pátek 23. listopadu 2012

Úlovek z Japonského bazaru

V úterý se nám ve škole konal Japonský bazar, akce trochu jiného rázu než JKO obvykle pořádá. Jelikož já ale na takové to obvyklé posedávání v čajovně či hospodě, promítání nebo karaoke příliš nejsem, zejména díky své momentální vytíženosti, bazar mi přesně padl do noty. Člověk se setká s přáteli, prohodí se všemi pár slov a hlavně ukojí své touhy po nákupu – tak dlouho potlačované.

K dostání byly nejrůznější časopisy, hlavně starší, noviny po desetikoruně, různé drobnější předměty, pár knih a mang, dvě obří plyšové Hello Kitty, nějaké čajové konvičky... nebo například zaručeně pravé, údajně nikdy nenošené (jakkoli tak nevypadaly) japonské papuče.


Jelikož jsme holky dochvilné, postávaly jsme s WelWi a Ayuku před učebnou osamoceně už téměř půl hodiny před začátkem. Však je to taky logické: chci-li něco ukořistit, přijdu v čas. Jsem neskonale šťastná, že tento fakt nebyl znám 90% ostatních příchozích~
Díky tomu jsem totiž rozšířila svou sbírku nesmyslně roztomilých dívčích časopisů a dokonce získala další potenciální zdroj pro svou bakalářku (bude-li mi téma v pondělí schváleno), když teď tak mžourám na titulky na obalu. Jedná se o srpnové číslo Steady z tohoto roku, takže poměrně aktuální kořist.


Jelikož jsem totální ignorant a můj zájem o japonskou popkulturu končí kdesi přelomem tisíciletí, mám jistě neuvěřitelné štěstí, že Namii Amuro znám. Plakát s Osamuem Mukaiem (jo jo, úžasné skloňování japonských jmen) už sice docenit nedokážu, ale mám už sestavený pořadník zájemců, tak uvidíme, ke komu poputuje.
WelWi též patřila mezi šťastlivce, i když si musela svůj úlovek poctivě vydražit za poněkud vyšší cenu. Jakožto skupinka jsme tedy byly úspěšné a pořídily si skvělé čtení, na které stejně budeme mít vzhledem ke studiu čas až za takových pět deset let nejdříve.

Teď budu jen doufat, že se tento nápad líbil i ostatním natolik, aby se z Japonského bazaru stala každoroční tradice~

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely