sobota 5. ledna 2013

Vánoční radosti

Přijde mi docela smutné, že už se tu po mých pražských výletech patrně nikdy neobjeví fotky hromad jídla, protože už takové věci moc nesmím. I tak mi ale zůstávají některé radosti, zejména přes Vánoce, kdy se s Iškou sejdeme mimo jiné i ku příležitosti předání dárečků. Opět lezu hanbou do kouta – z dárků, které si pro mě tento rok připravila, mi totiž šla čelist k zemi. Paměť mi selhává při pokusech vybavit si, kdy že jsem byla natolik hodná, abych si takové věci zasloužila <3


Nejsem si jista, zda to jde z fotky poznat, ale vlevo je diář se spoustou králíčků na obalu. Dále plyšový králíček do sbírky, pouzdro s Miffym (miluju Miffyho +  sháněla jsem nové pouzdro = double win~), přívěsek s Miffym, perníček a linecké zcela nečekaně s Miffym, handmade náušničky a prstýnek z fima v úžasné kvalitě a Gacktovo DVD, což už jsem vážně málem nerozdýchala.
Kromě faktu, že na celém přebalu není ani jedna Gacktova fotka, pouze všudypřítomná slepice, mě pobavilo DVD i svým balením, které je koncipováno stylem "poskládej si sám". Na co dávat divákovi krabičku? Vždyť on doma určitě nějakou má, přibalme tedy jen obal. Strašně se těším, až skončí tenhle zkouškový masakr a já budu mít konečně čas se u koncertu uvelebit~

Ehm, mimochodem, též jste si někdy dělali legraci z Gacktovy umělosti hraničící s umělohmotností, díky níž místy připomíná Kena? Byla jsem na výstavě panenek Barbie a musím se přiznat, že tenhle Ken zkosil jak mě, tak máti. Vážně, čímsi mi ho hrozně připomíná.


A jelikož ještě cítím nutnost ohlásit, jak postupuje wapanizace mého bratra, musím smutně přiznat, že se choroba šíří. Na ploše má nyní pozadí se SNSD, děsím se tedy, že se k symptomům přidává i "koreaboo". Každou minutou očekávám, že uslyším Gangnam style, ale prozatím zůstává hudební kulisa naší domácnosti u Vocaloidů. Chci Gangnam style. Vážně.

5 komentářů:

Nicca řekl(a)...

Krásné dárečky a celkově moc hezký blog :)
Všechno japonské miluju, takže si tady vždycky krásně počtu :)
Nicca,

http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

Nicca řekl(a)...

Akorát škoda že tady nemáš aplikaci, kde se dá přidat ke čtenářům blogu.. Takže se nedokážu přihlásit :(

Ely řekl(a)...

Nicca: Jsem moc ráda, že se ti tu líbí~
Děkuju za upozornění, hned přidám :)

Nicca řekl(a)...

Děkuji, už jsem přihlášená :)

Ely řekl(a)...

Nicca: To já moc děkuju :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely