čtvrtek 26. července 2012

Radost za 0.11$ a krátce na téma Advik

Nedávno se mi opět zadařilo~ Přiznám se bez mučení, skupinu SMAP neznám a přihodila jsem spíše ze zvědavosti a v naději, že si alespoň něco počtu. Tedy, ne, že bych tu toho neměla požehnaně, ale jednak se mi úspěšně daří kupkami japonského čtiva prokousávat, za druhé bych udělala asi tak cokoliv, abych nemusela otevřít nová skripta, čehož důkazem budiž zopakování celé středoškolské francouzštiny.

Z časopisu se vyklubal jakýsi katalog zásilkové služby s jídlem, což v praxi příliš netuším, k čemu mi bude. Je krásné, že vím, co členům SMAP od nich chutná nejvíce a že bych si mohla na iPhone i Android stáhnout aplikaci, díky které by mi to i sami odříkali, nicméně jediný reálný důsledek existence tohoto mnohastránkového reklamního katalogu v mém pokoji je má zvýšená chuť k jídlu. Jelikož bych měla přibrat ještě zhruba tři kila, je to vlastně pozitivní O:)

V obálce obálka a v ní... obálka~
 Kdyby náhodou člověk nepoznal, odkud mu balíček dorazil ^^

Jinak, dnes začíná Advik. Všichni mě přesvědčovali, jaké bude hrozné horko, ale já se nenechala ve svém přesvědčení zviklat a sebevědomě prohlašovala, že se meteorologové pletou. A měla jsem, díkyGacktu, pravdu. Jen ať to prosím takto vydrží do víkendu!
Jsem velmi zvědavá, na jaké úrovni to letos bude, protože se opravdu účastním jen z toho škodolibého důvodů typu "Some people just want to watch the world burn." Z tohoto hlediska možná nepřijdu zkrátka, vzhledem ke zrušení avizovaného "japonského koncertu", kdy je najednou na programu česká skupina a co se tak dívám, veškeré dotazy na toto téma jsou okázale ignorovány (a propós, pokud byla skupina DX v plánu od prvopočátku, jedná se o záměrné klamání návštěvníků), také ale díky přístupu odpovědných osob na facebookové stránce, kdy se zodpovědní jedinci neváhají tazateli vysmát místo slušné odpovědi. Najednou jaksi s láskou vzpomínám na Animefest, ale rozhodně si ještě netvořím úsudek, to až na místě.

Zlepšením oproti minulému ročníku by mělo být například navýšení množství cen v tombole, tak uvidíme, třeba bude těch zlepšováků více. K již tradičnímu přesunu spacích prostor na místa na hony vzdálená se nevyjadřuju jednak proto, že se mě to letos přímo nedotýká, navíc se organizátoři k tomuto podrobně vyjádřili a člověk musí uznat, že chyba opravdu nebyla na jejich straně.

Nu což, s žaludkem na vodě (dva noční nájezdy na lednici) a absolutním spánkovým deficitem (dva NOČNÍ nájezdy na lednici), jdu se pomalu chystat~

7 komentářů:

Helena de Extasy řekl(a)...

jů tak jste to vážně byla vy, ta hubená Ely z přednášek (to je tak, když někdo čte články, až když nejsou aktuální)
tak to vám oficiálně oznamuji, že se vás bojím, máte takový zlý výraz *smích*

Ely řekl(a)...

Helena de Extasy: (Mám také vykat, nebo si smím zatykat?~ ^^) Ó můj bože ne, nezmiňuj prosím ty přednášky a když už, tak doufám, že jsi byla alespoň na té o Malice Mizer, kde jsem nemyslela, že se rozpustím zaživa! :D
Odkdy zlý, proč zlý? :D Já se snažím na veřejnosto tvářit jako naprosto mírumilovná bytost O:)

Helena de Extasy řekl(a)...

já vykám, jsem zvyklý, vy tykejte, nebo jak je libo *smile*
první jsem zaspal úplně, ale MM už byla zahrnuta do plánů, jenže nakonec jsem tak tak stihla Miruovu o Plastic Tree, ale viděla jsem vás nést nějaké náčiní a úřadovat tam, tak mi došlo, že zřejmě to drobné okorzetované bude Ely
Potom máte naprosto mylné představy, jak se mírumilovná bytost tváří *smích* Vypadala jste přísně a prudce respekt-budícně.
A byl jsem dost překvapen, jaký nosíte styl. Čekal jsem "normální" nebo aspoň světlejší (mluvíme o oblečení, ja) dítko

Ely řekl(a)...

Helena: Mužský rod komentujícího se jménem Helena? Jsem zmatena! :)
Ach, tož to je mi líto, že takto působím, skutečně jsem bytost ryze přátelská! ^^ Ó, já to oblečení střídám. Jednou takto, jednou černě a růžově do toho (A člověk si říká - když už má ty Malice Mizer, mohl by to vést tím... drsnějším směrem~)

Zoey řekl(a)...

Hej, kde si takovou perlu anšla? Já na ebayi nejsem schopna najít nic japonského a zároveň levného najít xD btw já třeba SMAP znám a občas i poslouchám xDDD

Ely řekl(a)...

Zoey: Tohle byla absolutní náhoda, kdy jsem kukla na ostatní aukce jednoho prodejce, na kterého jsem se dostala přes aukci právě končící :) Většinou ale koukám prostě na věci, co zrovna končí :3

Zoey řekl(a)...

Ely: asi se zkusím seznámit na ebayi i s aukcemi xD já si žila se svým nákupem vše za 20 korun, ale už mi to přijde silně omezené :D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely