pátek 31. srpna 2012

Kosmetický balíček (Missha Under Eye Brightener, Skin79 White Reviving Skin Radiance Emulsion, Luke Nose Cleansing Strips)

Když začal můj oblíbený prodejce nabízet rozjasňovač očního okolí (Under Eye Brightener) od mé milované značky Missha, navíc za velmi příjemnou cenu, rozhodla jsem se ho samozřejmě vyzkoušet, neb jsem vyhovující přípravek sháněla už i v našich obchodech. Vybrala jsem si nejsvětlejší odstín (čili Light Beige) s tím, že i BB cream No.21 od Misshy nese označení „Light Beige“ a doufala jsem tedy v kompatibilitu.

Potom jsem už jen čekala na balíček, poněkud déle než obvykle. Sledování zásilky se opět ukázalo jako naprosto zbytečné ve chvíli, kdy ráno pošťačka zazvonila chvilku poté, co jsem si zkontrolovala, že je má objednávka údajně stále odbavována v Koreji. Aneb proč já nadávám na Českou poštu, když je to očividně všude stejné? (I když přiznejme si, v zasílání na dobírku, kdy se výsledná cena zásilky značně liší dle toho, jakou má daná pracovnice pošty náladu a chce-li se jí obálku různě poměřovat, v tom jsme určitě světový unikát.)


ideaseller_kr je vynikající prodejce. Ostatní prodávající vás lákají na dárky ke každé objednávce, které se ale v praxi ukážou být pouze sledovacím číslem zdarma nebo malými vzorečky. Tento prodejce však rozdává masky od Beauty Friends, což už je skutečně dárek, vezmeme-li v potaz, že samostatně zaplatíte dva dolary za jednu. Vraťme se ale k té drobné věci, která na maskách na fotce leží, k Under Eye Brighteneru.


Přestože by dle mých předchozích myšlenkových pochodů a vůbec logiky všeobecně měl být odstín Light Beige rozjasňovače po vzoru BB krému světlý došeda, je v reálu bohužel výrazně oranžový. V lahvičce ještě vypadá bledě, ale po aplikaci už jde jasně vidět pravý odstín, který se značně liší od všeho, v co jsem doufala. A to takovým způsobem, že jsem si nápis na lahvičce luštila z korejštiny, abych se ujistila, že se nestala chyba při odesílání zboží. Až potud tedy zklamání.

Přestože jsem si v několika recenzích přečetla, že je tento rozjasňovač krytí středního, silně nesouhlasím. Co s tím prosímvás chcete zamalovávat, tetování? Krátery? Kryje velmi silně, proto jsem se rozhodla používat ho jako korektor a jako takový plní svou funkci brilantně. Díky tomu bych to s celkovým hodnocením neviděla tak zle – rozhodně se stane trvalou součástí mé taštičky s make-upem.

K objednávce jsem samozřejmě dostala i nějaké testery a kupodivu, přestože jsem opět čekala hromádku růžových vzorečků BB krému od Skin79, které shodou náhod dostávám téměř pokaždé (Ne, skutečně mi nevyhovuje a nehodlám svůj názor měnit), měla jsem tak možnost nově vyzkoušet dva přípravky.
Jednou z novinek pro mě byl zesvětlovací přípravek White Reviving Skin Radiance Emulsion od Skin79. Je vcelku logické, že z miniaturního testeru člověk nepozná (leč vystačil kupodivu na 4 použití), nakolik tahle legrace skutečně dokáže zesvětlit pleť a eliminovat pigmenty, mohu tedy pouze poznamenat následující. Je poměrně dosti vodové konzistence a slabé vůně, na pleť tedy velmi příjemný. Kůže je po aplikaci hebká na dotek, hydratovaná a rozhodně ani trochu mastná.

Do třetice všeho dobrého jsem měla příležitost otestovat další přípravek na odstranění černých teček, v Koreji jsou to výrobky zřejmě velmi oblíbené. Dostala jsem vzoreček na Charcoal Nose Cleansing Strips od Luke, což je značka, o které jsem dosud nikdy neslyšela.
Black Head EX ani jinými tuhnoucími maskami jsem neměla nijak pozitivní zkušenosti, neb mi tyto produkty typu „nanes, nech zaschnout a odtrhni“ nikdy nepřipadaly příliš efektivní. Luke na to ale jde se svými čistícími proužky jinak. Jak lze vidět na obalu testeru, člověk si na nos přilepí proužek, který je údajně napuštěn výtažky z uhlí, vitaminem E, aloe vera, zeleným čajem a vilínem virginským (což je rostlina užívaná k čištění a zjemnění pleti). Ten do půlhodiny úplně ztvrdne a po odtržení zanechá pokožku čistou a jemnou. Je to skutečně poměrně účinná metoda čištění na rozdíl od slupovacích masek, byla jsem příjemně překvapená.

Docela mě ovšem pobavil návod na obalu:
Obrázkový návod: Na obličeji ponechte 10-20 minut.
Korejský návod: Na obličeji ponechte 15-20 minut.
Anglický návod: Na obličeji ponechte 20-30 minut.

7 komentářů:

trb řekl(a)...

chacha... to s tím návodem je vtipné. ještěže neumím korejsky.

Ely řekl(a)...

trb: To já taky ne, ale toto zrovna bylo vyvedeno velmi pochopitelně :)

Hotaru řekl(a)...

Na ten rozjasňovací som bola zvedavá...zišlo by sa mi niečo, nie som schopná si zakryť kruhy pod očami nech robím čo robím :D

Anonymní řekl(a)...

díky za tip na prodejce, nerada bych skončila jako tato slečna..http://plum-foolery.blogspot.cz/2012/09/missha-signature-real-bb-krem-jak.html

Ely řekl(a)...

Probůh, to bych tedy opravdu nechtěla zažít, jsem ráda za své pozitivní zkušenosti :/

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, dle tvého dávného komentáře jsem si objednla BB od Mishi a protože jsem vždycky toužila po slupovacích páscích na čištění nosu (u nás se tak před 10 lety prodávaly za nehorázné peníze, jsou vidět ve vtipných am. fimech - deník princezny...)tak jsem si je objednala taky. A jsem moc spokojená. Dál a často objednávam utohoto prodejce (ideaseller_kr) a posledně mi taky přiball tento kousek na nos, taky mě velmi pobavil návod :). Bohužel jsem jinak byla dost zklamaná, jsou i lepší. Např. od skin food Egg white pack (pro mě zatím asi nejlepší) - skvěle drží, vytáhne toho podstatně víc a jsou tam i trojúhelníčky na bradu a čelo. Jinak prodejce je to suprový.Beruška

Ely řekl(a)...

Beruška: Ahoj, jsem moc ráda, že jsi s prodejcem spokojená! :)
Je mi líto, že tě tenhle produkt na nos zklamal, každému asi vyhovuje něco jiného. Každopádně výrobek od Skin Food, který zmiňuješ, jsem ještě nezkoušela a doufám, že to brzy napravím ^^

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely