pátek 26. července 2013

Oops! I did it again.

Po celodenním sezení nad Wordem, snažíc se vyhledat jakoukoliv zmínku o nejroztodivnějších kapitolách japonské historie (nejčastěji takových, které za důležité, a tedy hodné zaznamenání do tištěné formy, nepovažovali ani autoři šestisvazkových Dějin Japonska), začínám mít tak nějak averzi k čemukoliv písemnému. Při takovém celodenním sezení nad textovým editorem taky jaksi chvílemi člověk dělá cokoliv, jen aby nemusel alespoň na moment sepisovat. eBay je jedna z odpočinkových alternativ. A tentokrát se opravdu zadařilo~


Já jsem věděla, proč při zvuku zvonku skáču z vany a běžím si dolů k pošťačce pro balíček. Už ve výtahu se ozýval můj ďábelský smích, když jsem zkoumala natištěná čísla a v hlavě prováděla první kalkulace. Výsledky vyšly následující:
Původní cena obsahu: 3760¥
Poštovné, které prodejce zaplatil: 1290¥
Celková suma vydaná prodejcem: 5050¥
Celková suma, kterou jsem zaplatila já: Ehm... méně než chudák prodejce jen za to poštovné. Opět. Jsem zlá.
Přibližně jednou za rok se to tak stane, že někdo rozprodává sbírku. A mně potom, všimnu-li si toho, před očima probíhají desítky aukcí s neznámými tituly a jen se snažím vybrat něco, co vypadá čitelně. Letošní prodejce byl pravděpodobně úchyl.
Snažila jsem se vylosovat co nejmírumilovněji vypadající mangy s jedním úletem s názvem Lolita Complex Phoenix, protože tam mě ukázka, fotka náhodné strany, tak rozesmála, že jsem to prostě musela vidět na vlastní oči, co všechno jsou lidé schopni číst. Doufám, že mě žádná lolita, dennodenně vysvětlující, že název módy nemá s postelovými hrátkami nic společného, teď na místě nerozcupluje. Ale když ono to vypadalo tak vtipně
Celkově jsou mangy snad úplně nové, jako netknuté.

V balíku tři balíčky~
...a v balíčcích úchylárny :D

Přesně podle očekávání, Lolita Complex Phoenix je... jak bych to... prostě zvrácenost jak prase, to nejde říct nijak slušně a přece nebudu lhát. Když ke mě přišly na návštěvu kamarádky, vytasila jsem se s ďábelským úsměvem s touhle mangou a bavily jsme se tím, že jsme každá listovala jedním volume a snažily jsme se najít ten nejšílenější obrázek. Jelikož jsme v tu chvíli měly otevřené dveře od pokoje, jediné, co doléhalo k máti, byly věty typu "Hele, kam mu to strká!" a "A tady, dívej, co s tím dělá!" nebo "To nic není, koukej, tedy mu na tom udělal uzel!"

少女を犯罪から守るヒーローを描こうとして。。。失敗しました。。。

Mám za sebou prvních pár stran a to je vskutku zapříčiněno jen a pouze mojí morbidní zvědavostí. Samozvaný hrdina, proti němuž působí Pedobear jako medvídek na mazlení, se z vlastního popudu rozhodne chránit jistou holčičku, aby se nestala obětí perverzních spoluobčanů. Samozřejmě se v naprosté většině případů něco zvrhne a svalovec skončí bez oblečení, což vůbec není tak náročné, když má na sobě po celou dobu jen trenky. Holčička si pravděpodobně ponese následky v podobě nočních můr plných mužských genitálií až nadosmrti. Myslím, že tohle dostatečně vystihuje děj všech tří volume. Ano. Tří.
Navštěvuje-li to tu nějaký zvrhlík a chtěl by je (kompletní) odkoupit, vůbec se nebudu bránit (Astraku? :D).


Druhá zakoupená série, tentokrát dvojdílná, nese název Otome wa Boku ni Koishiteru a i tady to nebyla z mojí strany tak úplně trefa. V posledních minutách dražby opravdu nebyl čas luštit název a následně vyhledávat obsah. Pokud by byl, nevím, zda bych mangy nepřenechala někomu jinému. Jedná se o klasickou zápletku typu "kluk převlečený za dívku" a z toho plynoucí tradiční harémovou zápletku. Sem tam nějaký ten pohled na kalhotky, neúmyslné ohmatávání poprsí...
No, nevím, zda to dočtu. Kdyby měl někdo zájem, též bych se vůbec nebránila.


To objektivně nejlepší na závěr, dvoudílné Tsukishin Shoukuin Quinmaster. Taková oddechovka s přiblblou hlavní postavou, která sní o tom, že se stane hrdinkou bojující proti nejrůznějším příšerám a monstrům a hle, ono se jí to jaksi splní. Co je pro mě ale nejdůležitější - konečně žádné kalhotky! :D Zaujala mě kresba, která se mi nezdá zrovna mainstreamová a evokuje ve mě starší tituly, přestože je Quinmaster z roku 2002, takže žádná vykopávka.

Stále přemýšlím, co dělat s prvními dvěma sériemi. Já to ve sbírce nechci, už takhle mi knihovna přetéká, a na školní bazar to nosit nehodlám, vyskytují se tam i profesoři. Nechci jim kazit názor na mou osobu.

Možná bych měla říct, že jsem si z toho odnesla nějaké ponaučení, například "Už nikdy nebudu nakupovat v časové tísni a neinformovaná", ale to bych přece nebyla já. A za tu srandu s Lolita Complex Phoenix to stálo :D

5 komentářů:

Kaja Kamisama řekl(a)...

Hmmm, kluk převlečený za dívku? :D
Ale asi bych si moc nepočetla xD

Ely řekl(a)...

Kaja Kamisama: Když člověk něco nepřečte, jde zapojit fantazie ve stylu "Jakápak věta by se asi k tomuhle obrázku hodila?". Myslím, že je to docela populární metoda, jen v poslední době jsem například viděla několik anime filmů, kdy si vážně myslím, že přesně takhle lidé dělali "překlad" titulků :D

Reni řekl(a)...

Tož, Otome wa Boku ni Koishiteru bych i brala, udělat si zase radost na narozeniny. Japonsky neumím, ale jsou tam obrázky, tak co řešit, žejo :D Kolik bys za to tak chtěla? Kdyžtak napiš na mail.
reyascar@seznam.cz

Lucy řekl(a)...

Hohó, to budou ty mangy, cos kvůli nim musela být v pět ráno vzhůru, viď? :D
Já jsem nedávno taky neodolala a na bookdepository zakoupila nové dílko od Rowlingové, tak se na něj těším :)

Ely řekl(a)...

Lucy: Jojo :D Tedy, to byl původní plán - ve finále jsem pak časně vzbuzená seděla u počítaře a přemýšlela, proč proboha zase nespím, než jsem najela na eBay a došlo mi to :D
Pak mi musíš říct, jak se ti to líbilo, tvůj názor by mě moc zajímal :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely