pátek 28. června 2013

Giveaway

Tak je to tu, dlouho jsem to zmiňovala, a dnes konečně přišel den G. To je ale hloupost, na kterou vůbec nebyl důvod si nikterak těšit, viďte?

Chtěla jsem dát dohromady cenu, která nějakým způsobem reprezentovala můj blog. Proto jsem udělala takovou směs věcí, které mám ráda a o kterých jsem v minulosti psala. Samozřejmě jsou hlavním tématem asijské věci, jak jinak~ ^^
Něco málo korejských sladkostí od Lotte, nějaký ten japonský čajík a furikake, kapesní kokeši na klíče či mobil... a k tomu samému účelu určený plyšový králíček jako připomínka, že jsem blázen do těchto ušatých stvoření. Za zástupce kosmetiky jsem zvolila umělé řasy, v Asii tolik využívané. Jako reprezentant roztomilosti – pouzdro s Rilakkumou. Toliko k těm drobotinám, které si dovolím nazývat cenami.


Přesto, vždy se mi poněkud příčily giveawayie typu "Chceš mít šanci 1:1000, že něco dostaneš? Přihlaš se jako můj čtenář, klikni sem, sdílej tady a tam a nejlépe si tím článkem vytapetuj pokoj" Já nevím. Chci prostě udělat něco pro svoje čtenáře, protože mi přinášejí radost, a ne pořádat nábor náhodných kolemjdoucích, z nichž se 90% stejně po ukončení giveawaye z Pravidelných čtenářů odhlásí.
Samozřejmě, pokud sem občas na něco chodíte kuknout a rádi se vracíte, tak jste blázni a nechápu vás, ale neskutečně mě to těší a bez mučení přiznávám, že mě každý nový pravidelný čtenář hrozně moc potěší. Ale stávat se čtenářem má přece člověk dobrovolně, a ne z donucení, že?

Co je tedy podmínkou účasti na téhle blbůstce?
1) Napište mi prosím svůj názor na Nákupní deníček! Co se vám líbí, co vás naopak netěší, co byste si rádi přečetli a zajímá vás? Jakoukoliv kritiku, ať už pozitivní či negativní, velmi ocením.
2) Nezapomeňte taky prosím do komentáře uvést svůj email, ať se vám můžu v případě výhry ozvat :)
A moc prosím výherce, aby mi potom dal alespoň nějak v krátkosti vědět, že mu cena dorazila, protože opravdu nemám ráda, když mi na stole leží podací lístek (pro případ reklamace) a já čekám jako jistý přežvýkavec, až se mi daná osoba ozve a dá mi vědět, že vše v pořádku dorazilo. Jen abych lístek po měsíci nakonec zmačkala a vyhodila s tím, že kdyby byl nějaký problém, to se lidé přece ozvat umí, že.

Giveaway bude ukončen (Prosím, vysvětlete mi někdo, proč to všichni dávají do ženského rodu? Pokud nedostanu pádný argument, budu nadále používat mužský, protože se mi tam prostě hodí víc a můj názor sdílí i slovníky.) 30.7., to je takové pěkné datum~
Update: Giveaway uzavřen! ^^


Jelikož měl původně giveaway oslavovat 30 000 návštěv, přikládám ještě ta nejlepší klíčová slova, podle kterých Nákupní deníček lidé vyhledávali v poslední době. Nad některými mi opět zůstává rozum stát. Jak se sem například mohl někdo dostat poté, co do vyhledávače naťukal  "Hle, ono neuškodí", "zdeformované tváře", "kreslené uši", "podvyživené děti" a podobné? Lidé u mě také tradičně hledali odpovědi na nejrůznější životně důležité dotazy, například "Kolik lidí na světě má rádo Toma Hiddlestona?" nebo "Jak koupit v Pet Society jednorožce?". O některá klíčová slova jsem si svými články přímo říkala, to je případ třeba "lízatko ve tvaru penisu".
Ale víte co, mým favoritem nakonec stejně asi bude "filologie nikdy". Je to takové... výstižné.

35 komentářů:

Dada řekl(a)...

Hahaha, aj ja rada pozerám, aké kľúčové slová dokázali čitateľa zaviesť na môj blog, u mňa asi vyhrávajú:
„asthon kutcher-zrastene prsty“
„ako vypreparovat korytnacku“
„ako sa správajú posadnuté prekliate deti?“
:D :D :D

A čo sa mi na nákupnom denníčku páči? Čo ja viem... V skratke asi všetko, vieš navodiť fajnovú blogovú atmosféru - a ja mám rada japonskú (ázijskú) kultúru a ebay, takže toto je prosto ako miesto stvorené pre mňa! :D Ak by som mala niečo vytknúť, poprosila by som viac ebay shopping postov - čo ti v poslednej dobe dorazilo poštou, ja som tvor zvedavýýý! ^^

Mailík: dada.barokova (at) trojversie.sk

Hana H. řekl(a)...

Ceny jsou moc pěkné, asi se také zapojím, až si promyslím svůj komentář. :D Jenom se zeptám - jak se dají zjistit ta klíčová slova? TO je pro mě novinka. Děkuji! :)

Ely řekl(a)...

Hana H.: U blogů na Bloggeru tak, že si najedeš na Statistiky -> Zdroje provozu a tam dole na stránce je uvidíš :)

Dagmar Boušková řekl(a)...

Myslím, že Nákupní deníček mě tak trochu inspiroval k založení vlastního blogu. Líbí se mi vlastně skoro všechno co tu máš a jednou asi uspořádám loupežnou výpravu. Teda hudbu ti nechám, tam se dost lišíme.
Osobně jsem pro víc článků o plyšáčcích, třeba s kouskem jejich historie. A třeba zas něco o kosmetice kterou používáš.
K tomu co se mi nelíbí asi nic neřeknu. Snad jen příběh kterak jsem byla inspirována a pořídila domu kravičkové furikakke. Od té doby co jsem ho poprvé použila mi tu v podstatě leží ve skříni, protože po prvním ochutnání jsem zjistila že mám raděj samotnou rýži a manželovu porci jsem musela dojíst. Poprvé za celou dobu co vařím něco odmítl sníst. Ale i tak jsem na furikakke nezanevřela a včera to s ním zkusila znovu.
email: ithil@seznam.cz

Ely řekl(a)...

Dada: „ako vypreparovat korytnacku“, to prostě zabilo :D
Mnohokrát děkuju za krásný názor! <3

Dagmar: Pokud jsem tě inspirovala k založení Roztomilostí, je to pro mě opravdu čest, protože se mi tvůj blog moc líbí a ráda na něj chodím! :) (Vlastně vidíš to, je to jeden z blogů, které bych chtěla mít v menu, tak jdu hned na to~)
Moc děkuju za názory! :) Za furikake se omlouvám, mě samotné chutná snad jen to vaječné a zeleninové, na kravičkové si vůbec ani netroufám. Kolikrát věci kupuju spíše "pro někoho, koho potěší" ^^'

Křehká Figurka řekl(a)...

Ehm :D ...tak copak se mi líbí na Nákupním deníčku? :D Asi svým způsobem ta originalita, že neděláš recenze na kosmetiku, necpeš svoje každodenní outfity a na tom čím se tady už nějaký ten pátek (spíš hodně moc pátku) pročítám jde poznat, že tě to baví. A o tom to přece všechno je ....o zábavě, stejně tak já se chodím na tvůj blog bavit. :) Bavit se zájmy, které máme nejspíš společné, bavit tím jak na dálku někoho "poznávám" a taky se bavit tebou volenými slovy :D A co mi vadí? tvoje skvělé nákupy, které mě inspirují a účet pak pláče :D (myšleno v tom nejlepším slova smyslu)
PS: Nejde mi o ten celý dárek jako o to Furikake, které prostě toužím ochutnat :D

P. řekl(a)...

Já se také hlásím jako pravidelný čtenář Tvého blogu, ač většinou nekomentuji...

Tvůj blog mi přijde hodně zajímavý, japonská kultura je mi blízká, tak o ní ráda čtu, a dozvěděla jsem se tu i hodně nového, o čem jsem dřív neměla ani tucha. Což je zajímavé, já mám obrovskou spoustu přátel "japanofilů", ale stejně tady na Tvém blogu se dozvídám spoustu věcí, o kterých jsem nikdy předtím od nikoho neslyšela! XD

Mám ráda Japonsko, mám ráda Olomouc, mám ráda roztomilé věcičky, mám ráda Lolita módu, mám ráda anime a mangu... takže vlastně tady máš pořád články na téma, co jsou mému srdci blízké XD A navíc srozumitelně a dobře píšeš, parádně se to čte :)

PetraEliarosa@seznam.cz

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: Moc ti děkuju za vyjádření, moc mě těší a moc si ho vážím <3 (Začínám mít dojem, že je giveaway vlastně metoda honění ega a zlepšivání nálady. Ale tedy, velmi příjemná metoda :D)|
P.S. Oficiálně ti tímto přeju výhru, protože by mě už sak*a zajímalo, jak to furikake chutná - nikdo z mého okolí nemá odvahu tyhle příchutě ochutnat! :D

P.: Netušila jsem, že ke mě chodíš i ty, moc moc mě to těší ♪ Mnohokrát děkuji za krásná slova, zahřála u srdíčka~

Johanka řekl(a)...

Jsem taky pravidelný čtenář! Hrozně mě baví koukat na věci, které si kupuješ a číst si tvé postřehy o nich. (Nečekaně :D).
Taky si tu cvičím vůli, abych si taky hned něco neobjednala, che.

Esstellionn6@gmail.com

Křehká Figurka řekl(a)...

proboha zapomněla jsem maila :D:D:D dudova.s@email.cz :D

Ely řekl(a)...

Johanka: Ale jen objednávej, a piš o tom, ať mám zase já co stalkovat u tebe O:) Děkuju moc za názor <3

Nicca řekl(a)...

Chjoo a já nenašla žádná zajímavá klíčová slova :(( :D Ale už se na moji stránku podívali 3 japonci!! :D
A co se mi na Tvém blogu líbí nejvíce je to, že vždycky najdeš něco o čem sama nemám ani páru, co mě moc baví, nebo si to musím hned běžet koupit :P Baví mě hlavně tipy na nákupy v Praze, pak jsi mě "donutila" ke koupi manhwy a taky je super že celkově o Japonsku toho víš daleko více než běžný smrtelník :D

A Tvoje giveaway je prostě kawaii.. Za ty sladkosti bych zabíjela, normálně se mi nedaří dostat se do Prahy a něco tam nakoupit, takže bych byla v sedmém nebi kdybych je vyhrála :P

gavlasovav@seznam.cz

Ely řekl(a)...

Nicca: Opravdu ne? Přitom ty musíš mít obrovskou návštěvnost, to by si člověk myslel, že tam budeš mít nějaké opravdové perly :D
Opravdu moc děkuju za tvůj názor! ^^ (Hehe, jsem ráda, když někoho k něčemu inspiruju~)

Kaja Kamisama řekl(a)...

Na tvůj blog chodím ráda, doufám, že sis toho všimla :D
Nejraději mám tvé posty o nákupech z ebaye, jsou tak pěkně napsané a pro mě poučné~ ^^

Ke giveawayi - líbí se mi všechny nebaštitelné věci ^^

kaja-chan@email.cz

Ely řekl(a)...

Kaja Kamisama: Samozřejmě všimla a jsem za to moc ráda! ^^ Děkuju za vyjádření~

TSal řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
TSal řekl(a)...

Jsou blogy/stránky, které jsou na něco zaměřené a které se v té dané oblasti snaží být nejlepšími. U nich jsem schopná ohodnotit, co se mi na nich líbí a co ne. A pak jsou blogy, které jsou spíše osobní a u nichž se neodvažuji jejich kvalitu hodnotit. Osobní blog je podle mého zrcadlem jeho majitele a buď je pro mě majitel/blog zajímavý nebo není. Pokud není, jdu o dům dál. Pokud je, s nadšením ho čtu. Tvůj blog čtu ráda a rozhodně by se mi nelíbilo, kdybys ho přestala udržovat. Ať už píšeš o nějaké kosmetické značce, novém balíčku, nebo o akci, kterou jsi nedávno navštívila, je pro mě článek přínosem. Buď mi sdělí nějakou novinku o tématu a nebo o Tobě. A to mi stačí.
Krásně univerzální odpověď, což? xD

(t-sal at seznam.cz protože jsem sklerotická lama xD)

Ely řekl(a)...

T'Sal: Hlavně nádherná odpověď, moc za ni děkuju! :)

Lux Lisbon řekl(a)...

To púzdro qw54r54 chcem *_*
Myslím, že tvoj blog zaujme lebo aj keď sa venuješ témam, ktoré zaujímajú relatívne užší okruh ľudí tak stále nepíšeš len o tom istom, nikdy ma ešte žiaden tvoj článok nenudil, žiaden som nepreskočila, len pekne pokračuj v tom čo robíš! :D A poprosím viac recenzií na filmy/knihy, whatever. Vždy nejaké tipy na takéto veci uvítam :)
Oh a ešte väčšinu spamu odfiltruje blogspot, captchu v komentároch až tak nepotrebuješ, uľahčilo by to trošku komentovanie nám lenivejším kebyže ju vypneš :D
A mail môj myslím máš keby dačo nebodaj :D

Ely řekl(a)...

Lux Lisbon: Moc moc děkuju za tvůj úžasný komentář! ^^

Dobře, zkusím dát na nějakou dobu captchu pryč, uvidíme, co to udělá, snad se to osvědčí :)

Reni řekl(a)...

Chvíli jsem bez netu a už je tady giveaway. Tak se tedy také připojím, ať nejsem pozadu.
Nákupní deníček sleduji už asi něco přes rok, pokud ne déle, do nedávna jsem ale byla pouze tichý čtenář. Můj důvod, proč sem ráda chodím je možná trochu zvláštní, ale budu upřímná - závidím ti. Občas se dívám na staré články, o pokecu s Gacktem, nebo se prostě pokochám tvou sbírkou mang od Kaori Yuki a jinými rozkošnými věcmi, a přemýšlím, kde na to všechno zatraceně bereš :D (Ale samozřejmě sem nechodím jen proto, abych ti očumovala věci.) Také se od té doby, co to tady čtu, honím za asijskými sladkostmi a podobně, a občas se tady objeví nějaká informace, která mi tuto "honbu za pokladem" usnadní. A víc článků o japonské kultuře nikdy neuškodí, jako ex-japanofil se vždycky ráda něco nového dozvím. Třeba ten článek o oslavách mužského přirození byl super :D

reyascar@seznam.cz

Ely řekl(a)...

Lux Lisbon: Tak dodatek, bez captchy to nejde, hned mi vše začalo padat do spamu :/

Reni: Dovolím si na tvůj komentář (narozdíl od ostatních) drobně reagovat - nemusíš se podivovat, kde na ty věci beru. Já jsem člověk bez jakéhokoliv příjmu nebo kapesného a většinu jich získám za pár korun, tož je to hlavně o štěstí ^^
Jinak samozřejmě moc a moc děkuju za tvůj názor, jsem ráda, že se vyjádřil někdo, kdo už je tu se mnou tak dlouho, wow! :) <3

Anonymní řekl(a)...

Už jsem tu dlouho nekomentovala... ale teď si tenhle článek přímo říká o okomentování, takže jdu na to :D Nějak ty internety poslední dobou nestíhám... Ale sem samozřejmě pořád chodím. ;)

Mimochodem nechápu, jak ta klíčová slova mohou najít tvůj blog O.o osobně se sem dostávám pokaždé dost nudně, pamatuji si adresu a kdysi jsem se sem nějak proklikala skrz různé blogy :D

Jinak do giveawaye (jak se to skloňuje? pro mě je to rozhodně rod mužský, ale skloňování i tak nevím xD ) mě ale nepřidávat, odměny jsou sice moc roztomilé a je vidět, že sis na nich dala záležet - ale nejsem moc soutěživý typ a jiným udělají určitě mnohem větší radost :)
Ale když už tu jsem, tak na otázku ráda odpovím.

Nákupní deníček se mi samozřejmě moc líbí! Má rozkošný design v příjemných barvách. Ale to samozřejmě není důvod, proč se sem vracím :D
Líbí se mi všechny články, ať už jsou o tvém studiu, nákupech, knížkách nebo prostě nějakých japonských zajímavostech. Nejvíce mě možná baví právě ty o Japonsku a tedy i tvém studiu na UPOLu. Ale i kdybys třeba napsala, že jsi dnes vstala a máš se fajn, tak si to ráda přečtu, protože píšeš hezky :D

Negativní kritika mě zcela upřímně žádná nenapadá ;)

Uf, to je zase román. Ale tak píšu po dlouhé době, že :D a gratuluji k 30000 návštěvám, i když teď už jsi tedy hodně nad tím číslem :D
Ren

Ely řekl(a)...

Ren: Ha, konečně někdo, kdo souhlasí s mužským rodem! :D
Moc si vážím toho, že jsi mi napsala tak překrásný komentář i přesto, že se do giveawaye nepřeješ zapojit.
Jsem moc ráda, že jsem od tebe zase četla alespoň pár řádek a že sem stále chodíš! <3

yunnička řekl(a)...

musím přiznat, že u tebe čerpám inspiraci ohledně nákupů na ebay, ale zatím se mi podařilo ukořistit vždycky jen čaje, ale já furt pokukuju po sladkominách:( snad se mi někdy poštěstí:)
maronka007@gmail.com

Ely řekl(a)...

yunnička: Sladkominy se určitě taky někdy poštěstí ^^ Moc děkuju za tvůj názor~

Polly řekl(a)...

nuz...chodievam sem sledovat clanky pravidelne :D ....niekedy sa len tak rozplyvam nad tou kopou rozkosnosti, niekedy len ticho zavidim xDDD ... ale pritahuje ma to sem ako mušku na svetlo xDD

pollydonska@gmail.com

Ely řekl(a)...

Polly: To mě moc těší, děkuju ti za názor <3

Niki Dudková řekl(a)...

Ahoj... tvůj "Nákupní deníček" čtu velmi ráda. Tvé články jsou velice dobře napsané a dobře se čtou. jsou zábavné. Někdy ti závidím, že to všechno dokážeš sehnat. Ale co, prostě je to boží blog. *-*

nikoldudkova@seznam.cz

Ely řekl(a)...

Niki: Moc děkuju za tvůj názor~ ^^

Judith Forsthe řekl(a)...

Ahoj :)
Na tvůj blog jsem narazila zcela náhodou a jak vidím, udělala jsem dobře. Dozvěděla jsem se tu plno zajímavých věcí! Děkuji! A píšeš takovým příjemným a milým tónem (pardon za ten oxymoron :D). Obdivuji osoby s vášní do různých věcí. Tady to přímo srší vášní :)
Určitě se sem budu vracet pro nové poznatky a taky proto, že se i pobavím.
PS: pepero miluji, kamarádka mi to jednou koupila, od té doby se nemohu nabažit, avšak nejoblíbenější jsou s mandlema *_*
jitulinek0@seznam.cz

Ely řekl(a)...

Judith Forsthe: Moc děkuju za tvůj komentář, opravdu velmi potěšil~
(Tak já příště pořídím do giveawaye mandlové ;D)

Petra Pilátová řekl(a)...

No konečně jsem se dokopala, aby ti tu zanechala komentář :D. Sleduju tě ještě od dob, kdy byly BB krémy ještě v plenkách, v té době jsi nechala komentář na omlazeni.cz a od té doby čtu tvůj blog. Celkově ráda čtu všechny tvé články, od tvých nákupu na ebay až po studium na UPOLu. *možná budu student KASu ^^* Jen mi tady chybí fotky, když píšeš o kosmetice :)
A ať tě nenapadne s blogem skončit! :D
petrapilatova97@gmail.com

Ely řekl(a)...

Petra: Děkuju moc za názor! :) Člověk by fotil, kdyby to ten foťák vše nezbarvil do naprosto neskutečných snových barev, se kterými ani Photoshop nic nezmůže xD Budu se s tím něco snažit udělat. Končit rozhodně nechystám, neboj! ^^ Jsem moc ráda, že mám tak věrného čtenáře a doufám tedy, že budeš i tím KASáckým studentem! <3

Petra Pilátová řekl(a)...

Ely: Jasně, to s tím foťákem plně chápu ^^. Jestli bude studentem KASu to uvidíme za pár let :D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely