sobota 2. června 2012

Drobná výhra – Tutuanna

Přestože se giveawayů účastním opravdu zřídka a tohle byl teprve můj čtvrtý nebo pátý, už podruhé jsem nějaký vyhrála! ^^ (Sice jsem byla až druhá v pořadí, ale i to se počítá, ne? :3) Po radostné zprávě jsem si trochu poskákala po bytě a už už se těšila na balíček od Shu s vyhranými ponožkami od japonské značky Tutuanna, což je obchod prodávající hlavně spodní prádlo a také právě ponožky~
Jejich ceny se mi zdají docela lidové, i když je mi jasné, že se s poštovným zřejmě nepěkně navýší a na běžné objednávání to tedy asi není.

Jelikož to dle japonských módních časopisů vypadá, že v létě budou u slečen v módě krajkované ponožky do sandálů, bude-li vývoj stejný jako až doposud, očekávám u nás tento trend až příští léto. Musím je tedy pěkně vynosit letos, neb jestli něco nesnáším, je to uniformita módy, kdy všechny naše obchody prodávají stejné věci a lidé je poslušně nosí, následkem čehož jsou k nerozeznání jeden od druhého.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

mohu poprosit o odkaz na shu?

Lucy řekl(a)...

Jsou neskutečně cute - i když do sandálů bych si je nevzala ani náhodou :D Ale to o uniformitě módy, to dokáže být někdy fakt otravný. Třeba teď neseženeš v krámech mikinu, která je jiná než v tomhle stylu http://www.buvolskateshop.cz/images/product/3379_mikina-volcom-arne-hydro-w_5534.jpg , divný materiály, svítivý barvy a pruhy přes ramena Oo

W-hime řekl(a)...

ty ponožky jsou cuuuuuuuuute ^^ (já mám jako jen obyčejné bílé a ty chuděry čekají, až si koupím boty, do kterých bych si je vzala, protože přímo do otevřených bot bych to asi nenosila :/ ačkoli na ostatních se mi to děsně líbí...)

Ely řekl(a)...

Anonym: Ach, vidíš to, vždyť jsem mohla dát do článku odkaz, jsem sklerotik :D
Zde! :)
http://teatrayskies.blogspot.com

Lucy: Jsem ráda, že mikiny už vlastně vůbec nenosím, elegantní svetr naštěstí sehnat stále jde ^^

WelWi: Ale když se ti něco líbí, měla bys to tak dělat, protože potom se přece budeš líbit sama sobě :)

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely