pátek 20. ledna 2012

Japonský čaj a singl Itsuka od Yuzu

Extrémně levné nakoupení aneb objevujeme skvělé stránky eBaye (aneb musím se přiznat, jsem docela zvědavá potvora).
Někteří prodejci občas potřebují nahnat feedback, protože jsou noví a potřebují mít dobré hodnocení, aby mohli prodávat dražší věci a lidé se nebáli je od nich nakupovat. A někdy zase objevíte obyčejného člověka, který se v prodeji moc nevyzná a zvolí poštovné zdarma mezinárodně, bohužel velmi drahou metodou, přes USPS. Oba dva zmíněné typy mají až podezřele levné zboží, které se mnoho lidí bojí kupovat vzhledem k tomu, že nemají skoro žádný feedback.
Tak nebo tak, když na někoho takového narazí člověk jako já, je to skvělá náhoda. Pro mě jsou to takové menší Vánoce. Vždy mě zajímá, jestli druhý typ prodejce zboží opravdu pošle nebo se z obchodu vymluví (vždy souhlasím a nikdy nedělám problémy). Pokud však zvolí první možnost, všechna čest, opravdu.

Koupila jsem takto v poslední době CD od japonské kapely Yuzu a dva sáčky japonského čaje. CD mě stálo dolar, prodejkyni na poštovném pět, a já jí za to obdivuju a klaním se jí. Nečekala jsem, že se to prodá takhle nízko, a ona je opravdu dobrá, že nechtěla obchod zrušit. Ty dva sáčky mě stály korunu jeden a prodejce to udělal opravdu jen kvůli feedbacku, takže výhodné pro obě strany. Aneb choďte potom do čajovny, když se vám daří tohle. Pakliže trávíte celý den u počítače, není špatný nápad si do nějakého panelu otevřít i eBay a po podobných výhodných obchodech sem tam hodit oko.


Když jsem si našla ゆず (Yuzu) na Youtube, jejich tvorba mě opravdu příliš nezaujala. S odstupem času ale musím říct, že je to pohodová hudba, která se dobře poslouchá. A líbí se dokonce i máti, takže se nemusím zavírat do pokoje a hrát si na karanténu, jak to tu máme po většinu času.
ゆず je japonská dvoučlenná skupina hrající převážně pop. Spolu tvoří už od roku 1997 a rozhodně nepatří k mainstreamu, což částečně ospravedlňuje mou předchozí neznalost. いつか (Icuka) je singl z roku 1999 a celkově obsahuje tři skladby – いつか (Icuka), 出口 (Deguči) a 始発列車 (Šihacu Rešša)


Zelený čaj Ói Oča Hódžiča od Itoenu je čaj pražený, který proto nemá barvu zelenou, ale je hnědý do červena. Letěl z Fukuoky letadlem a doma byl za několik dní. Takže v pondělí dostanu chuť na čaj, zaplatím dvě koruny a do pátku je z Japonska doma.
Chuťově je skvělý, což je bohužel zrovna ta špatná varianta. Prodejce totiž zřejmě zjistil, že se mu poštovné do ČR ošklivě nevyplatí a zasílání do naší republiky zrušil. Ach.
Uklidňuje mě, že mám ještě na cestě furikake (takové to sypání na rýži), taktéž za korunu ♪

Ach ano, a vypadá to, že píšu fejeton o životě studenta japonštiny pro fanzine Animefestu. Jsem hrozně nadšená, ale nejsem si zcela jistá, zda někdo spolu s touto nabídkou nepřecenil zároveň mé schopnosti.

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, můžu se zeptat jak za ty objednávky platíš? Já bych si chtěla něco objednat a platit kartou ale všude inzerujou jak ty internetové prodejny si z karty strhnou víc než by měly a tak, ještě jsem se koukala že jsou docela vysoký poplatky bance za zpracování platby do zahraničí...myslíš že by se to dalo zaplatit nějakým převodem na účet, třeba z pošty nebo přes payplus?

Ely řekl(a)...

Ahoj~
Platím zásadně přes PayPal, což je nejpoužívanější metoda při internetových nákupech :) S ostatními bohužel nemám žádné zkušenosti :(

Anonymní řekl(a)...

a to ho máš napojený na kreditku?

Ely řekl(a)...

Yup, přesně tak :)

Ayuku řekl(a)...

Yuzu jsem slyšela zpívat Itsuka naživo a přišlo mi to mnohem lepší než CD, jak už to u japonských interpretů bývá :)

Hm, takže, jdu si založit Paypal XD
Bylo načase... a se současnou internetovou politikou se to asi i vyplatí :/

Ely řekl(a)...

Jé, on je dokonce i někdo zná? :D Ayu nezklamala :)
Hihihi, příjemné nakupování! :D

Ely řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Ayuku řekl(a)...

Znám pěknou řádku japonských zpěváků v rozmezí zhruba šedesátá léta až dnešek, jen tak někdo mě nepřekvapí :D

Ely řekl(a)...

Encyklopedie :D

Ayuku řekl(a)...

Jinak se mi od Yuzu líbí Hey和 :)

Ta Mastercard mi nefungovala (jako všem), takže jsem od příštího týdne pyšným vlastníkem karty Visa ^^

Ely řekl(a)...

Ayuku: Jé, tož doufám, že už to bude OK! :) Opovaž se mi konkurovat v aukcích >:D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely