čtvrtek 14. června 2012

Další freebies! Kapibara-san a sladkosti~

Musím se přiznat, že jsem se před malou chvilkou projevila jako vskutku "dospělý" jedinec a dala si na jistou sociální síť status "Miluju Japonce! *___*", který ovšem momentálně naprosto vyjadřuje mé pocity. Tuto náladu zapříčinil balíček, který mi byl právě dodán, a od jehož obdržení se tvářím zhruba takto ":3" aneb jak by řekl můj otec: "děleno třema".
Už jsem psala o japonské obchodní ochotě a obětavosti v souvislosti s tím, jak jsem na sebe z obálky vysypala hromadu čajů zdarma. Že by odteď byly podobné praktiky na denním pořádku?

Před několika málo dny se mi povedlo skvěle zužitkovat desetikorunu a vyhrála jsem aukci na náplasti s Kapibara-san, již předem tušíc, že tu roztomilost nedokážu nikdy v praxi využít. Zakrvácet něco tak rozkošného? Na to nemám srdce.
Zřejmě už začínám znít jako Karel Gott, ale poměrně velký letecky zaslaný balíček jsem skutečně nečekala. Což jsem taky u jeho kuchání několikrát zopakovala. Než na mě vypadly sladkosti. Pak jsem už jen kulila oči. Zmateně jsem ohledávala roztomilé pochutiny a přemýšlela, kdo se spletl a proč mě Gackt (jakožto jediná božská entita, kterou uctívám) tak miluje. Poté jsem objevila i zmíněné náplasti a pochopila jsem, že se nejedná o omyl, nýbrž o lidskou laskavost.
"Děkujeme za nákup, přiložili jsme sladkosti, snad vás potěší." Ó ano, prosím!


コアラのマーチ neboli Koala's March jsou sušenky ve tvaru koaly se sladkou náplní uvnitř, v tomto případě jahodovou. Vyrábějí se například ale i kávové nebo medové a já doufám, že tyhle příchutě někdy ochutnám~
サッポロポテト (Sapporo Potato) jsou bramborové křupky. Opravdu bych chtěla napsat, jak moc dobré to vše je, ale jsem v poměrně přejezeném stavu a... když ono je to tak roztomilé!
Navíc mě docela zabíjí ty obaly. Na sušenkách je zezadu malá početní hra s mašličkami a křupky mají nahoře napsáno "Zde odstřihněte" a pod tím menším "Dávejte si prosím pozor, abyste si o odstřižený okraj neporanili ruku." Člověku jde z toho všeho na mysl jediné slovo: Aww! <3
(Člověku také právě došlo, nač se mu v praktickém životě hodí slovíčko "odstřižený okraj", které jsme měli ve skriptech)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mé chuťové buňky nepříčetně závidí sladkosti, a Pavlova psa nepřipomínám proto, že jsem dáma:-).

Jinak, souhlasím, s Japonci je radost dělat obchod. Na německé ebay jsem někdy měla pocit, že komunikuju s robotem, ale nechci generalizovat, takže byly to jen tři moje konkrétní případy. Když jsem pak od Japonky koupila album Mars, ve stavu, ve kterém bych já nedokázala udržet ani diamantové náušnice nikdy neodnesené z klenotnictví, a ona k tomu přibalila i Gacktův úžasný plakát, byla jsem tak v šoku, že jsem nebyla daleka psát e-mail, jestli jí ho mám zaplatit:-).

Jinak, obdivuji tvou odolnost, já bych přelézala ostnaté dráty, abych měla ospravedlnění ty věcičky na sebe nalepit.

~Shall, stále čekající na e-mail od federálů

P.S.: Ely, jak se řekne a napíše “odstřižený okraj”? Budu na sebe hrdá, když se to naučím, a pak (snad) budu mít prvního papouška, který to umí a můžu na YT:-).

Ely řekl(a)...

Shall: Nyní už můžu i prohlásit, že byly sladkosti lahodné a sledovat, zda se tvé chuťové buňky budou i nadále chovat tak vychovaně O:)

Tak ta byla tedy poklad! :) V takových chvílích pak člověk lituje, že má na feedback tak omezený počet znaků, protože já osobně bych jí tam snad v takovém případě nacpala i srdíčkové smajlíky :D

Ale takhle na ně budu moct navěky zamilovaně koukat! ^^

Je to 切り口 (kirikuchi) :) Snad si chudáček opeřená nezpřeláme jazyk :D

Monika Pulchartová řekl(a)...

Dobrý večer, náplasti jsou krásný. Kdepak jste je prosím zakoupila, ráda bych jej pořídili dceři :) Moni

Ely řekl(a)...

Monika Pulchartová: Zcela náhodně jsem na ně narazila u jednoho prodejce na eBay. Teď k němu koukám, zda je má ještě, ale místo toho už má jen drahou elektroniku.
Noví prodejci takto prodávají drobné levné předměty, aby si nahnali pozitivní feedback, a poté změní sortiment, což je bohužel i tento případ.
Zkoušela jsem hledat, ale vypadá to, že je nikdo jiný neprodává :/

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely