sobota 28. dubna 2012

Trocha bilancování a záhadná klíčová slova

Jednou z funkcí Bloggeru, jež využívám snad nejčastěji, je možnost sledování statistik. Jsem totiž tvor zvídavý a přijde mi velmi zajímavé si pročítat, odkud ke mně lidé přišli a hlavně – přes co mě ve vyhledávači objevili.
Jelikož mé blogové počítadlo nedávno přesáhlo deset tisíc, což se někomu může zdát směšně nízké, ale mě to velmi potěšilo, rozhodla jsem se trochu bilancovat a vybrat klíčová slova, která mě pobavila nejvíce. Přestože v drtivé většině tento blog zobrazí někdo, kdo chce vědět více o BB creamu Missha (aneb napište správný článek ve správnou chvíli a do konce života odpovídejte minimálně na jeden kosmetický dotaz denně), občas se objeví i jiní... exoti.

Jednu dobu se mi například mezi klíčovými slovy objevovaly nejrůznější zdemolované předměty typu roztrhaný papír nebo roztrhaná krabice, a nutilo mě to přemýšlet, zda ve čtenářích neevokuju nějaké násilnické sklony. Občas u mě lidé hledají radu, kterou jim můj blog bohužel opravdu neposkytne – kam píchnout ucho nikomu neporadím, pakliže se nebojí rizika vykrvácení či přerušení nervových drah. Jak poslat balík poštou na druhou stranu sice vím, ale šíření takových informací nemá nejmenší cenu, neb Česká pošta je služba natolik záhadná, že žádný návod nemůže platit stoprocentně.
Lidé mají také tendenci se vyhledávači chlubit, jak jsem zjistila. Jsem byl v japa shopu. Prima. Zhubla jsem. ...Gratuluji?
Občas mě zřejmě považují za někoho jiného: Barbie styl oblečení nevedu, kawaii Češka bohužel nejsem, stejně jako si o sobě nemyslím, že bych byla velmi vysoká Japonka. Anglická studentka z 19. století zřejmě nepotřebuje žádný komentář, jakkoli je ta idea zajímavá.
Nezřídka se naopak vyhledávající velmi přesně trefí. Definice weaboo může být chvílemi považována za přesnou, přiznávám.
Čas od času ale prostě vůbec nechápu, co se někteří jedinci snaží vyhledávači sdělit. Automaty a gramatiky, obrázky o přijmu kreditek v obchodě, deníčky jednorožce, chuť kapibara... On se někdo chystá jíst kapybaru?

Ale teď doopravdy. Jsem vděčná za každého, komu můj blog stojí za návštěvu, ať je jakkoli krátká. Nebo jakkoli náhodná, neb rčení "Cesty Boží jsou nevyzpytatelné." bych v tomto případě změnila na "Cesty vyhledávačů jsou nevyzpytatelné."

Na závěr snad jen... prosím, nejezte kapybary, jsou to má oblíbená zvířata!

3 komentáře:

trb řekl(a)...

jj, google statistiky je i moje oblíbená kratochvíle. asi nejkurióznější dotaz (tedy kromě těch se sexuálním podtextem jako bod g u ženy) bylo "jak se jmenuje stát, který v kalendáři vynechal 30. prosince".
ale občas ke mě přijde někdo naprosto správně, třeba když se zeptá "nejlepší blogerky"

Ely řekl(a)...

trb: No tak to je nádherný dotaz! :D Ach, snad i já budu mít někdy takový úlovek ^^

grey_lemur řekl(a)...

to jsou fakt perly :))

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely