sobota 12. listopadu 2011

Závislost jménem Dance Pad

Je tomu už déle než rok, kdy mě poprvé napadlo, že ta zábavná skákací hra, jež jsem do té doby viděla pouze na conech, by šla pravděpodobně provozovat i doma. Otevřela jsem eBay a za 14 dní byl můj první dance pad doma. První a zatím poslední, neb stále žije. Přežil i doby, kdy jsem skákala 70 songů denně (na rozdíl od klenby mého pravého chodidla...). A přežil takhle rok. Úžasná věc~

Za ten rok užívání jsem stihla touto skákací posedlostí nakazit snad všechny známé, kteří v té době navštívili můj pokoj. Všichni tihle lidé po dance padu házeli očkem a když jsem jim nabídla hru, během několika minut podlehli a opouštějíce náš byt, domlouvali jsme se na podrobnostech koupě.
Poslední dobou, kdykoli přijedu z Olomouce, pořádáme s kamarádkou skákací sobotní večery. A k tomu samozřejmě potřebujeme další dance pad, protože ve dvou je to nesrovnatelně lepší. Proto jsme obě nadšené, že konečně dorazila její podložka a my si můžeme vyskákat duši z těla.

soft pady
Celá tahle skákací mánie vznikla (překvapivě) v Japonsku. V roce 1998 se objevily první herní automaty společně se hrou Dance Dance Revolution od Konami. Hráč provozuje cosi mezi tancem a skákáním a snaží se do rytmu šlápnout na správné políčka, vždyť kdo by tohle neznal.
Herní automat si ale obyčejný smrtelník pořídí domů těžko. Bohatější z nás si můžou užívat volné odpoledne na hard padech, běžní uživatelé však vystačí se soft padem. Musím se přiznat, že i kdybych na ten hard pad našetřila, stejně bych asi volila měkkou podložku. Jakkoli to není správné, někdy je prostě potřeba se trochu sklouznout 0:)

Zpočátku bylo možné hrát hry typu DDR pouze na konzolích, potom se ale objevila Step Mania, volně šířitelný počítačový program, jež je kopií Dance Dance Revolution. A potom se na trh dostal In The Groove od firmy Roxor, moje láska. In The Groove na rozdíl od Step Manie není freeware, ale říkejte to těm dobrotivým duším na torrentech, že~ Navíc poté, co Konami podnikla jisté právní kroky proti Roxoru a vydání další verze bylo zrušeno, nemyslím, že by někoho nelegální šíření trápilo tak, jako kdysi.

V praxi tedy není problém ani sehnání dance padu, ani stažení programu. Problém nastává až se sousedy citlivými na hluk a dupání. Jsem dodatečně neuvěřitelně vděčná dědovi, který projektoval náš panelový dům a věda, že jeho potomci a vnoučata jistě nebudou patřit k nejtišším, nechal nám preventivně udělat dvojité podlahy. Nikoho tak svým dusáním, přestože jsem se naučila dopady tlumit, neruším. Nejsem si však zcela jistá, nakolik je taková zábava uskutečnitelná v obyčejných panelácích s takřka papírovými stěnami, podlahami a stropy bez toho, abyste přivedly sousedy na pokraj šílenství.

Dalším problémem je zdraví. Jakkoli se člověk zpočátku směje úvodnímu varování o tom, že si může ve vysokých rychlostech přivodit zranění – ona je to pravda. Pokud jste se v ITG dostali kamsi na úroveň sedm a výš, skáčete často a cítíte poté bolest chodidel, pozor na to! Je bohužel možné si takhle skvěle zvrtnout namáhaný kloub (vyzkoušeno) nebo odrovnat klenby (taktéž vyzkoušeno). Pokud by jakákoli bolest při hopsání delší dobu přetrvávala, rozhodně neriskujte a skákat přestaňte, minimálně na několik měsíců. A nebo se prostě nechte jako já přijmout na vysokou školu do jiného města a odstěhujte se. Časový pres zajistí skákání pouze v únosné míře~

Oh a mimochodem, jak se v naší domácnosti pozná, že se blíží Vánoce? Takto:


11 komentářů:

W-hime/WelWi řekl(a)...

Ta kupa balíčků je velmi vtipná :D Aneb mě dokonale vyděsila, jelikož nemám páru, co komu koupit! :D

grey_lemur řekl(a)...

tak to je slušná hromádka :))

Curly girl řekl(a)...

Téééééda. Dance Pad jsem jednou zkoušela na jednom veletrhu. Děsná prča XD a od té doby po něm toužím.......A s těmi Vánoci jsi mě teda dostala XD, PROTOŽE u mě to vypadá podobně XD

Curly girl řekl(a)...

Ještě prosím tě, nemůžeš sem hodit odkaz, kde jsi si objednávala Missha BB cream?Když už to máš vyzkoušeny? Děkuju :0)
Zkoušela jsem od Skin 79 Hot Pink BB Cream, ale přijde mi, že se mi hodně plet mastí. Tvoje rezence mě hodně zaujali. Předem díky.

Ely řekl(a)...

WelWi: Prostě nějakou kravinku :)

Curly girl: Určitě si někdy udělej radost, je to skvělá zábava! :)
Missha BB cream mám odsud: http://tiny.cc/0xm7m
Prodejce má většinou vše, co hledám, a je velmi spolehlivý a ochotný. Věci jsou doma za týden a dokonale zabalené. Má taky vypsané výrobní data BB creamů, takže víš, že si nekupuješ něco rok po výrobě :)

Se Skin 79 mám stejné zkušenosti :/ Jsem ráda, že zaujaly~ :)

Hotaru řekl(a)...

S mojim drahým som minule tancovala na tom tvrdom a nereagovalo mi to, kým som na to nedupla celou silou -_- môjmu drahému to išlo oveľa ľahšie, je možné, že by som bola na to moc ľahká, keď mám niečo okolo 50 kg alebo som proste len n00b a musím trénovať viac? :D

Ely řekl(a)...

Je možné, že na hard pad to chce prostě trochu jinou techniku, i když s tímhle jsem osobně problémy nikdy neměla a to nevážím o moc více :)
Holt potom jedině ten soft pad, s tím problémy určitě mít nebudeš :)

Hotaru řekl(a)...

a možno mi to jednoducho jedine nejde, to aby som spravila prijímačky na UPOL a budem mať v tebe rovno parťáčku na DDR sessions :D to sa hodí, lebo nemám s kým iným :D

Ely řekl(a)...

Vzhledem k tomu, že hodláme na kolej pořizovat dva dance pady (chudáci studenti, co budou bydlet pod námi :D), není problém! :D

Zoey řekl(a)...

mě podobná hromádka teď nedávno přišla taky xD

Ely řekl(a)...

Zoey: Shopaholismus :D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely