pátek 16. listopadu 2012

Nechtěný bojkot Japonského měsíce

Čtouc reporty z Akiconu, na který jsem se tento rok opět nedostala, zamačkávajíc pomyslnou slzu, přemýšlím, proč se místo mého pobytu nikdy neshoduje s místem konání zajímavých festivalů. Ale zase nesmím být nesoudná. Já si tu totiž v minulém článku stěžuju na absenci kulturních akcí, nevědouc, že ve skutečnosti jedna právě v Olomouci probíhá.

Až teprve před několika dny jsem na chodbách objevila plakáty lákající na akci Japonský měsíc, o které jsem nikdy předtím neslyšela. Pomiňme fakt, že mě zřejmě měly plakáty s velkým rudým kruhem na bílém pozadí uhodit do očí ihned a přiznejme prostě, že se tak z nevysvětlitelných důvodů nestalo. Po bližším prostudování programu bohužel musím zkonstatovat, že zřejmě budu Japonský měsíc ignorovat.
Náplní přednášek jsou totiž věci, které máme v osnovách, pořádané workshopy jsou zase jedny a ty samé a když už má člověk náhodou zájem, měl by v dobu konání oné části programu zrovna sedět ve vlaku, směr domov. A s tohle vidinou je pak těžké se k účasti přemluvit. Jaksi závidím prvákům fakt, že je pro ně všechno tohle nové a neokoukané. Člověk tak akorát doufá v nějakou tu "přednášku nepřednášku" W-senseie, ale nic takového se nekoná a já se vzhledem k jeho často opakovanému 死ぬほど忙しい (zdravím Ayuku ^^) ani v nejmenším nedivím.
Jestli jste ovšem někdo aktivnější než já a nějaké části programu jste se zúčastnili, ráda si poslechnu vaše dojmy~


A mimochodem, když už je řeč o kulturních akcích a festivalech spojených s Japonskem, jsem velmi nadšená změnami ve vedení Advíku. Doufám, že hůř už být nemůže, a své naděje proto upínám k pozitivní změně. Rovněž se velmi těším na slibně vypadající Natsucon~ Léto bude plodné.

Už aby tu bylo.

Příští týden pořádá JKO Japonský bazar, což je naprosto skvělý nápad. Obávám se sice, že se mi nebude chtít nic z mé nevyužité sbírky mang či časopisů za účelem nejisté vidiny prodeje do Olomouce vláčet, moc se ale těším na nabídku ostatních, kteří snad nebudou tak líní, jako jistá Ely.
Tož se snad aktivnější části mého JÁ, tomuto ubohému blogu i znuděným čtenářům blýská na lepší časy.

2 komentáře:

Ayuku řekl(a)...

Však něco vem, třeba to udáš. Kdyby si tohle řekl každý, nic tam nebude...

Ely řekl(a)...

Ayuku: Tak jako já pokud si můžu vybrat, co potáhnu v kufru přes dvě hodiny tam a pravděpodobně i zpět, bude to spíš jídlo, nebo tak něco :/
Ale podívám se ;) Nebo máš o něco zájem? :D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely