čtvrtek 4. července 2013

Mitchiri neko (みっちりねこ)

Zcela reálně se obávám, že u čtení tohoto článku hrozí, že se samou roztomilostí roztečete. Minimálně budete nejspíše hlasitě kvíkat či vyluzovat jiné podivné zvuky, pravděpodobné jsou ale i výraznější projevy. U mě se například jednalo o zdeformování tváře do výrazu, který ze všeho nejvíce připomíná smajlíka, jemuž můj otec familiérně říká "děleno třema" (pro ty z vás, kteří stejně jako já nebyli obdařeni až takovou dávkou fantazie jako můj drahý rodič -> :3)
Začněme krátkým videem, které vás uvede přesně do té potřebné nálady a představí vám, pokud jste se s nimi nesetkali už dřív, koťata Mitchiri neko (みっちりねこ). V českém přepisu samozřejmě Miččiri, ale tak byste je nikde na internetu neobjevili.


Mitchiri neko jsou zkrátka... koťata, která jsou ráda namačkána na jednom místě. Čím víc, tím líp.
Hlavními produkty s tématikou těchto barevných kočkoidních stvořeníček jsou momentálně pro společnost DC-Archives komiksová kniha a hra Mitchiri Neko Mix. Skvělou zprávou budiž, že hra je jednak zdarma, za druhé je už ke stáhnutí na Android i iOS. Na své si tak přijdou jak jablíčkáři, tak méně elitářští uživatelé mobilních telefonů.


Hra je to (zcela překvapivě) extrémně roztomilá, leč mírně podivná. Jejím jediným cílem je totiž křížení těchto potvůrek a objevování nových a vzácných druhů. A jak to člověk udělá? Vezme dva druhy koťat, hodí je do velké sklenice... a čeká, co mu vznikne. Kočky se ve sklenici mohou také rozmnožit, upustí-li do ní člověk jen jednoho mazlíčka a chvíli počká.
Plynutí času ve hře není závislé na tom, zda máte aplikaci po celou dobu otevřenou nebo ne, což je velmi příjemné. Vezmu kočku, žbluňk s ní do vody, při příští kontrole SMS se zároveň podívám, jak se mi to tam pěkně namnožilo. Taková příjemná oddychovka s absolutně nulovou hodnotou pro reálný život. Hra je celá v japonštině, ale nemyslím, že by byl velký problém ji pochopit.


Na oficiálních stránkách Mitchiri neko (nebo přímo na Famitsu) si můžete také přečíst mnoho až nelidsky roztomilých krátkých stripů se spoustou barevných čičin v hlavní roli. Jelikož už jsou k dostání například i kryty na mobil s těmito koťaty a video se po internetu šíří rychlostí moru, nabízí se otázka, zda se Mitchiri neko v blízké době nezařadí po bok ostatních oblíbených japonských kreslených postaviček. U mě osobně by měla například plyšata velký úspěch~

13 komentářů:

Niki Dudková řekl(a)...

To je roztomilé... to video je boží :3

Lux Lisbon řekl(a)...

Včera som na to natrafila, hneď som si spomenula na teba :D Idem asi stiahnúť tú hru :D

Reni řekl(a)...

Nemohu si pomoct, ale z podobně roztomilých věcí se vždycky rozbrečím :'D
Na Android? *okamžitě stahuje* Musím si nějak spravit náladu, nedávno jsem si totiž koupila na Android Final Fantasy IV a následně zjistila, že mi nejde nainstalovat. Jaké štěstí, že ty peníze nebyly moje :D

Reni řekl(a)...

Aaawww, je tam i návod, jak si vytvořit vlastního kotěnce z plsti :3

Ely řekl(a)...

Niki: Jsem moc ráda, že se líbí~

Reni: Rozbrečíš? :D Hahaha, vskutku ojedinělá reakce! :D
Jé, s FFIV je mi to moc líto, to opravdu naštve, takové věci :(

Budeš tvořit? :D

Ely řekl(a)...

Lux Lisbon: (Bé, spadla jsi mi do spamu, jak to? :/)
To je od tebe milé :D Doufám, že se ti bude líbit~

Kaja Kamisama řekl(a)...

Koťátka jsou nakreslena vskutku roztomile, ale videem jsem se vlastně jen proklikala. Celá řada různých koťátek, a ta hudba... Přišlo mi to jako halušky :D

Ale kdybych mohla, musela bych si tu hru okamžitě stáhnout :3

Ely řekl(a)...

Kaja Kamisama: (A na tom je něco špatně, že je to jako halucinace? xD)

Reni řekl(a)...

Ely: Uvidím, chtěla bych to zkusit. A když se nepodaří, ještě pořád mám pečící hmotu :D

Kaja Kamisama řekl(a)...

Mno, teďka na mě budou ta naše koťata působit jako halucinogeny :D

Ely řekl(a)...

Reni: Doufám, že mi sem pak postneš foto výsledku, jsem zvědavá už teď ^^

Kaja Kamisama: Hahaha, tebe je snadné zfetovat xD

Bea. řekl(a)...

to je tak strašně lol, že si to musím pořídit... protožře prostě koťataaaaaaa ♥

Ely řekl(a)...

WelWi: Užij si ;D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely