úterý 28. února 2012

Vysněný nákup

Nedávno se mi takhle zdálo, že jsme šly s WelWi do antikvariátu a ona si tam koupila jakousi skvělou knihu, ze které měla velkou radost. Byl to jeden z těch velmi živých snů, na které musíte stále myslet. Proto jsem si usmyslela, že do antikvariátu prostě musíme zajít. Bohužel ostatním lidem se argumentování typu "Zdálo se mi o tom, tož tam jdem!" nezdá natolik logické jako mě, ale do města jsme se nakonec po menším nátlaku a přesvědčování z mé strany vydaly.
Paní v antikvariátu mě nicméně chápala a popřála nám šťastné hledání. A ono šťastné bylo. Mimo jiné jsme totiž objevily Největší rozkošnici od Ihary Saikakua nebo knihu Lidé z rodu Nire od Moria Kity, obě ukořistila WelWi. Jelikož mě láká jak čtení z prostředí nevěstinců tak kniha odehrávající se v psychiatrické léčebně, plánuju si v budoucnu oboje vyprosit, jen co bude trocha času navíc.
Navíc jsme objevily i něco čínského pro toho mého čínomilce, takže ve finále jsme odnášely pěknou hromádku a využily akci 3+1 zdarma.

A já si jakožto občasný milovník všeho infantilního po cestě v krámku našich z Číny pocházejících spoluobčanů přibrala ještě deníček s Rilakkumou, doplňujíc tak sadu propisek o ladící zápisník. Samozřejmě ho vůbec na nic nepotřebuju, ale snad se využití časem najde. Gumy Monokuro Boo byly do košíku přihozeny rovněž, už podruhé, neb mě několik dní předtím překvapilo, jak taková levňoučká kravinka dobře gumuje. Nevím, z čeho je to vyrobené a ani to nechci vědět, ale svůj účel plní na jedničku.


1 komentář:

grey_lemur řekl(a)...

lidé z rodu nire jsem taky ulovila v nějakém antikvariátu a nedočetla jsem je. nesympatické postavy :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely