sobota 16. února 2013

Tento týden mě potěšilo hned několik maličkostí

Zaprvé to byla nabídka napsat opět článek do Animefestího fanzinu, čehož jsem se ráda zhostila a jen se modlím, aby to vyšlo nějak čitelně. Mám takový dojem, že kdykoli člověk píše pro soukromé účely, srší vtipem. Potom se rozhodne cosi vyvěsit na internet a najednou už mu to psaní nejde vůbec od ruky. Má-li ale něco publikovat až takhle veřejně, jde mu to asi tak snadno, jako kdyby mu dali kamennou desku, kladivo a železný hřeb. Nebo je to jen ve mě?

Mezi důležité příležitosti lze zařadit i další věc, která se mi tento týden stala. Ještě jsem se ale vůbec nerozhodla, jak se k ní mám stavět. Provizorně jsem se rozhodla, že mě těší. W-sensei si mě zavolal a zcela automaticky předpokládal, že se zúčastním zkoušky, kdy se v případě úspěchu dostává roční stipendium na studium v Japonsku. Moc mě těší a hřeje u srdce, že si myslí, že na to mám a asi navždy si budu pamatovat jeho milá slova i přesvědčování ("Tak budete mít přinejhorším hrob v Japonsku."). Moc mě ale zároveň bolí, že tohle pro mě momentálně nepřipadá zdravotně v úvahu. Tak prý za půl roku nebo za rok, zadaří-li se.

Potěšilo mě taky zařazení mého blogu mezi Blogy lolitek na Lolita centrále, protože když už "lolitím", pak vždy spíše skrytě a nikde se neprezentuju ani neposílám fotky. Jediné akce, kam bych lolitu s radostí nosila více veřejně, jsou cony, které se však konají v období největších veder a já zmírám i v obyčejných letních šatech natož pak pod mnoha vrstvami krajek. Takže pokud mě zrovna nepotkáte v nadýchané sukni například v divadle, jsem asi jen jakýsi internetový fantóm.

....
A taky mi dorazil pěkně velký balíček z Japonska, ale bohužel nemůžu zveřejnit obsah, neb to bude dárek~ Takže jediné, co ukázat můžu, je tahle rozkošná taška, ve které věci dorazily ^^

13 komentářů:

Lux Lisbon řekl(a)...

oh, ja ťa chcem vidieť lolitiť! aj ja by som rada ale stále som nejak v tom, že nemám na to postavu a budem vyzerať ako z oktoberfestu ˇ_ˇ"

Ayuku řekl(a)...

"Tak budete mít přinejhorším hrob v Japonsku." <3
Chci taky~ :D

Ely řekl(a)...

Lux: Ale prd nemáš postavu, vždyť ten kabátek co máš, je loli a má loli siluetu, ne? :) Myslím, že by ti to moc slušelo~ Jde jen o to, zda máš ráno potřebný čas, který zabere oblékání a dekorování sebe sama :D

Ayuku: Až ty si vezmeš na nějakou akci kimono, vezmu si já lolitu :D

Nicca řekl(a)...

To jsem zvědavá co v tom balíčku je,, snad potom ukážeš :) Jinak konečně jsem taky navštívila Japa shop a nemohla jsem se odtamtud dostat, chtěla jsem tam zůstat, každé ráno snídat daifuku a koupit si všechny jejich roztomilé japonské mističky.. :)

Ely řekl(a)...

Nicca: Doufám, že nezapomenu :D
Tvoje pocity naprosto chápu ^^ Jen mě velmi štve, jak předraženým se Japa Shop stal...

Nicca řekl(a)...

Nj. Jen za dvoje Pocky jsem dala skoro stovku a pytlíček bonbónů přes stovku byl prostě moc..
http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/02/nakup-v-japa-shopu.html

Lux Lisbon řekl(a)...

@Ely hej hej, on má takú siluetu :) no veď uvidím a ráno...tak každý deň by asi na také strojenie čas nebol a tiež si nemyslím že by to bolo jediné oblečenie ktoré by som nosila, to by sa mi znudilo :D

Lucy řekl(a)...

A co ti je drahá, furt to samý, nebo se ti zase přidala nějaká nemoc? Oo Ale bylo by to něco, viď, studovat v Japonsku :)

Ely řekl(a)...

Lucy: To samý furt v jiných odstínech :/
Když já právě ani úplně jistě nevím, zda bych chtěla i kdybych mohla - zvláštní, že? ^^

Astrak řekl(a)...

Ad zin, osobně mi v tom našem článku činil ten největší problém rozsah než-li obsah.:D

Ely řekl(a)...

Astrak: Přesahoval či nedostačoval? :D

Astrak řekl(a)...

To první. S kamarádem jsme byli požádáni o sepsání nějakého článku o Comiketu. Tak jsme to vymysleli tak, že každý se trochu rozepíšeme o prvním dni akce (já z pohledu člověka, co tam byl prvně, on zase už z pohledu zkušeného válečníka). Takže na každého ve výsledku zbyla jen jedna strana. Ve výsledku mi zbylo místo prakticky jen na tři věci. Člověk by nevěřil, jak jedna normální strana strašně malý prostor. Neměl jsem ani místo na zmínku o tom, že jsem tam v těch 40° vedrech běhal se silnými antibiotiky proti borelióze.:D

Ely řekl(a)...

Astrak: Ale tak to je ještě ten lepší případ, alespoň jste pak nemuseli vařit z vody zbytek článku, abyste nějak dosáhli alespoň přibližné požadované délky, jako já :D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely