pátek 7. prosince 2012

Dárečky z Japonska

(aneb lepší pozdě, nežli nikdy ^^')
Sedíc na koleji, hledíc na monitor na učení,
zabrousil mi takhle nedávno pohled nahoru na polici a velmi jsem se zastyděla. Jak je možné, že mi Ayuku počátkem semestru dovezla z Japonska, kam se měla v létě příležitost podívat, tak kouzelné věci, a mě až po tolika měsících napadne se s nimi alespoň maličko pochlubit? Stejně tak Lucí je zlatá a tak si v Americe vzpomněla na nás Evropany a obdarovala nás tunou sladkostí – tématicky přikládám Hello Kitty bonbónky~
Sypu si popel na hlavu, každopádně zde jsou všechny ty úžasnosti, až na jeden dávno snězený bonbon. Mince, nejúžasnější králíčkové jídelní hůlky a nejkouzelnější samolepky, které mi bude určitě líto použít až do konce dní (tedy do 21.12.). Zkrátka a dobře, takhle to vypadá, když někdo zná mou slabost pro králíky~



Pevně doufám, že jednou takhle dovezu suvenýr i já vám, holky, z těch východních končin nejlépe, samozřejmě.

Pokud se mi do té doby vše japonské neznechutí, dodal můj vnitřní hlas, zatímco se celé mé JÁ ze všech sil snaží ignorovat jakýsi anime soundrack linoucí se bytem. Ano, u bratra právě probíhá metamorfóza v otaku. Ach.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely