středa 31. července 2013

Čas poslat kravinky do světa = vyhlášení giveawaye

Tak jo, je to tu. Včera giveaway skončil, dnes přicházím s vyhodnocením ^^
Všechny pokušitelky štěstí (ano, samé slečny) mi napsaly tak krásné vzkazy, že jsem se při čtení většiny přistihla, že mám jednu ruku poskládanou do pěsti, druhou dlaní pěst svírám, to celé mám přiloženo na hrudi a vděčně se usmívám. Takže vězte, že jste mě opravdu neskutečně potěšily, dámy. Jsem vám hrozně vděčná i za konstruktivní kritiku, které se mi dostalo, a rozhodně se podle ní budu snažit zařídit. A až se mi zase někdy na počítadle návštěvnosti ukáže nějaké krásné číslo, určitě uspořádám další giveaway – větší, jak doufám~ Tenhle blog mi totiž přináší radost a tu by měl člověk zase nějak vracet, posílat do oběhu.

Zúčastnilo se vás celkem šestnáct, a přestože jsem vítězství přála všem a být bohatá, hned nakoupím patnáct dalších dárků a rozešlu je, bohužel jsem mohla vylosovat jen jednoho výherce těchto blbůstek. Randomizér vybral číslo šest, takže se vylosovanou stala Nicca! :) Snad se ti bude balíček líbit a potěší~
Všem děkuju za účast! ^^

10 komentářů:

Křehká Figurka řekl(a)...

tak už vím ke komu půjdu na oběd :D gratuluji :)

Kaja Kamisama řekl(a)...

Gratuluji ;)

Reni řekl(a)...

Nevadí, stále ještě na mne čekají dvě perverzní mangy. (Kdyby ses v budoucnu ještě chtěla něčeho zbavit, dej vědět, mileráda ti s tím pomůžu :D)
A gratuluji ^^

Ely řekl(a)...

Reni: Určitě dám vědět :) Já jsem sice příšerný hamoun a schovávám i věci, co vím, že nikdy číst nebudu, ale čas od času jsem při smyslech a usoudím, že knihovnička přeci jen není nafukovací :D

Reni řekl(a)...

Ely: Tak to jsme na tom podobně, akorát s tím rozdílem, že já se většinou neumoudřím. Když se teď do knihovničky snažím něco nacpat, vypadá, jako by se měla každou chvíli rozpadnout :D

Nicca řekl(a)...

Jupí, jupí, jupííííí :P Tak tomu nemůžu uvěřit, už se na balíček tak těšííím :) Konečně budu mít kousek Tvého nákupního deníčku taky doma :P Většinu hned sním, ale kokeshi půjde rovnou na mobil ^-^
Děkujiii

Ely řekl(a)...

Nicca: To jsem ráda, že jsi ráda~ ^^

P. řekl(a)...

Gratuluji výherkyni k roztomilému balíčku! (^_-)

Nicca řekl(a)...

Juchůů, právě mi balíček přišel, už jsme s přítelem stihli sníst sušenky a kokeshi panenka už mi zdobí mobil ^-^ Ještě jednou moooc děkuji, z balíčku mám neskutečnou radost

Ely řekl(a)...

Nicca: Díky moc za hlášení, jsem moc ráda, že jsi spokojená <3

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely