pátek 21. června 2013

Galaktické nákupy (víkend v Praze)

Jako výpomoc při křtu otcovy knihy (a jak jsem se dozvěděla až na místě, rovněž jako chůva pro svou neposlušnou hyperaktivní pětiletou sestru...) jsem se dostala na prodloužený víkend do Prahy. A protože zrovna na neděli připadly moje narozeniny, dostala jsem kromě čokolád (které nemůžu jíst a jen čekám, až si to rodina někdy uvědomí) i nějaký ten finanční bonus, tož jsem si jako již tradičně trochu zanakupovala.

Přiznám se, že do "známých" míst typu JapaShop už delší dobu nechodím. Od té doby, co před několika lety nastalo zdražení veškerého sortimentu o nějakých těch 100% už mě to zkrátka neláká. Že se tak ale ve chvíli, kdy se do popředí dostane korejská kultura, stane i s potravinami korejskými, to mě docela hodně zarazilo. No fajn, tak já to kupovat nebudu. Stejně to nemůžu jíst, že. Ale i přesto jsem si udělala výlet přes celé město, abych nakoupila alespoň nějaký mls do plánovaného giveawaye. A jaké překvapení na mě čekalo kromě opětovně zvýšených cen!

Korejské krabičky korejských sladkostí už asi neletí. Né, už to asi vše bude psané anglicky, protože je o sladkosti mezinárodní zájem. Dobrá, ale proč je složení a ostatní informace uvedeno něčím, co mi ze všeho nejvíc připomíná arabštinu? Nekomentuju. Potenciálnímu výherci prostě musí stačit, že JE to korejské, jak se může přesvědčit i u mě na blogu v dřívějších článcích typu "prázdninová oslava žravosti". A já? Já se zkrátka rozhodla, že v Česku už nenakupuju.


Jediná nečokoládová věc, kterou jsem byla obdarována, je takový pěkný popsaný kalíšek. Pro který mě opravdu nenapadá žádné normální využití, takže si nejprve hrál na skříňce na těžítko, než jsem ho začala využívat jako nádobku na odkládání použitých sirek, líná přejít dva metry od svíčky ke koši. Jsem barbar.
Taky jsem si koupila poslední u nás vydanou knihu týkající se japonského jazyka, kterou jsem doposud nevlastnila – Příručku japonských sloves. Je to opravdu šikovná a praktická záležitost s více než 900 slovesy, u kterých je názorně ukázáno, jak se používají. Tak snad ji na rozdíl od zbytku nejrůznějších mnou vlastněných příruček opravdu využiju ^^' A i kdyby ne, ta koupě byla prostě tak trochu otázka cti. Kdysi jsem na ní koukala, ale poté už měli jen jeden dva kousky, vždy poškozené obaly... tak jsem prostě využila doplnění sortimentu a jednu ukořistila~
Mimochodem, foceno na galaktickém pozadí, nových kalhotách. Holt jsem si musela udělat radost i v tomto ^^


A pro všechny, kdo by měli v příštích dnech cestu kolem kterékoliv z mnoha prodejen zdravé výživy CountryLife: vězte, že tématem časopisu Dobroty, který tahle firma vydává a v jejich obchodě je zdarma k dostání, je pro tento čtvrtrok japonská kuchyně! Proto určitě neváhejte a pro jeden výtisk si dojděte, zajímá-li vás japonské jídlo ♪


16 komentářů:

Kaja Kamisama řekl(a)...

Všechno nejlepší~

Ely řekl(a)...

Kaja Kamisama: Děkuju <3

Křehká Figurka řekl(a)...

Přidávám se ke gratulantům, všechno nejlepší:) a málo česko-asijských zklamání....jako je tento hnus anglický s nečeským složením, může se to vůbec takhle prodávat? Každopádně v Olmíku v Japamanii mají ještě pořád korejské pocky napsané korejsky tuším...tak snad se to neuchytí. Jinak ty kalhoty jsou boží ^^

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: Děkuju moc~
Vůbec nevím, ale snažit se případně prodejce stíhat by bylo asi jako pokus o razii na tržišti, řekla bych :D
Jé, v Japamanii jsem nebyla od té doby, co se přestěhovali, budu někdy muset omrknout ty jejich obludné ceny :D

Reni řekl(a)...

Tak vše nejlepší.
Jaká korejská prodejna je v Praze? Já tam znám akorát ten JapaShop, a co jsem se dívala na jejich stránky, už tam skoro žádné sladkosti nemají.

Ely řekl(a)...

Reni: Děkuju :)
No, tak třeba nad Mírákem - tou ulicí, která nevím jak se jmenuje, nahoru po levé straně :) Jsou tam různé zajímavé obchůdky a mezi nimi i korejské jídlo :3 Bohužel chtít po mě název ulice je opravdu marné, pardon :D

Dada řekl(a)...

Aj ja dodatočne blahoželám, všetko najsamlepšie! :)

Ely řekl(a)...

Dada: Moc děkuju <3

Křehká Figurka řekl(a)...

Reni: v Praze jsou 2 Japashopy, co vím ;) jeden od Okamury a jeden od někoho dalšího + tam má sídlo Asiafoods.cz + co se týče korejského jídla, tak na Žižkově jsou potraviny - mrkni na feme.cz ;) (možná si vzpomenu i na další obchůdky, ale už jsem tam víc jak rok nebyla :D)

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: Jo vidíš, Japashop má teď vlastně 2 prodejny (i na Národní třídě), zapomněla bych :)
Na Žižkově, jestlipak to není to, co mám na mysli já? :) Když totiž směřuješ od Náměstí míru nahoru, asi to bude ono :3
Jinak děkuju za upřesnění, já a názvy ulic nebo míst, to je boj. (Nebo data, jména, obličeje... člověk pak nechápe, jak jsem mohla odmaturovat z dějepisu, že? xD)

Astrak řekl(a)...

Je strašná fun tam ty ceny porovnávat s tím, kolik za to chtějí v Lampiónsku. Především ten Pocary Sweat mi vehnal slzu do oka. Víceméně nápoj z nejnižší cenové, za půl litru ani dvacku člověk nedá (a mám takový pocit, že litrovka nebyla o moc dražší), a oni to tam lidem cpou za nějakých sedmdesát.

Ely řekl(a)...

Astrak: Ty já ti nevím, za to bych ani tu dvacku nedala, co se tak dívám na složení (hlavní přísady "cukr, tekutý hroznový cukr") :D
No jo, exotika, za to si holt člověk koukám připlatí, od té doby, co to u nás letí... :/

Astrak řekl(a)...

Na Comiket to byla ideální výbava (dobře to udržuje vodu v těle, takže člověk nemusí tolik navštěvovat toalety). Plus CalorieMate. To je další taková věc, která by ti asi moc nechutila.:D

Ely řekl(a)...

Astrak: To asi ne, já si přece jen svého těla velmi vážím :D

Nicca řekl(a)...

jů, všechno nejlepšíí! :)

Ely řekl(a)...

Nicca: Děkuju moc <3

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely