úterý 25. června 2013

Roztomilé psaní

Pohled se mi dnes stočil dolů pod ruce a mě napadlo – ukazovala jsem vůbec někdy mému laskavému čtenářstvu svou klávesnici?
Pokud už máte na té své ohoblovaná písmenka, znáte klávesy už zpaměti a případná změna obrázku by proud vašich slov nenarušila, říkala jsem si, že vám doporučím takovéto neobvyklé zkrášlení. Samolepky jsem pořídila před několika lety, přesto ale stále perfektně drží, jako přibité. Na eBay je v dnešní době ohromný výběr a i když už nejsou nejlevnější, nad některými (Rilakkuma~) jsem si řádně zaslintala a dokonce zvažovala, zda by nebylo pěkné provést tuhle vandalizaci i na notebooku.

Jediným problémem je, že nikdy nenajdete sadu, která by přesně seděla na vaši klávesnici. Ale za tu zábavu při pozorování zmatené návštěvy, která se u vás marně snaží vyťukat něco s diakritikou, to nejspíš stojí O:)

Jsem si plně vědoma faktu, že je klávesnice nejen nově ozdobená, ale též nechutně zaprášená. Můžeme všichni taktně předstírat, že to nevidíme?

17 komentářů:

Křehká Figurka řekl(a)...

Bože !!!! právě jsem se rozpustila...to je tak strašně sladké ^_^ ...hned bych si nějaké pořídila, ale s našima by to asi fláklo kdyby to viděli :D spíš bych potřebovala něčím polepit okolí klávesnice na noťasu, aby se mi to nesloupávalo tam ....jinak jsem něco na ten způsob teď viděla z těch vzorovaných lepících pásek, taky dobrý nápad, ale pořád jsi originální (tady :D) :)))

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: Hmm, okolí mojí notebookové klávesnice okupuje zatím jen samolepka Pokemona Cyndaquila... Takže za sebe navrhuju co nejinfantilnější řešení! :D
(Jednu tu lepící pásku jsem při včerejším úklidu neznámo proč vytáhla ze šuplíku. Nevím, kde se tam vzala, ale budu s ní muset něco kreativního provést >:3)

Kaja Kamisama řekl(a)...

Úžasně roztomilé, to musím mít! :D
Jen jedna otázka: Jde to dobře sundat, nebo tam něco (lepidlo, růžek) zůstane?

Ely řekl(a)...

Kaja Kamisama: Když jsem je lepila, občas jsem se trefila nakřivo, tak jsem samolepku sloupla a nalepila jinak, to šlo skvěle. Ale od té doby jsem je nikdy nesundávala, takže nevím ^^'

Dada řekl(a)...

Jéééééééééééééééééjo, toto je také rozkošniacke, aj ja chcem! <3 A veru si aj kúpim, hor sa na ebay (zlá, zlá Ely, nútiš ma míňať na hlúpostičky - ale za to veľmi rozkošné hlúpostičky! :D)! :D

Ely řekl(a)...

Dada: Mnichichichichi, jsem ráda, že jsem tolik lidí "inspirovala" >:D

trb řekl(a)...

jejda, tak to je tak infantilní a blbé a tak krásné a úžasné... že se jdu asi podívat na ebay, kde a za kolik! já jsem věděla, že to, že umím psát všemi deseti, se mi jednou odmění několikanásobně.

Ely řekl(a)...

trb: Hahaha, jsem moc ráda, že zaujalo :D

Reni řekl(a)...

Taky jsem před nějakou dobou přemýšlela, že bych si něčím takovým ozdobila klávesnici, ale nakonec jsem si to rozmyslela a raději si místo toho koupila nějaké anime figurky (:D). Na bílé klávesnici by se to vyjímalo lépe, ale i tak je to rozkošné.

Kaja Kamisama řekl(a)...

* Omlouvám se, nevšimla jsem si, že tvůj komentář spadl do spamu :/

Ely řekl(a)...

Reni: To je taky dobrá útrata :D
No jo, na bílé by to asi bylo hezčí, ale bílá by se zase vůbec nehodila do mého pokoje :D

Kaja Kamisama: V pořádku ^^ (A já se divila, kam zmizel :D)

Hana H. řekl(a)...

Právě jsem přidala položku do svého nákupního seznamu. :DD

Ely řekl(a)...

Hana H.: Jsem na sebe pyšná, kolik lidí jsem inspirovala :D

Shinigami řekl(a)...

Zřejmě jsem značně out, ale někdo mě něčím podobným oblažit, asi to obřadně upálím na hranici a pro jistotu si ještě pozvu vymítače :D Nebylo by tam něco, řekněme, méně růžového? Třeba černého, rudého... Dokážu si třeba představit mít na každé klávese záběr z nějakého klipu DEG... to by byla moje dokonalá klávesnice :D

Dagmar Boušková řekl(a)...

sakryš, teď si fakt budu už muset najít práci. seznam věcí co si musím pořídit se právě zase rozrostl. fakt dík :)

Ely řekl(a)...

Shinigami: Náhodou, když jsem si tohle pořizovala, byly tam i klučičí, gothické... ale s DEG, to tedy nevím :D

Dagmar: Není zač >:D

Niki Dudková řekl(a)...

bože to je mega KAWAII ♥ :3
Taky chci takové...

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely