úterý 27. prosince 2011

Vánoční nadílka

Každý den jsem čekala s foťákem v ruce, až se nebe umoudří a pustí mi do pokoje alespoň trochu světla, abych si mohla vyfotit svou vánoční hromádku. Nedočkala jsem se. Tož dnes jsem si to světlo vyphotoshopovala, neb odpoledne odjíždím směr Praha.
V iPhonu je aplikace kalendář. Výrobce ji patrně vyvinul s tím, že si do ní lidé budou pravidelně zapisovat. Já mám ve svém kalendáři celoročně dvě poznámky – letní a zimní výprodeje. A nastal čas pro druhé zmíněné~


Tož jsem se konečně vrhla na Angel Sanctuary. Moje dlouhá sběratelská cesta začíná. Sice jsem na tom stále lépe než trenéři Pokemonů, neb jich nechci 150, ale vystačím si s dvaceti, stejně je to ale úctyhodné číslo a zároveň nejdelší série z pera Kaori Yuki.
Pakliže by se někdo divil, na jakém hadru to fotím, jedná se o tylovou sukni z Tally Weijl jakožto nejpraktičtější část oblečení v mém šatníku. Pokud zrovna není pod nulou, nosívám podobné pořád. Dobře, nosívám téměř stejné. Fajn, mám asi pět identických sukní. Ale je lepší mít zásobu, než aby člověku něco došlo, že?

S vařičem na rýži, nazývejme jej familiérně rýžovar, mě máti dostala. Opět několikrát překročila rozpočet, jež sama pro tyto svátky na jednotlivce stanovila, ale budu se snažit to přehlížet a prostě budu nadšená. Při nákupu údajně prodavačky nevěděly, k čemu to slouží, ani jak se používá. Milé.
Není to žádný gigant, přesně pro mé potřeby. Rýži opravdu připraví skvělou a díky perfektnímu materiálu hrnce se nic nepřichytí, nicméně je poznat, že se jedná o přístroj nejnižší cenové kategorie od Sencoru. Při vaření kolem prská do bíla zbarvenou vodu tak vehementně, že je v dosahu půl metru po přípravě pokrmu vše poprskané a kropenaté a nedá se s tím bohužel dělat nic, než daný rádius potom umýt.

S keramickým muffinem mě dostala kamarádka, je úžasný a klidně bych takových upotřebila více.
Ze všeho nejšťastnější jsem ale z toho, jakou radost měli ostatních z mých dárků, jakkoliv tuctově to zní. Ave eBay! <3
Duch Vánoc je potvora, při psaní článku jsem neustále používala takovou přemíru smajlíků, že se na to vůbec nedalo koukat, musím se krotit.

5 komentářů:

W-hime řekl(a)...

Jako materialista bych své Vánoce shrnula jedním velkým a naštvaným ,,grrrr"! A ohledně tvých dárků - pořád je mi to děsně blbé.

Ely řekl(a)...

Tak na jednu stranu věci chceš, a na druhou se cítíš blbě, když ti něco dám? :D

W-hime řekl(a)...

To jo, ale když někdo řekne, že má pro VŠECHNY dárky asi za dvacku, tak se podle toho orientuju. No což, prostě si tě budu obdarovávat postupně a budu děsně happy :D

Ely řekl(a)...

Welwetko, po sté, mě je úplně fuk, kdo mi toho dá kolik :)

W-hime řekl(a)...

Jenomže já jsem já a já jsem řekla, že chcu :P

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely