sobota 14. července 2012

Sakura s kávovou příchutí

Proč jen si dospělí lidé neumí jen tak vyhradit trochu času, sednout si k barvám a něco vytvořit? Moderní uhoněná doba nás odvádí od těch skutečně zábavných a tvůrčích věcí. Teď například po barvách sáhnu s železnou pravidelností jednou za rok, víc ani ťuk. Navíc, moje schopnosti jdou rapidně z kopce. Ale když ono mi takhle od snídaně zbylo trochu kafe... 0:)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hele, nejsi už nějak až moc úžasná? :D krásný, zkus si tam přeci jenom sedat častěji a pak to sem posílej ke zkrásnění dne ;) nutno říci, že takové použití kávy me ještě nenapadlo :D
(a o dnešní moderni společnosti snad radši pomlčet, na nic není čas a vše musí byt okamžitě :-/)
Ren

Ely řekl(a)...

Ren: To mi tedy rozhodně nepřijde, ale mnohokrát děkuju, jsi zlatá~ <3 (Malovat se dá čímkoli, jsem si naprosto jistá, že tu někde mám i cosi kreslené rtěnkou O:D)

Shall řekl(a)...

Že máš kvalitní články, tudíž umíš dobře psát, vím.
Že před tebou poklekla souborovka, tudíž jsi student na svém místě, vím.
Ale tohle jsem nečekala. Vyrazila jsi mi znovu dech (krásným způsobem nadto).
Měla by ses věnovat kaligrafii, japanistika nutně potřebuje nového Petra Geislera.

Malá prosba: Mohu si to dát na plochu?

Ely řekl(a)...

Shall: (A to nevíš, na kolik nástrojů hraju a jak dobrá jsem na DDR.) Ne, dělám si samozřejmě legraci! ^^ Vůbec jsem nepředpokládala žádnou kladnou odezvu, jsem stále mírně v šoku.
Abych pravdu řekla, jen jsem potřebovala něco pro svůj jeden článek týdne, tak si říkám, že malůvka snad neuškodí a hle - ono se to někomu líbí. Upřímně mě to překvapuje, vůbec bych to nečekala. A už vůbec ne, že si s tím někdo bude chtít tapetovat plochu (Samozřejmě!).

Obě jste mě strašně moc potěšily, děkuju <3
A Shall, taková slova si vůbec nezasloužím, budu se červenat ještě za měsíc ^^

modratuzka řekl(a)...

wow! ♥
Ely, že tohle vezmeš pak na kolej a že si to vystavíme na zeď, prosím. :D je to vážně krásné.

Ely řekl(a)...

Modratuzka: Huh, klidně, ale na kolej mám připraveného "Waťáčka v polích" xD

Lucy řekl(a)...

To je nádherné! Zas bys mi mohla napsat dopis a něco nakreslit :)

Ely řekl(a)...

Lucy: Jednou určitě musím, máš pravdu! Pořád na to zapomínám, až se sakra stydím :(

Lucy řekl(a)...

Tak co ti brání? :D Mám tu 100 obálek z lidlu, čekají jen na to, abych ti v nich mohla odpovědět :D

Nicca řekl(a)...

To je nádhera! To kafe by mě v životě nenapadlo a vypadá to neskutečně :) Musím souhlasit s ostatními, že bys měla malovat častěji :)

Ely řekl(a)...

Nicca: Děkuju za chválu, úplně jsi mi takovým milým komentářem zvedla náladu <3
Tak snad ještě někdy najdu trochu času~ ^^

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely