sobota 18. února 2012

Korunové nákupy – roztomilé furikake

Zřejmě jsem zdokonalila svou schopnost vyhrávat aukce za korunku. Způsob nákupu, kdy nový prodejce zoufale potřebuje pozitivní feedback a prodává proto maličkosti za pakatel, mi vyhovuje. Já denně dostávám dopisy z Japonska s milými vzkazy a čaji či drobnosti na vaření, prodejce dostane krásný komentář. A moje sbírka známek si taky nestěžuje. Pevně doufám, že se mi v příštích dnech podaří ukořistit i nějaké sladkosti~

Prozatím tu mám hromádku furikake, další je na cestě. Bylo tedy rozhodnuto, že si přes víkend udělám hromadu rýže, aby se hromádka furikake zmenšila. Vyzkoušela jsem zatím vaječné s Rilakkumou. Opravdu to rýži dodá úplně jinou chuť a překvapivě mi vydrží i na několik jídel.

Použiju-li eufemismus, nejsem zrovna masomilec. Proto jsem se snažila vyhrávat hlavně zeleninové nebo vaječné, přesto jsem ale později v kupce sáčků objevila i něco kravičkového a rybího. Nechtěl by nějaký Olomoučák?
Řasy nori v minibalení mají ideální tvar na onigiri. Holt se během příštích víkendů tiše a spokojeně udusím rýží~

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to je super...po přečtení tvého článku jsem neodolala a pořídila si účet na ebay a paypal tak uvidim jestli budu mít štěstí:) jinak jak se prosim tě jmenuje ten prodejce od kterého jsi nakupovala?

Ely řekl(a)...

Tito prodejci se jmenují pokaždé jinak, jakmile získají dostatečný feedback, orientují se na jiné zboží. A když potřebují rozjet nové obchod, začínají zase těmito maličkostmi. Takže každá z těch věcí má jiného prodejce ;)

Anonymní řekl(a)...

aha takže to chce furt to sledovat...díky za info, doufám že v nejbližší době na někoho takového narazím:)

Domi řekl(a)...

Juu tolik dobrotek ^_^ nejvíc závidím to Rilakkumové XD

Anonymní řekl(a)...

hele ty dopisy rozváží česká pošta nebo někdo jiný?

Ely řekl(a)...

Samozřejmě že Česká pošta, kdo jinak by u nás roznášel dopisy? :)

Anonymní řekl(a)...

já nevím třeba ups, dhl a tak, jsem si nebyla jistá...

Ely řekl(a)...

Nene, úplně obyčejně, kurýrními službami by se to neskutečně prodražilo, pokud tedy vůbec rozvážejí i dopisy :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely