pondělí 10. prosince 2012

Vánoční večírek

Vánoční večírek je na japanistice největší akce ve školním roce života studentova. Přestože je datum konání vždy řádně idiotské, jelikož kolotoč zápočtů je vždy už v plném proudu, každý se přesto snaží objevit alespoň na chvilku. Přičemž většinou to u té chvilky nezůstane. Tento rok bylo stanoveno i téma – Star Wars. Přestrojených se dostavilo hned několik a masky byly moc povedené~

Minulý rok byla započata tradice pasování, kdy jsme byli jeden po druhém přijati do řad čerstvých vyklepaných prváků. Letos se mělo v tomto duchu pokračovat.
Šla jsem na večírek ze svou důvodů – jednak jsem chtěla vidět právě ono pasování, za druhé jsem byla jako všichni okolo náležitě zvědavá, zda:
A) se W-sensei vůbec objeví, když má tolik práce
B) ho do něčeho navlečou, když už máme to filmové téma

Samozřejmě jsme všichni doufali v mistra Yodu vzhledem k výškové podobnosti, dočkali jsme se ale "pouze" senseie v černém hávu s kápí. Ve svém převleku doslova plaval a ze všeho nejvíce se podobal permoníčkovi. Mám strašné nutkání přiložit fotku, ale nebudu zlá O:)
Všichni prváci byli pasováni ve svém obřím chumlu najednou a to pohybem, který ze všeho nejvíc připomínal setnutí hlavy. Odteď budu na to naše pasování vzpomínat s láskou stejně jako na ostatní mírně ponižující zážitky, ze kterých si člověk v průběhu let v hlavě vypěstuje nejcennější chvilky. Holt jsem trefila ten správný rok~

A jelikož nechci další článek bez fotky, přikládám svůj sobotní oběd, protože se zlepšuju. Když není střed tuhý, dělá se to pěkně pitomě, ale kdybyste viděli ty původní patvary, přiznali byste mi určité zlepšení.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely