sobota 11. srpna 2012

Malice Mizer - Saikai no Chi to Bara a Garnet

Na téhle objednávce jsem si potvrdila Murphyho zákony. I když putovalo jedno CD z Řecka a druhé z Japonska, obě dorazily tak znamenitě, že přestože jsem na ně doma čekala dnem i nocí, práh našeho bytu překročily, jakmile jsem odjela směr Praha. Ano, zhruba hodinu po mém odjezdu.

Dva týdny se tedy těšíc, konečně jsem se k nim dostala. Pomineme-li, že se mi povedlo samou nedočkavostí roztrhnout řecké známky v půli, což je pro mě jakožto pro amatérského filatelistu poněkud nešťastné, jednalo se o shledání šťastné. CDčka cestu přežila téměř bez úhony, hlavně díky poctivému balení. Proč téměř? Na obalu Garnet je prasklina, ale upřímně – čekala já při objednávání CD s tímhle hloupým klasickým plastovým obalem něco jiného? Nečekala.


Rozhodla jsem se pro CD z druhé ruky, vybrala jsem si obě ve stavu "téměř jako nový". Takto se člověku domů dostane předmět se soukromou historií a cena mu nezpůsobí srdeční potíže, protože jedno vyjde na nějakých třista korun~

speciální fotka pro spolumanofily
Saikai no Chi to Bara (再会の血と薔薇) je singl s pouhým jedním trackem. A protože je to song vydaný v době, kdy Malice Mizer opustil Gackt a jejich řady ještě nerozšířil Klaha, jedná se o instrumentální počin beze slov, které by jinak mohly zdobit booklet. Ten se tedy skládá pouze z fotografií členů.
Píseň je poctou zesnulému bubeníkovi Kamimu, který zemřel krátce předtím a přesně to je důvodem, proč mi jdou i při tisícém poslechu slzy do očí.
Osobně se mi strašně moc líbí, jak je CD i celý obal vyrobené. Mám mírnou averzi vůči obyčejným plastovým krabičkám (mimo jiné i kvůli snadné lámavosti, jak už jsem zmínila), takže tahle mě velmi potěšila. Design disku je kapitola sama pro sebe, osobně jsem krásnější snad ještě neviděla.

Garnet ~Kindan no Sono he~ (Garnet ~禁断の園へ~) je čtyřtrackový singl již s hlasem Klahy, booklet tedy obsahuje i texty písní. I k tomuto CD mám poněkud sentimentální vztah, jedná se totiž o poslední počin Malice Mizer, který vydali předtím, než se rozhodli jít každý svou cestou.
Opět, nádherné CD, na tom si někdo vyhrál~
"Special thanks to: All of you always in need of Malice Mizer"

2 komentáře:

Lucy řekl(a)...

Co vůbec znamená mizer?

Ely řekl(a)...

Je to zkráceno z "malice and mizery", takže - mizery :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely