říkala jsem si, že by bylo fajn s nějakou kosmetickou pomocí alespoň částečně tyhle krásy života zvládat a udržet si řasy na očích. Máti zase toužila vyspravit své poškozené řasy. Oba tyto problémy totiž My Lash Serum slibuje zvládnout. Díky obsahu panthenolu jsme si říkaly, že to zní slibně, sérum objednaly a dobře jsme udělaly.
My Lash Serum má spíše vodovou konzistenci, nanáší se tedy dobře. V balení je ho devět gramů. Po několikadenním používání bohužel asi žádný zázračný efekt nemůžu ještě pozorovat, žádný hrozný spad se ale nekoná, právě naopak, takže bych řekla, že funguje~


A znáte to, když už je člověk uprostřed nákupů a pořád se ani nepřiblížil cenové celní hranici, stále se ještě rozhlíží, co by do toho virtuálního nákupního košíku přihodil. Oko mi padlo na řasenku Cats Wink 3Go Mascara od TonyMoly. Ono je to totiž kočičí, tudíž sladké, tudíž jsem cílová skupina.
TonyMoly je celkově značka s hrozně roztomilým konceptem. Jen si trochu pogooglete a pokochejte se, nabízejí širokou nabídku produktů v baleních s různým stupněm rozkošnosti. Krémy tvaru ovoce, roztomilé postavičky, motivy zvířátek.
Byla jsem trochu zaražená množstvím řasenky, obsahuje totiž jen šest gramů, přestože "můj" prodejce tvrdil, že je v balení 9,5 gramů. O to ale konec konců nejde, řasenka stejně vždy člověku vyschne, než aby došla, že. Má úplně obyčejný kartáček a celkově bych řekla, že je to taková obyčejná řasenka, co nenadchne ani neurazí. Snadno se odličuje, ale na druhou stranu – divně se při tom drolí. Skutečně mi nijak neučarovala. Osobně se asi vykašlu na cute balení a budu nadále používat obyčejnou řasenku od Miss Sporty, která vytvoří za menší peníze na oku skutečné zázraky.
Update: Řasenky se ujala máti a došla k poznatku, že přestože se skvěle odličuje, ani během horkého dne se po celodenním nošení narozmazává pod očima. Takže přeci jen jedno významné plus!

Mimochodem, když už jsem u té kosmetiky, určitě víte, že byla nedávno v Brně otevřena pobočka korejské kosmetické firmy Missha. Já mám Brno poněkud z ruky a ani tak bych služby obchodu nevyužila, jelikož mi vyjde levněji i pohodlněji nechat si BB krém poslat pěkně domů, zajímalo by mě ale, zda jste tam už někdo byl a jaké jsou vaše dojmy? :)

19 komentářů:

Křehká Figurka řekl(a)...

awwwww tos mi neměla ukazovat ! já snad zkrachuju ještě předtím než pojedu na dovolenou ....a jinak se chci do té Missha pobočky mrknout příští týden budu v Brně, tak snad mi to výjde :)

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: Na mě se nezlob, já jen šířím nákupní mor :D
Doufám, že o tom něco třeba napíšeš, nebo mi dáš vědět alespoň sem, opravdu by mě zajímalo, zda je ten obchůdek hoden návštěvy, kdybych se třeba někdy časem do Brna dostala :)

Reni řekl(a)...

O Etude House a Tonymoly jsem před nějakou dobou četla review na Cupcake's Clothes. Rozhodně ta nejroztomilejší kosmetika, kterou jsem kdy viděla, ale nevím, zda bych si něco koupila :D

Anonymní řekl(a)...

Yay hned jsem byla zlákána. Mohla bych se zeptat odkud jsi nakupovala?

Sysa řekl(a)...

Nie toto som nemala vidieť -.- Som strašný fanúšik Tony Moly mačičkovej kozmetiky, mám púder a BBcream a nedám na ne dopustiť. Aj ja som si vždy myslela že podkladovú bázu nepotrebujem. Alebo žeby? :D

Ely řekl(a)...

Reni: Závidím ti, že dokážeš odolávat :D

Anonym: Jasně, tady odsud: http://myworld.ebay.com/worldmarket201010/&_trksid=p3984.m1439.l2754

Když jsem objednávala, měl prodejce teprv 60 hodnocení, ale pěkně mu to nabývá, tak se není vůbec čeho bát :)

Sysa: Mnichichichi, jsem ráda, že můžu taky někoho takhle ponoukat, když jsem byla sama ovlivněna :D

Kaja Kamisama řekl(a)...

Děláš si srandu? Já v Brně před pár dny byla XD

Ely řekl(a)...

Kaja Kamisama: Ach, a zní to, jako bys o obchůdku nevěděla? ^^'

Kaja Kamisama řekl(a)...

No, vůbec jsem o něm nevěděla. Smutné :D
Alespoň mé letní úspory zůstaly zachovány, asi by to nedpoadlo dobře :D

Reni řekl(a)...

Ely: Ale teď, když se tak dívám na Ebay...Nemít na účtu jen 16 Kč a nezbývat jen jeden den do konce prodeje...Zatraceně, příští týden si musím objednat jeden ten krém na ruce, doufám, že ještě najdu nějakou slevu :D
Teď jsem si vzpomněla, že od Etude House mi něco jednou kamarádka donesla z Vietnamu.

Ely řekl(a)...

Kaja Kamisama: No, lze to vidět i z téhle strany :D

Reni: On jakmile jeden prodej skončí, hned je to vystaveno znovu >:D Jé, to máš hodnou kamarádku, nechceš mi ji někdy půjčit? :D

Dagmar Boušková řekl(a)...

Od Tony Moly mi tu ležej dvě nezrecenzovaný kočičí rtěnky. Klika že jsem nepořizovala i tu řasenku když to čtu. Ale stejně je sladká. Já mám aktuálně na dopotřebování řasenku od Artdeco(ta roztomilá není) a pak tu mám jednu od Majolica Majorca a ta drží jak beton. Což teda při odličování je fakt problém, ale přez den super.
Jinak včera jsem zrovna na ten Missha obchod koukala na netu a cenově se zdaj celkem fajn. Tedy rozhodně líp než ostatní čeští prodejci korejské kosmetiky. Ti mají kolikrát přirážku pomalu 100%

Domi řekl(a)...

Aww~ kočičí řasenka je neskutečně cute ^_^ jinak moc pěkný review :)

Ely řekl(a)...

Dagmar: Těším se, až budou zrecenzované, jestli to teda plánuješ :)
Ano, jsou levnější než ostatní, protože nepřeprodávají, ale i tak, já jsem ráda za každou ušetřenou korunu O:)

Domi: Děkuju~ ^^

Elysia řekl(a)...

Ahoj, sice to bude možná trošku mimo mísu, ale mohla bych mít otázku? ^^
Nedávno jsem objevila český e-shop http://www.mybbcream.cz/ který prodává některé korejské BB creamy. Vím, že objednáváš z eBay a jelikož se tam vůbec nevyznám a ze zahraničí se tak trochu nakupovat bojím, proto jsem se tě chtěla zeptat, o kolik moc cenově rozdílně vyjdou BB creamy od Misshy tam a na tomto e-shopu.

Ely řekl(a)...

Elysia: Jsem opravdu překvapená, že vidím český e-shop, který nemá předražené zboží! Koukala jsem konkrétně na BB od Misshy, protože tam ceny vím. Jsou stejné jako na oficiálních českých stránkách (takže raději nakupovat tam, vyskytují se padělky!), ale v ČR je absolutně pitomé, že si při nákupu z e-shopů zaplatíš téměř stovkové poštovné, což ti nákup dost prodraží. Když nakoupíš na eBay od jednoho z nejlepších a nejspolehlivějších prodejců, taktéž aby sis nepořídila padělek, vyjde tě to na 340-350, ale to poštovné už tam zkrátka není. + dostaneš nějaké vzorečky nebo třeba dokonce masky na obličej zdarma :)
U českého přeprodejce, který má srovnatelné ceny, tudíš na tom nemůže příliš vydělat, je něco podezřelého. Když je BB levný, problém bývá v tom, že je starý (a to se odrazí v jeho kvalitě a vlastnostech) nebo falešný, což hrozí zejména u BB krému od Misshy a občas se to skutečně stává. Rozdíl kolikrát bohužel lidé nepoznají, až když potom mají někdy s čím srovnávat.
Stačí to takto? ^^

Elysia řekl(a)...

Ely: Určitě stačí, mockrát děkuji. V tak obsáhlou odpověď jsem ani nedoufala. ^^
A taky děkuju za upozornění na oficiální české stránky Misshy, vůbec jsem o nic nevěděla a nejspíš to nakonec skusím odtud. ;)

Anonymní řekl(a)...

Můžu se zeptat od koho na eBay objednáváte?Nemůžu pořád sehnat nějakého spolehlivého prodejce, nedávno mi přišly dva krémy a byly prošlé..:( díky mo.

Ely řekl(a)...

Anonym: Ach, to je mi moc líto. Doufám, že jsi okamžitě upozornila prodejce a zboží reklamovala?
Nejvíce prověřeného mám tohoto prodejce, i když jsem brávala taky od jiných :)
http://www.ebay.com/usr/ideaseller_kr

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely