neděle 13. května 2012

Rilakkuma a přátelé


Sešity jsou ryze olomoucký několikakorunový náhodný úlovek. Přijde mi, že se věci podobného stylu poslední dobou dokonce i v takových těch levných obchůdcích s čínskými majiteli velmi rozmáhají a nestěžuju si. Žádné znásilňování motivu profláknutých postaviček, prostě "Vyfoťme nějaké plyše, zakomponujme ho do naprosto random věcí a plácněme to na cokoliv".

Proti známým postavičkám ale též samozřejmě nic nemám. Ačkoli takovou Hello Kitty nemám zrovna nejraději, věcí s Rilakkumou se u mě najde požehnaně. Abych rozšířila řady roztomilých předmětů, objednala jsem si s ním obal na kreditku. Překvapivě dorazily dva, což se mi v poslední době stává nějak podezřele často~ Dostala jsem tak jeden se Sentimental Circus, což musím okomentovat slovy "Yay!", neb tyhle postavičky, které je možno nalézt na stále větším množství výrobků, se mi zdají kouzelné. Stejně jako Rilakkuma jsou výtvorem japonské firmy San-X.

Samolepky Girls Generation byly očividně dárečkem k objednávce. I když bych ocenila spíše jiné skupiny, dívčiny si občas poslechnu, a proto mě mile potěšily. Jen jsem bohužel ten typ člověka, který raději podobné věci šetří tak dlouho, až jsou k nepoužití, místo aby je někam nalepil. Ten samý problém vlastně mívám i s pěknými sešity a deníčky, tentokrát si ale věřím a zakoupené sešity se donutím popsat třeba násilím.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Na kawaiing jsem příliš stará.
... vím, že jsem na něj příliš stará.
...
... ale jsou tak nádherné!

~ Shall

Ely řekl(a)...

Shal: Hihihi :D Na kawaii věci není člověk dost starý nikdy, pokud tuto svojí zálibu dostatečně obezřetně tají před ostatními! :D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely