pátek 14. září 2012

Malice Mizer - Kyomu no naka de no Yuugi

Můj snad nejmilovanější singl od Malice Mizer. Když se naskytla příležitost koupit ho za poměrně dobrou cenu, musela jsem jednat. Cesta mu trvala poněkud déle, ale včera jsme se šťastně shledali~


Kyomu no naka de no Yuugi (虚無の中での遊戯) je další ze singlů vydaných, když byli Malice Mizer bez zpěváka. Nepřítomnost vokalisty ale vůbec neubírá na kvalitě, v pozadí navíc pěje mužský i ženský sbor, takže to není úplně instrumentální song.
Pro mě má zvláštní význam, protože si vůbec nepamatuju jak, ale přes tuhle píseň jsem se dostala k japonské hudbě. Vzpomínám si, jak jsem ještě v prváku na gymnáziu chodila s MP3 v uších a do sluchátek putovaly z přístroje tóny právě této skladby. Tak jsem si splnila takový maličký sen, mít tohle CD doma.
Booklet je opět ve formě knížečky, žádný plast, což je skvělé. Fascinuje mě také, že přestože kupuju už použitá CD, nikdy na nic není jediná oděrka a ani toto není výjimkou: je v perfektním stavu, jako z obchodu.

Mimochodem, při návštěvě výstavy Stín kvetoucí sakury, o které jsem zde psala, jsme se s děvčaty zúčastnily soutěže o publikaci k výstavě. Na to jsem už samozřejmě dávno zapomněla, ale před pár dny mi dorazil email sdělující mi, že jsem samozřejmě nevyhrála. To je takové milé.

A ještě – v pondělí mi to vše znovu začíná, tak mi držte palce. Víkend strávím nad znaky, stejně mám ale děsivý pocit, že si vůbec nic nepamatuju.

7 komentářů:

Hotaru řekl(a)...

pondelok mi ani nepripomínaj, aspoň vieš, kam máš ísť ja ani to neviem :D teda viem teoreticky ale prakticky mi to asi nevyjde :D

ale tak už som v O. a tak mám ešte pár dní na to aby som zistila čo a ako :D

Ely řekl(a)...

Hotaru: Neboj a hlavně se nezapomeň zeptat na vrátnici kdykoli nevíš, kde se nachází tvoje učebna :)

sl.Jahodová řekl(a)...

Díky moc za odpověď. To pak nechápu, proč tam píše 4 týdny ! To čekání by člověka hned od nakupování odradilo :)

Kamča Hrbáčová řekl(a)...

Dívala jsem se správně,když si myslím,že máš ráda čínské jídlo?:D Čím to je?:)

Ely řekl(a)...

Kamča: Z čeho tak usuzuješ? :) Vlastně ani ne, pod pojmem "čínské" si totiž vybavím hlavně "mastné" a to já nerada ^^

Petra řekl(a)...

Ahoj, prosím tě nevíš jest-li je u Václaváku nějaký krámek s japonskými věcmi a podobně? Díky :)

Ely řekl(a)...

Petra: Přímo u Václaváku mě nic nenapadá, ale třeba na Národní třídě (Mikulandská 2) jeden je, pokud ti jde o to centrum :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely