pátek 14. června 2013

Piñata made in China (Betsey Johnson)

Dnes trošičku jinak. Ve schránce mi už delší dobu nepřistálo nic z Japonska nebo Koreje, tak se dnes zkrátka "pochlubím" roztomilostí, která má s Asií společné jen místo výroby. Jedná se totiž o padělek světoznámé značky Betsey Johnson, známé zejména svými OTP šperky a faktem, že zatvrzele ignoruje veškeré stříbromilovníky a své výrobky ladí vždy pouze do zlaté barvy. Kromě toho, že jsou zlaté, jsou ale taky extrémně roztomilé, takže už v minulosti zaujaly i mě.

První zkušenosti nebyly nejlepší, kočičí náušnice připomínaly spíše Kafkova Řehoře Samsu po přeměně, barvy byly slité... ošklivé to bylo. Nedávno jsem si ale znovu zariskovala, protože se mi podařilo několik šperků ukořistit extrémně levně, vesměs pod dolar. Mimo jiné i tuhle piñatu. Byla jsem skvělým zpracováním tak překvapená, že jsem po doručení krabičky nějakou tu chvíli na zvířátko zírala. A piñata zírala na mě.
Na fotce leží na nadýchané krémové a růžové tylovitosti, taktéž zrovna v ten den dorazivším nákupu. Nikdo se mě prosím neptejte, co budu v létě se všemi těmi nadýchanými sukněmi dělat. Vždycky se můžu vymlouvat, že kdyby mi například shořela postel, mám jinou měkkou hromádku, na které si můžu ustlat. Nebo tak něco.


Mimochodem, ještě něco z jiného soudku. Tak nějak se to stalo, že, jestli mě do té doby nezabije blesk/meteorit/školní stres, zase budu přednášet o našem milovaném Gacktovi, tentokrát na NatsuConu. Náš všemi milovaný před několika dny vypustil do světa nové PV, Claymore, a já doteď přemítám, zda jsem jediná, kdo se u sledování hystericky řehtal při pohledu na všechny ty trpitelské výrazy a vyvalené oči, kterými nás oblažil.
Uvažuju, že bych mohla udělat nějaký sestřih, bude-li čas, a pustit to na závěr přednášky. Když už si z něj budu dělat legraci přibližně hodinu, finálních několik minut mi už přece karmu nemůže nijak výrazně pocuchat.

Na takové věci jako je tvorba přednášky se teď navíc můžu plně soustředit, protože jsem v úterý dodělala poslední zkoušku. I tak se ale školy nezbavím ani přes prázdniny, protože jakožto pomocná vědecká síla katedry, náplň práce "tvorba hesel", pořád něco načítám o dějinách. Shodou okolností přesně věci, kterými jsem si v době písemky z historie nebyla vůbec jistá, checht. Ale musím se přiznat, že mě to opravdu baví~

P.S. Nikdy nepiště cokoliv neuctivého o Gacktovi. Nikdy. Případně s plným vědomím blížícího se božího trestu. Ještě před zveřejněním článku jsem si: udělala pečenou cizrnu -> spálila si ruku -> odhodila cizrnu -> uklouzla na tom -> narazila si koleno. Výsledek: Obrovská podlitina. Ponaučení: Viz výše.

9 komentářů:

Křehká Figurka řekl(a)...

přesně ta zmiňovaná zlatovitost mě od většiny koupí šperku dost odrazuje :( Škoda, že mi letos Natsucon nevyjde kvůli dovolené, moc ráda bych si tě poslechla. :) Nebo bych s tebou i něco prodiskutovala :D čistě z ....profesionálního hlediska :D

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: Ach, to je opravdu škoda, taky bych tě ráda viděla :(

Stella řekl(a)...

jééé, ta piňata je moc roztomilá :3

na Natsuconu možná budu a možná ne, tak uvidíme... o Gacktovi toho moc nevím tak kdybych měla volnou chvilku, určitě bych se zašla podívat ;)

http://frozen-mammoth.blogspot.com

Ely řekl(a)...

Stella: Budu mít radost, pokud se přijdeš podívat ^^

Lucy řekl(a)...

Gratuluju ke zkoušce, jsi nejlepší! :)

Ely řekl(a)...

Lucy: Děkuju, zlatí <3

Kamča Hrbáčová řekl(a)...

hezounký

Nicca řekl(a)...

Kráásný řetízek.. Jsem ráda že se nákup konečně zadařil :P

Ely řekl(a)...

Kamča: Jsem ráda, že se líbí ^^

Nicca: Inspirovala jsi mě, díky tobě jsem dala "Betsey" další šanci :D

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely