pondělí 7. listopadu 2011

"Menší" nákup korejských laskomin a návštěva drahého

Slíbila jsem kamarádkám, že jim z pražských obchodů s korejskými potravinami a laskominami dovezu tašku sladkostí, a též jsem to splnila. Bohužel jedna taška není nijak závratné množství, přesto ale když se to dalo dohromady s nákupem Išky, hromádka to byla pěkná.


Křupky s příchutí Sweet Potato jsem chtěla zkusit už delší dobu, a byly opravdu moc dobré, slaďoučké, určitě doporučuju vyzkoušet. Navíc prostě nedokážu pochopit, jak české chipsy mohou mít nějakých 500 kcal, když tahle dobrota má pouze 140. To je jedna z věcí, které jakožto tvor žravý dokážu ocenit.
Ochutnávku Choco Boy nechávám na kamarádkách. Je to korejská verze japonských きのこの山 (Kinoko no Yama), tak snad budou alespoń tak chutné, jako jsou roztomilé.
Kanchyo stejné jako minule. Viděly jsme i speciální valentýské, ale bohužel už jsem měla nakoupeny tyto a limitovanou edici jsem tedy nechala ležet v regálu Korea Martu. Když už jsme u těch japonských sladkostí, japonská obdoba Kanchya se jmenuje Hello Panda.


Velké krabice vzadu obsahovaly koláčky stejné jako bývá daifuku, čili ze sladké rýže. Vevnitř ale nebyla fazolová pasta, nýbrž čokoláda, kterou byly koláčky také polité. Lahůdka, opravdu. Přiznávám, nápis tentokráte nepřeluštím, jako spousta dobrých věcí byla ale i tato od Lotte. Nikdy jsem si neuvědomila, jaký gigant Lotte je, než jsem viděla jejich logo na polovině našeho nákupu.

A když už o jídle – v neděli jsem neodolala a k snídani jsem zamířila do Paul's pro makronku s tím, že už téhle sladkůstce prostě musím přijít na chuť. Vanilková byla delikatesní, opravdu, takže z části odvolávám své prohlášení o tom, jak nechápu, co je na nich tak speciálního.

Jak už jsem taky zmínila v minulém článku, část víkendu jsem strávila s homo japanese, totiž živoucím exemplářem druhu, jež dlouhodobě v rámci studia zkoumám. Rozhodl se mě v rámci své návštěvy Evropy poctít svou návštěvou.
S drahým jsme tudíž propovídali více než polovinu noci, je to totiž skvělé, moci si promluvit o nějaké zemi s jedním z jejích obyvatel. Probrali jsme opravdu vše: školství, pasy, řidičské průkazy, cunami, japonský vkus, mladé lidi, korejskou hudbu v Japonsku... a bylo velmi zajímavé o všem tomhle slyšet. Bála jsem se, že mě za moje neustálé dotazy zabije, ale ochotně se se mnou dal do řeči na jakékoli téma.
I když v jednu chvíli mě málem skutečně zabil, ovšem nechtěně – když jsme tak mezi řečí zjistili, že občas zajde na skleničku s jedním z mých nejoblíbenějších zpěváků. Nechala jsem Andra pozdravovat, svět je malý.

23 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Prostě úžasný

Anonymní řekl(a)...

Prosím tě, kde v Praze se dá nakoupit tolik mňamky?? Můžeš mi dát adresu?

Ely řekl(a)...

Nad Náměstím míru je Arirang :)

Lidii, proč si mi tu všichni hrajete na anonymy, já bych ráda věděla, s kým si píšu :(

Curly girl řekl(a)...

AHOJKY, jeden anonym se hlásí:0)
Máš moc pěkné stránky. Jsem moc ráda, že konečně někdo píše o Japonsku,sladkostech,kosmetice......
Jen tak dál:0) Edit

Anonymní řekl(a)...

No, tak se hlásí anonym z předpředchozího článku, páč nechce být pleten s jinými anonymy :-P říkej mi třeba Stalker :D ale ne, takovej úchyl nejsem, prostě Ren ;)btw, zatím mi ještě balíček nepřišel, ale už se na něj těším jak na Vánoce, a cítím že na mě začíná lézt nakupovací mánie :D Ach ten ebay, ach ty Vánoce, ach ty tvé stránky plné inspirace - budete si to muset vyřídit s mojí peněženkou! :D
Ren

Ely řekl(a)...

Curly: Moc děkuju! <3 Já jsem zase ráda, že to někoho baví číst~ :)

Ren: Oh, tak to držím palce, aby přišel co nejdřív, a aby byl můj drahý stalker spokojen! :)
Myslím, že nebude problém vyřídit si to s tvou peněženkou. Jestli je tak prázdná, jak popisuješ, moc síly mít nebude 0:D

bittersweet řekl(a)...

Až budeě příště u Paula, určitě vyzkoušej malinovou makronku, stala jsem se na nich závislá, od nich mi asi chutná nejvíce (už jsem zkoušela i čokoládovou /dobrá, ale na mě dost hutná/, vanilkovou, pistáciovou a pralinkovou) :)

PS: máš zajímavý blog, trochu to tu proklikám, až budu chtít oddálit učení na zkoušky :D

Ely řekl(a)...

Děkuju za doporučení, určitě vyzkouším! :)

Děkuju za pochvalu~ ^^ Smím se ptát, kam se hlásíš? :)

bittersweet řekl(a)...

no, já tím myslela zkouškový ;) jsem teď ve třeťáku Britsko-amerických studií, co se týče Mgr studia, ještě jsem si zcela neujasnila priority, ale nějaký plán se už v té mlze rýsuje :D

Ely řekl(a)...

Ach tak! :)
Tož držím palce, ať se nejlépe narýsuje brzy celý :D

Nikča:) řekl(a)...

Když tak pročítám články, tak mě tenhle fakt zaujal, protože jedu příští týden do Prahy a díky tomu mě napadlo, že bych se tam zastavila a pár těch dobrůtek koupila, ale vůbec nwm co..poradíš prosím??:)

Ely řekl(a)...

Hmm, ono je všechno dobré :) Často mívají ty Sweet potato křupky, ty jsou skvělé :)

Nikča:) řekl(a)...

mňamí..tak to si dám..:D..takže není nic čemu bych se měla vyhnout??Já moc nemusim přeslazené věci..:D

Ely řekl(a)...

Tak v tom případě bych si akorát dávala pozor na slazené limonády, protože kamarádka si jich teď několik koupila a byly na ni příliš sladké, jinak mě nic nenapadá :)

Nikča:) řekl(a)...

Ok..tak těm se vyhnu..dík:)

Pandagirl^^ řekl(a)...

Skvělý článek, velmi skvělý xDD... (jojo žrout sladkostí :D). Jinak bych se chtěla zeptat, ty červené krabičky na první fotce, myslím si, že to je pocky nebo něco podobného. Kolik asi stojí? :)

Ely řekl(a)...

Pandagirl: Uff, těžko říct. Stávaly kolem 25Kč všude, ale poslední dobou vše díky zvýšenému zájmu podražilo, takže se ceny mohly trochu zvednout :/ A ano, jsou to korejské "Pocky" :)

Pandagirl^^ řekl(a)...

Okay ^^ děkuju

Nicca řekl(a)...

Ouuu,, další obchod kam musím v Praze příště zajít :D Nebo nechceš mě raději za kamarádku? Nechala bych si od Tebe vozit všechny ty sladkosti :D :D
Nicca,
http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

Ely řekl(a)...

Nicca: Takové zcela nezištné přátelství, viď? :D

Nicca řekl(a)...

Přesně tak Ely :D

Ely řekl(a)...

Tse :D

Nicca řekl(a)...

Mimochodem dneska jsem přidala článek o domácí přípravě sushi: http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/01/sushi.html
Snad Tě alespoň inspiruje :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely