pátek 10. května 2013

Těžko tomu uvěřit, ale... opět jsem vyhrála giveaway, yay!~

Nedávno jsem se zmiňovala o svém štěstí i neštěstí v jednom. Totiž, zúčastnila jsem se jakožto dlouholetý stalker Vity i jejího giveawaye, který na svém blogu pořádala. Už poněkolikáté v poslední době se mi ale vzbouřil email a odpověď napsaná ve chvíli nadšení se neodeslala, čehož jsem si všimla až o mnoho dní později a myslela jsem tedy, že už Vita zkontaktovala jiného pokušitele štěstí. To se ale nestalo a já proto Vitě ještě jednou děkuju za svatou trpělivost a opravdu se kaju, že jsem zapříčinila takové zdržování. Tento týden roztomilá obálka dorazila a já se tak hned po příjezdu ze školy jala vykuchat z ní překrásný deníček~


Měla jsem to štěstí, že jsem hned od svého zapojení se do giveawaye doufala v deníček japonský a opravdu ho dostala. Vita totiž vyrobila (ano, tahle krása je ruční práce) notýsky dva, čínský a japonský, a zrovna jsme se prý s druhou výherkyní tak pěkně trefily, že jsme obě dostaly ten, který jsme si přály.

Jsem nadšená, alespoň v něčem je na mě Gackt v běžném životě hodný, že mi takhle čas od času sešle trochu štěstí~ A abych nebyla stále jen za příležitostného účastníka, tyto prázdniny se určitě chystám uspořádat giveaway sama. Původně jsem ho plánovala na oslavu 30 000 zhlédnutí, ale to jsem jaksi nestihla ^^'

Jinak doufám, že si všichni mí známí i neznámí, co dnes vyrazili na pouť do Brna s cílem navštívit Animefest, celý víkend skvěle užijí. Je mi samozřejmě nepopsatelně líto, že mi to tento rok nevyšlo (tím tuplem, když to má člověk zadarmo, že), ale už se moc těším, až si vše vyslechnu, přečtu si reporty a prohlédnu fotky.

1 komentář:

Nicca řekl(a)...

Jé, gratuluji :) Ten deníček se mi taky strašně líbil :P Máš opravdu štěstí, tak ať se Tě drží pořád :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely