pondělí 4. března 2013

Končí zima a přichází jaro. Tedy, to Japonské!

Tak jsem se jednou rozhodla zachovat se jako pravý student svého oboru a chtěla bych vám oznámit či připomenout, že dneškem začíná Japonské jaro 2013, což je akce, na kterou jsem se skutečně celý rok poctivě těšila. A dá se říct, že veškeré moje přání ohledně programu byly vyslyšeny, protože v plánu jsou zajímavé přednášky (mimo jiné i jedna od W-senseie, přičemž se mu tentokráte ani nepokusili určit bližší téma, vědouce, že je to marné), repete loňské úspěšné ochutnávky jídel, nebo třeba už druhý ročník studentského divadla, které loni naprosto zaslouženě sklidilo obrovský potlesk. Tento rok se můžou návštěvníci těšit na japanizaci pohádky o Popelce.

Tož uvidíme, kolika částí programu se letos zvládnu zúčastnit~
Pokud se tedy vyskytujete v Olomouci či okolí, určitě se zastavte, pokud vás něco zaujalo!


2 komentáře:

Lucy řekl(a)...

Vypadá to zajímavě :) Škoda, že mám Olomouc krapet z ruky :D

Ely řekl(a)...

Lucy: To teda škoda je, jak já bych tě ráda někdy viděla! :/

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely