čtvrtek 19. července 2012

Levné počtení (Ohně na planinách)

Nedávno na mě v knihkupectví čekalo milé překvapení. Na mém seznamu četby od Shall se nachází i titul Ohně na planinách od Šóheie Óoky. A co nevidím? Ona kniha nyní stojí pouhých 30 Kč! Dvakrát se přeptávám, nejedná-li se o omyl, a po důkladném ujištění o pravdivosti uvedené ceny samozřejmě ihned nadšeně kupuju. Doma poté na internetu ceny zkoumám s úmyslem objevit chybu v Matrixu, ale o žádnou se nejednalo. Takové drastické snížení ceny čekalo knihu ve všech knihkupectvích. Jakkoli nechápu, co k tomu mohlo nakladatelství vézt, vůbec si nestěžuju a zprávu o levném čtivu šířím dál.


Těším se, až budu mít čas nad knihu zasednout, ale volný čas teď trávím přípravou přednášek na Advik. Což mimochodem, přiznejme si, není vůbec činnost příznivá pro mou peněženku. Kdykoli si nad nějakým starším videem s Malice Mizer postesknu, že už je nikdy nebudu mít šanci vidět, probudí se v mém mozku ta oblast, která našeptává "Rychle! Kup co můžeš, než tahle část tvého života zmizí a nebude už nikde k dostání." Takže momentálně několik z mých trvale otevřených záložek tvoří i 日本郵便 (japonská pošta), díky čemuž například vím, že jedno z CD momentálně vesele leží kdesi na pobočce v prefektuře Jamaguči a počítám-li dobře, přijde přesně po mém odjezdu do Prahy, což mi na náladě vskutku nepřidává. Dokonce i fotku jsem dostala, zřejmě abych na ní mohla čas od času hodit smutně toužebný pohled.
Otázka: Jak i při bezkontaktním obchodu zaručeně poznáte Japonce?
Odpověď: Email obsahuje "( ^.^)( -.-)( _ _)"

Píšu "na náladě nepřidává", neb jí mám už tak poměrně hluboko pod bodem mrazu. To je tak, když člověk zjistí, že se mu záhadným způsobem na externím disku pokazila polovina drahocenných videí právě s Malice Mizer, které dnes již není možné nikde sehnat. Kdybych já si to tehdá pro jistotu vše nevypálila, zřejmě by teď po mě zůstal už jen bílý obrys z policejní pásky pod naším balkonem.
A nejvtipnější je, že když si člověk řekne "Alespoň, že jsem si nějaké DVD i koupila!" a chce si ho pustit, zjistí, že i to jaksi přestalo fungovat, a po vložení do CDromky ho ani jeden z našich počítačů neregistruje a pouze můj notebook se ho s doprovodnými zvukovými efekty á la "letadlo startuje" a "letadlo havarovalo" snaží ze všech sil spustit. Takže kupujte, stahujte, vyjde to úplně na stejno.

Mimochodem, nějak se to tak stalo, že budu v zimním semestru chodit na kendó. No tož to se chci vidět ^^'

3 komentáře:

Hotaru řekl(a)...

Ahoj, prepáč, že ti tu takto spamujem komentáre ale nenašla som tu na teba kontakt (možno som len slepá :D) UPOL mi pridelil kolej 17. listopadu ale ešte si môžem vybrať aj inú, ktorá je podľa teba najlepšia? ^_^

Ely řekl(a)...

Hotaru: Tak předně strašně moc gratuluju k přijetí! ^^
Jinak, 17. listopadu jsem zevnitř nikdy neviděla, takže ti nemohu říct. Rozhodně ale neber například Šmeralku (nejmenší pokoje, společné záchodky i sprchy...)!
Blízko školy jsou moc pěkné koleje Generála Svobody a Fisherky - já sama jsem na G. Svobody a považuju je za lepší, protože mají oddělený záchod od koupelny, díky čemuž nikdo neposkakuje za dveřma se zkříženýma nohama a sprcha je velmi prostorná :)
Neředíny jsou prý taky krásné, ale jsou daleko :/

Hotaru řekl(a)...

Le ďakujem, ďakujem ^_^
Môžeš mi keď tak prosím napísať na môj mail senshiofdestruction@gmail.com (áno, príliš často pozerám Sailor Moon :D), mám na teba ešte ohľadom bývania etc. asi iba tak trilión otázok xD

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely