sobota 27. dubna 2013

Ve víru písemek a jiných strastí

A vůbec, hlavně ve víru nejrůznějších povinností. Tak například teď sepisuju slovníkové heslo "Amaterasu", což se na začátku zdálo jako činnost zvládnutelná levou rukou, ale ono je to nakonec jaksi právě naopak. A proč vůbec trávím sobotní večer tímhle způsobem? Totiž, inspirovaná spoluupolovcem, spolužačkou a spolubydlící drahou Ayuku, které takhle občas nenápadně hodím očko na monitor, zaujala mě práce pomocné vědecké síly, kterou pro katedru vykonává. Jak už jsem si v životě mnohokrát ověřila při psaní esejí, inspirování se cizími myšlenkami z vícera zdrojů a na základě toho tvorba "vlastní" práce – to je něco, co mi opravdu jde. A kdyby mi za to někdo platil? No prosím! Akorát ejhle, člověk musí projít výběrovým řízením a to mu na to celé dají týden. Prima, v pondělí večer budu sedět v knihovně a zkoumat, jak vlastně psát a vůbec správně česky pojmenovat všechny ty ostatní bohy, místa typu Nebeská pláň, další tituly samotné Amaterasu a další skvosty. Jó, vůbec nemám co na práci.

A ještě si musím trochu postěžovat. V poslední době skutečně zvažuju, že využiju možnosti vložení prostředního jména na Facebook, a do dané kolonky si dopíšu "Smolař".
Povedlo se mi totiž vyhrát úžasný giveaway s asijsky laděným deníčkem, ale jelikož jsem při hledání jednoho staršího emailu náhodně postřehla, že u oné giveawayové zprávy nemám ikonku značící odeslání odpovědi a následně zjistila, že svou odpověď nemám ani v Odeslaných, předpokládám, že můžu původní větu změnit na "nepovedlo se mi vyhrát giveaway". A přitom jak já tehdy radostně křičela přes celý pokoj...
Poslední dobou mám tak neskutečnou smůlu, že to snad ani není možné. Pomineme-li, že dělám-li si 5x denně jídlo, 5x denně mi část spadne na zem, tak tohle je prostě ta příslovečná poslední kapka.

Strašně ráda bych konečně zase jednou psala o něčem zajímavém, například bych moc chtěla kouknout na výstavu kaligrafie (tvorbu svých spolužáků) která je momentálně k vidění v olomoucké kavárně Henri. Procházela jsem sice cestou z nákupu kolem, ale jinak čas není.
A co je nejhorší, přestávám to dokonce vidět dobře co se Animefestu týče. A to mám volný vstup. K pláči. Tož si alespoň, já duše neponaučitelná, zítra zaplatím Advík, abych měla dopředu jasno, ve které části republiky budu horkem umírat v daném termínu letos.

10 komentářů:

Křehká Figurka řekl(a)...

Tak pomocnou vědeckou sílu vykonávám na mé škole taky, nj je to jiný level, ale pokud ji máte tak dobře placenou (tedy dalším stipendiem), tak to za to stojí :))

Ely řekl(a)...

Křehká Figurka: Zdá se mi, že je to taky stipendium, ano :) Bude to skvělá brigáda na prázdniny, pokud to vyjde~ ^^

Anonymní řekl(a)...

Ty jsi chodila na gympl? :)

Ely řekl(a)...

Anonym: Ano, pročpak? :)

Anonymní řekl(a)...

Ely: Chtěla bych jít na UPOL (Japonština) a zatím jsem v devítce, kde řeším jestli gympl nebo obchodka. Myslíš, že bych se na japanistiku dostala i z obchodky? Nemáš strach, že by ses neuplatnila? :)

Ely řekl(a)...

No tak ony je tu japonětina vyučovaná jako Japonská filologie nebo Japonština pro hospodářskou praxi, takže určitě nepochybíš ani s jedním, neboj :) Spíš bych řekla, že se ta hospodářská praxe uplatí možná líp než my, filologové... ^^;

Anonymní řekl(a)...

Myslíš, že bych se z obchodky dostala k vám na KAS? :D

Ely řekl(a)...

Těžko říct, co zrovna chytneš jako příjmačky, pořád se to mění. Ale celkově je to vždycky tak z 50% o štěstí. A jestli ti to přemýšlí a něco víš, to je ta druhá polovina. Takže... kdo ví :)

Astrak řekl(a)...

Tak můžeš zajít k nám na workshop v pátek, my ti zvedneme náladu.:D

Ely řekl(a)...

Astrak: Čeho workshop? :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely