středa 11. dubna 2012

Krátký příběh božské komunikace

Mám vymyšleno i mnoho alternativních nadpisů, například "Jak mi způsobit infarkt snadno a rychle". Podnadpisem budiž – Gackt je meanie. Milujeme ho ale i přesto~

Stalo se takhle nedávno, že mé vystresované já pod vlivem velmi silné kávy podlehlo podivnému nutkání. V mozku cosi přeskočilo na jinou kolej a já si řekla, proč bych se neztrapnila před Bohem? I otevřela Ely mail a sledujíc diskuzi kde si slečny povídají o tom, že Gackt často požádá o nějakou fotku, kde se dotyčná fanynka směje, ve zmíněném překofeinovaném stavu vyštrachala v počítači usměvavou fotku (je to ta, kterou vidíte vpravo nahoře zde na blogu), nasadila i za monitorem falešný sladký úsměv a jala se psát milých pár vět o tom, jak chce Gacktovi usměvavou fotkou zpříjemnit den a šířit dobrou náladu. Vážně, přeskočilo mi, povídám.
Odesláno ve dvě v noci japonského času. Říkala jsem si, že to je pro toho nespavce naprosto ideální chvíle k trávení volných chvil na počítači. Leč když minuly téměř dva dny, bylo mi jasné, že jsem se právě zařadila k tisícům (desítkám tisíců?) ignorovaných. On potvůr někdy odpovídá i na Twitteru, ale zřejmě to chce sakra štěstí.


Můj úsudek byl chybný, božské cesty jsou totiž zřejmě nejen nevyzpytatelné, ale i pomalé, neb později druhý den dorazila vše říkající, milá a slovně naprosto vyčerpávající odpověď: "To je poprvé, co mi píšeš?" (Úplně slyším ten suchý tón =_=) Tož tím se asi mé internetové úspěchy, jež zatím čítají pouze výhru v jednom giveawayi, znatelně rozrůstají, říkala jsem si.

Dalšího rána se mi už dostalo milejší zprávy. Po dotazu "Odkud vlastně jsi?" jsem se z hlavy snažila vytěsnit předchozí kamarádčinu poznámku, že mi určitě odpověděl jen proto, že jsem z nějaké země, o které nikdy neslyšel. Stále je to ovšem lepší než teorie další mé drahé přítelkyně, která navrhuje možnost, že mi odepsal, protože jsem ho šokovala tím, že jsem mu jako jediná z mnoha dívek neposlala fotku nahou, ale fotku úsměvu. Ehm.

Kolem oběda mi dorazil další email a mě po jeho přečtení málem vypadly oči: Gackt-se-mnou-flirtuje. A co ví o Česku? Že tu jsou krásné ženy. Vážně, zprvu jsem si myslela, že je třeba někdo placený, aby za něj odpovídal. Ono by to bylo logické vzhledem k tomu, že mu údajně chodí až 2000 mailů denně, jak jsem se kdesi dočetla. Že bych ale nakonec přeci jen byla takový šťastlivec, že jsem se skutečně dočkala autentické odpovědi? Tohle totiž ZNÍ jako Gackt. No, ať je to jakkoliv, rozhodně to byla skvělá zábava ^^ Tímto totiž naše krátká emailová komunikace skončila.

Možná, že jsem mu přece jen měla poslat nějaký akt, třeba bychom si povídali doteď.

P.S. Bůh očividně neumí dobře anglicky, ale pšš~

21 komentářů:

Ayuku řekl(a)...

Dobře, pokusím se tě trumfnout a napíšu do rádiového pořadu, který hostují KinKi :P

Ely řekl(a)...

Ayuku: Fajn, jsem zvědavá! :D

Katuka řekl(a)...

tak teď ti závidím, protože mě nikdy neodpověděl ani na twitteru ani na mail...je fakt, že ten mail bych nikdy, NIKDY střízlivá neposlala :D
On má bůh svou, ehm, verzi angličtiny :D

Ely řekl(a)...

Katuka: Tož já se asi opravdu začnu cítit vyjímečně, neb mě už teď prostě odpovídá skoro obratem, nevím čím to :D
Samozřejmě tato verze angličtiny je jediná správná a vlastně - to my ostatní anglicky pořádně neumíme O:)

Curly girl řekl(a)...

OOO MŮJ BOŽE. To bych měla infarkt taky.Dokonce několikanásobný XD. Miluju tvoje články. Gackt je prostě úžasný:0) Snad se můžu zeptat. Posílala jsi tu fotku na email co má na Twitteru?Nebo jiny?

Ely řekl(a)...

Curly girl: Jak tak koukám na jeho Twitter, tak ano, přesně na ten :) Copak, jdeš psát? Ať vím, či mám držet palce :D

TSal řekl(a)...

Lol, asi jsi mezi jeho fanynkami vynikla. A jak jsem tak některé poznala, tak nejspíš intelektem v plusových hodnotách XD

Ely řekl(a)...

T'Sal: To mi sice velmi lichotíš (<3), akorát si nejsem zrovna jistá, nakolik šel můj intelekt v takovém mailu, co jsem poslala, poznat xD

TSal řekl(a)...

To se prostě pozná podle aury xD

Curly girl řekl(a)...

Děkuji, že jsi to potvrdila:0)
Docela si mě navnadila, ale stále váhám.
Si říkám, proč by zrovna mě odpovídal:( a nebo akorát ze sebe udělám trubku. Ale ty mi dodáváš odvahu:0)

Ely řekl(a)...

Curly Girl: Musíš si říct, že třeba budeš mít velké štěstí a odpoví a že mu denně píše 2000 holek maily typu "Miluju těěěě!!!!", takže když napíšeš něco jen trochu normálnějšího, žádnou trubku ze sebe udělat nemůžeš. A i kdybys napsala přesně tohle, kdo se to dozví? :)

Curly girl řekl(a)...

Máš pravdu. Vykouzlila jsi mi úsměv na rtech.
Moc děkuji za podporu:0)

Ely řekl(a)...

Curly girl: ^^ Tož budu držet palce, ať se ozve~ :)

Strashidlo řekl(a)...

*nenápadně našeptává* Ať se jede podívat do Prahy, je tam hezky...

Ely řekl(a)...

Strashidlo: Však já mu psala, že když si myslí že je to pěkné město s hezkými dívkami, ať přijede - nějak na to nereagoval a odpověděl mi až na druhou část mailu :D

Strashidlo řekl(a)...

Ely: Potvorák...

Vivi-chan řekl(a)...

Gackt! Wihi :3. Tak to abych napsala do AMUSE, možná někdo z mých oblíbenců odpoví :D.

Ely řekl(a)...

Vivi-chan: Ono to vždycky stojí za to to zkusit - člověk nemá co ztratit a akorát může být neskutečně potěšen, když někdo odpoví :)

Ellene řekl(a)...

musim uznat, ze som to vyskusala a...odpisal :D takze teraz neviem co si mam o tom mysliet, urcite to za neho pise nejaky skaredy manazer, ale...ta sanca tu vzdy je lol

Ely řekl(a)...

Ellene: A nebo jsi skutečně jedna z vyvolených :D Protože co jsem se tak s lidmi bavila, on skutečně skoro nikomu neodepisuje :D

Ellene řekl(a)...

:D tak to by bolo mile, vacsinou nemavam take stastie, ale uz sa nejako neozyva... nevadi :D na chvilku to rozhodne potesilo, mozno si spomenie...

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely